در بیشتر شهرهای ایران کارخانه های تولید نایلون و نایلکس وجود دارد. و به دلیل حجم بالا این کارخانه قیمت این محصول زیاد گران نمی باشد و رو به ارزان بودن است. کارخانه ها معمولا در خارج از شهر هستند. شرکت البرز نایلون لاله جز اولین کارخانه ها میباشد که در سال1353 شروع به کار کرده است.

کارخانه های تولید نایلون و نایلکس ارزان قیمت در کشور

تولید نایلون و نایلکس ارزان قیمت در کشور

شهرهای تبریز و کرج و تهران می‌توان گفت جز بیشترین کارخانجات تولید نایلون و نایلکس ارزان قیمت در کشور می باشند.

از جمله کارخانه  نایلون تبریز می‌توان به شرکت پترو پیرامون نامبرد که در این کارخانه انواع نایلون و پلاستیک با کاربردهای مختلف را دارد. از جمله سفره یکبار مصرف. پلاستیک های بسته بندی و…..

پلاستیک های کیلویی جز ارزان ترین پلاستیک ها هستند. قیمت هر پلاستیک بستگی به نوع و کیفیت آن دارد.

کارخانجات تولید کننده نایلون و نایلکس در ایران

کارخانجات تولید کننده نایلون و نایلکس در ایرانکارخانجات تولید پلاستیک در کشور زیاد می باشد که به یکی از آن ها می توان کارخانه پلاستیک سازی کرج  اشاره کرد که این کارخانه ها در اطراف این شهر هستند.
مانند کارخانه قالب سازی پاسکو تکنیک. شرکت البرز نایلون لاله. این کارخانه ها مسولیت تولید کننده کابل های برق. سیم و کابل. سیم افشان. کابل فیبر نوری و…..  را در کشور بر عهده دارند.

بازرگانی فروش نایلون و نایلکس

بازرگانی فروش نایلون و نایلکس کارخانه های  تولید نایلون و نایلکس پارس آرمان کیمیا در شهر مشهد یکی از بازرگانی های فروش نایلون و نایلکس است که با 30 سال تجربه در این زمینه بابهترین دستگاه‌ها یکی از بزرگترین تولید کنندگان سفره یکبار مصرف. سلفون. دستکش یکبار مصرف. کیسه فریز.کیسه فریزر پرافرژدار. کیسه فریزر چسبی. کیسه زباله. کیسه زباله پرفراژدار. کیسه نایلکس. کیسه نایلون. سفره مسافرتی. سلفون محافظ غذا می باشد.

صادرات نایلون و نایلکس

صادرات نایلون و نایلکسصادرات نایلون و نایلکس از ایران به کشورهای دیگر از جمله کشورهای آذربایجان. ارمنستان. پاکستان. قرقیزستان. کویت. عراق. امارات متحده عربی صورت می‌گیرد. کشورهای دیگر هم می‌توان با عقد قرارداد براحتی از این نوع صاردارت را  دریافت کنند. این شرکت برای عقد قراردادهای پیش فروش برای صادرات به کشورهای مذکور اعلام آمادگی میکند.

.بازرگانان و دست اندرکاران و متقاضیان صادرات نایلون به کشورهای مذکور میتوانند جهت بررسی موضوع و عقد قرارداد با کارشناسان فروش و صادرات شرکت تماس حاصل نمایند.

راهنمای خرید نایلون و نایلکس با کیفیت بالا

تولید کننده نایلکس دسته دار

بی رنگ باشد و از مواد اولیه ن تولید شده باشد, از مواد بازیافتی تولید نشده باشد ,… این موارد  راهنمای خرید نایلون و نایلکس با کیفیت بالا می باشد.

برای اینکه از راهنمای نایلون و نایلکس با کیفیت بالا باخبر باشیم میتونیم براحتی با یک جستجو ساده و به سایت های مرتبط به آن مراجعه کرد. یا در شهر خودمان با مراجعه به فروشگاه های مرتبط  انواع آن ها را باهم مقایسه کرد. و یک خرید با کیفیت داشته باشیم. قیمت روز  نایلکس و قیمت عمده کیسه فریزر به سایز و کیفیت و کاربرد آن بستگی دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *