کیسه های پلاستیکی تجزیه پذیر

کیسه های پلاستیکی تجزیه پذیر محصولاتی سازگار با محیط زیست هستند و از مواد طبیعی ماننده نشاسته ذرت ساخته می شوند و پس از دفع آنها، تحت تاثیر عوامل زیست محیطی بیولوژیکی قرار گرفته و از بین می روند و به این خاطر با کیسه های پلاستیکی معمولی متفاوتند و به پلاستیک سبز مشهورند و همچنین قابل بازیافت به طبیعت می باشند.

کیسه های پلاستیکی تجزیه پذیر

خط تولید نایلون تجزیه پذیر

با ممنوعیت کیسه های پلاستیکی در بسیاری از کشورها و با جایگزینی پلاستیک تجزیه پذیر در اروپا، آفریقا و … باعث شده تا کارخانه های تولیدی بیشتری با ایجاد خط تولید نایلون تجزیه پذیر و اقلام پلاستیکی دیگر،  تقاضای بازار را برای تامین این محصولات داشته باشند.

پیشنهاداتی در جهان برای تولید انواع محصولات زیست تخریب پذیر شامل تولید پلاستیک از نشاسته، پلاستیک حل شونده در آب، انواع نایلون قابل تجزیه اکسو و گیاهی و کیسه زباله تجدید پذیر و … برای حل آلودگی های پلاستیکی مطرح شده است و کشور ایران یکی از تولید کنندگان پیشرو در ساخت نایلون و نایلکس تجزیه پذیر، ظروف یکبار مصرف گیاهی، سفره یکبار مصرف زیست تخریب پذیر و … در دنیا می باشد.

خرید آنلاین نایلون تجزیه پذیر با قیمت کارخانه

کارخانه تولیدی نایلون تجزیه پذیر در ایران با ایجاد ساختارهای فروش آنلاین، محصولات خود را اعم از نایلکس فروشگاهی پایه گیاهی، کیسه زباله زیست تخریب پذیر، سفره های یکبار مصرف گیاهی، مالچ کشاورزی و … را به تمامی نقاط کشور عرضه می کند.
خریداران و متقاضیان کیسه های دوستدار محیط زیست می توانند با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط گرفته و بعد از راهنمایی های لازم محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

شرکت های تولید کننده محصولات قابل بازیافت

پولیمرهای زیست تخریب پذیر

در اینجا منظور از محصولات قابل بازیافت، محصولاتی نیست که از بازیافت پلاستیک های سنتی و تولید دوباره آنها باشد. بلکه شرکت های تولید کننده محصولات قابل بازیافتی در طبیعت است که به شکل های مختلفی این محصولات را تولید می کنند.
این محصولات به این علت قابل بازیافت هستند که در طبیعت در زمان کمی تجزیه می شوند و آسیب جدی به آن نمی رسانند. اما به طور کلی سه روش برای تولید مطرح شده است که شامل:

  • محصولات زیست تخریب پذیر با پایه طبیعی
  • پلاستیک های تجزیه پذیر با پایه شیمیایی ( افزودنی اکسو تخریب پذیر در پلاستیک)
  • تولید پلاستیک با مواد بازیافتی پلاستیک های جمع آوری شده

تولید هر کدام از این محصولات میتواند نقشی مهم در کمرنگ کردن آلودگی های پلاستیکی در دنیا باشد اگر چه محصولات زیستی (پایه گیاهی، حیوانی) میتواند این نقش را بهتر ایفا کند زیرا با طبیعت بیگانه نبوده و براحتی در آن مخلوط و به صورت ارگانیک پوسیده می شود. محصولات گیاهی قابل کمپوست “compostable” بوده و در بسیاری از کشورها به همراه زباله به کود های قابل مصرف تبدیل می شوند.

موارد کاربرد کیسه های پلاستیکی تجزیه پذیر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای ساخت کیسه های تجزیه پذیر، تمامی کیسه های پلاستیکی را می توان با مواد قابل تجزیه در محیط تولید کرد. محصولاتی چون کیسه زباله تجدید پذیر، نایلون و نایلکس فروشگاهی تجزیه پذیر با قابلیت چاپ بر روی آن در رنگ های مختلف و سفارشی، بسته بندی انواع محصولات صنعتی و خانگی، نایلونهای کشاورزی و نهال و … از موارد کاربرد آنها می باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *