کارخانه تولیدی نایلون تجزیه پذیر

کارخانه تولیدی نایلون تجزیه پذیر در ایران یکی از تولید کننده های بزرگ و اولین تولید کننده نایلون و نایلکس تجزیه پذیر با پایه گیاهی در کشور می باشد و با افتخار توانسته است که محصولات زیست تخریب پذیر خود را با تجزیه پذیری شش ماه تا دو سال در کشور عزیزمان به تولید برساند.

کارخانه تولیدی نایلون تجزیه پذیر

برخی از معایب نایلون های پلاستیکی

گفتنی است به گزارش محیط زیست جهانی سالانه بیش از ده ها هزار میلیارد کیسه پلاستیکی در کل کشور های جهان تولید شده به طوری که تنها شش الی هشت درصد این میزان توسط روش بازیافت به چرخه صنعت باز گردانده می شود.

با این وجود بخش زیادی از این کیسه های پلاستیکی دور ریخته شده در طبیعت می ماند و صدها سال طول می کشد که در طبیعت تجزیه شود.

کیسه های دور ریخته شده و آلاینده محیط زیست بیش از یک ملیون کیسه در دقیقه برای کل جهان برآورده شده است که خطر تکان دهنده ای برای نسل آینده و محیط زیست می باشد.

به دلایل فوق آژانس جهانی محیط زیست و سازمان ملل طی یک گزارش هشدار دهنده استفاده از کیسه های پلاستیکی معمولی را محدود و به جای آن پیشنهاد و مصرف کیسه های پلاستیکی تجزیه پذیر(تخریب پذیر) را ارائه نموده است.

پلاستیک کنار دریا

کارخانه های تولید نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر

پلاستیک امروزه مواد شناخته شده و مورد استفاده بسیاری از کارها می باشند که کیسه های پلاستیکی یکی از پر مصرف ترین گونه های آن به شمار می رود و در کارخانجات تولیدی به گونه های مختلفی تولید می شود:

  • سوخت های فسیلی ماننده نفت و زغال سنگ
  • کیسه های تخریب پذیر اکسو
  • کیسه تجزیه پذیر و کمپوست از گیاهان جامد و مایع

کیسه تجزیه پذیر و کمپوست از گیاهان جامد و مایع

کیسه زباله پلاستیکی معمولی که اغلب از جنس پلی اتیلن با چگالی بالا و پلی اتیلن با چگالی کم تولید می شود که همه ما هر روزه با آن سر و کار داشته ایم.

اما دو نوع دیگر

  1. کیسه های تخریب پذیر اکسو: این کیسه ها بیو پلاستیک نیستند و نمی توان آنها را به عنوان کیسه های زیست تخریب پذیر توصیف کرد که در واقع حاوی مواد قابل تجزیه پذیری اکسو که به شکل مواد افزودنی به پلی اتیلن باعث تخریب کیسه ها (بین 2 تا 5 سال) می شود.
  2. کیسه های تجزیه پذیر یا کمپوست: کیسه هایی هستند که از منابع بیولوژیکی تجدید پذیر توسط میکرو ارگانیسم ها  و اغلب نشاسته های گیاهی (نیشکر، ذرت، سیب زمینی) به دست می آیند.

بسیاری از بیوپلاستیک ها با خاصیت تجزیه پذیری و کمپوست در طبیعت و خاک ترکیب می شوند و معمولا بین سه تا شش ماه در طبیعت به طور کامل تجزیه می شوند و اگر به طور دقیق بخواهیم مشخص کنیم که چه مدت زمان تجزیه پذیری طول می کشد به عوامل مختلفی مثل دما و رطوبت موجود بستگی دارد.

مراکز خرید و فروش نایلکس در تهران

خواص برتر کیسه های گیاهی بیوپلاستیک

در مقایسه با کیسه های تولید شده از نفت، بیو پلاستیک دارای خواص ویژه و برتری برای محیط زیست و سلامت انسان است:

  • بیوپلاستیک از مواد تجدید پذیر مشتق شده است که بر خلاف کیسه های پلاستیکی مشتق شده از نفت که جزء منابع محدود به شمار می روند و گازهای گلخانه ای بالایی تولید می کنند و همچنین آنها بسیار مقاوم و پایدار در طبیعت می باشند.
  • اکثر بیو پلاستیک ها خاصیت زیست تخریب پذیری دارند و آنها بعد از اتمام عمر خود و مخلوط شدن با طبیعت، مواد مضر و سمی از خود بر جای نمی گذارند و از آلودگی محیط زیست جلوگیری می کنند.

محل فروش عمده و جزئی نایلکس های تجزیه پذیر با پایه گیاهی biobase

فروش عمده و جزئی نایلکس های تجزیه پذیر

این مجموعه هنوز بزرگترین کارخانه تولیدی نایلون تجزیه پذیر و نایلکس  در ایران می باشد و اختراع خود را در کشور ایران به ثبت رسانده و مورد تایید کشور های دیگر می باشد.

برای خرید نایلکس های تجزیه پذیر پایه گیاهی اعم از کیسه های فروشگاهی، کیسه های زباله، سفره یکبار مصرف و مالچ کشاورزی تجزیه پذیر با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید تا شما را در خرید عمده و جزئی آن با قیمت ارزان تری راهنمایی کنند.

ما به عنوان تولید کننده با تجربه و معتبر، متعهد به موارد زیر هستیم:

  1. تضمین کیفیت محصول
  2. تحویل های به موقع و کار آمد
  3. راه حل های متفاوت با توجه به نیازهای مشتریان خاص
  4. قیمت های رقابتی با تولید انبوه
  5. ارائه خدمات حرفه ای با فکر مشتری
  6. خدمات چاپ با کیفیت در حین تولید با چاپ هلیو سیلندر مرکزی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *