کاملا بدیهی است که پلاستیک دسته دار در زمان خرید محصولات مختلف بسیار ضروی است و این محصول نیاز روزمره همه ی افراد حتی فروشندگان اجناس مختلف خواهد بود. کارخانه پلاستیک دسته دار شیراز با توان تولید محصولات در حجم بالا ، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. برای آشنایی با وب سایت تخصصی ما در زمینه ی تولید و توزیع و همچنین خرید و ثبت سفارش به سایت ما مراجعه کنید.

کارخانه تولید پلاستیک دسته دار با کیفیت در شیراز

آشنایی با فرایند تولید نایلون با کیفیت

آشنایی با فرایند تولید نایلون با کیفیت در دنیای امروز همه افراد بارها و بارها از محصولات نایلونی مانند پلاستیک های دسته دار، سفره های یکبار مصرف، کیسه پلاستیکی و غیره استفاده می کنند. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که این محصولات پرکاربرد چگونه تولید می شوند؟

گرانول های پلی‌ اتیلن و نایلون طبق فرمول خاصی که هر کارخانه برای خود دارد با یکدیگر ترکیب شده و داخل قیف اکسترودر ریخته می شود. مواد درون این ماشین با حرارت خاصی ذوب شده و به سمت جلو حرکت می کنند، سپس وارد سیلندر حلقوی شکلی که ماردون نام دارد می شوند. با چرخش ماردون و حرارتی که با آن وارد می شود پلاستیک به خمیر تبدیل می شود که اصطلاحا به این مرحله اکسترود می گویند. در آخر مواد با چرخش ماردون به سمت دای هدایت می شود. دای مواد اولیه را به لایه نازکی از پلاستیک تبدیل و به سمت بالا هدایت می کند. در این بین نایلون خنک شده و حالت چسبندگی خود را از دست می دهد. با افزایش و یا کاهش میزان باد ضخامت نایلون مشخص می شود. در انتها نایلون سرد شده به رول تبدیل می شود و قابل استفاده است.

قیمت پلاستیک دسته دار در فروشگاه های معتبر شیراز

قیمت پلاستیک دسته دار در فروشگاه های معتبر شیراز پلاستیک های دسته دار در سایز و طرح های مختلف تولید و با قیمت های متفاوت عرضه بازار می شود. البته باید در نظر داشته باشید قیمت پلاستیک های دسته دار به چند عامل مختلف بستگی دارد که میتواند در قیمت خرید و فروش آن تاثیر دارد.

مواد اولیه یکی از عوامل موثر در تایین قیمت پلاستیک دسته دار است. هرچه مواد به کار رفته در تولید نایلکس بهتر باشد قیمت فروش محصول نیز بیشتر می شود. دستگاه تولید هم یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت است. اگر حجم سفارش خرید بسیار بالا باشد باعث کاهش قیمت میشود. همه این موارد باعث کاهش قیمت تمام شده می شود.

قیمت روز پلاستیک دسته دار شفاف و نایلون های دسته دار جهت فروش در مراکز معتبر ارائه می شود. البته قیمت ها به تاریخ اعلام آن بستگی دارد. قیمت پلاستیک دسته دار روزانه در حال تغییر است، زیرا قیمت مواد لازم جهت تولید آنها نیز هر روز در حال تغییر است و خریداران این محصول باید به این نکته توجه داشته باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *