کیسه های دسته دار در مغازه ها و فروشگاه ها به وفور به چشم میخورند. از این کیسه ها برای حمل و انتقال مواد غذایی و خرید ها استفاده میشود. پلاستیک دسته دار کیلویی و خرید آن به صورت عمده در کاهش قیمت آن موثر است. در صورتی که قصد خرید کیسه های دسته دار برای فروشگاه خود را دارید با ما همراه باشید.

پخش عمده پلاستیک دسته دار کیلویی با بهترین کیفیت

چند راهکار مهم برای تشخیص پلاستیک با کیفیت

چند راهکار مهم برای تشخیص پلاستیک با کیفیت اگر پلاستیکی که استفاده میکنید بی کیفیت باشد در صورت حمل چند کیلو میوه و یا محصول، پاره شده و یا دسته های آن کنده میشود. یکی دیگر از موارد تعیین کیفیت کیسه های دسته دار، دوخت قسمت بالایی آن است هرچه دوخت آن کیفیت بیشتری داشته باشد تحمل وزن بالاتری دارد و اگر دوخت به خوبی انجام نشود در صورت قرار دادن حجم زیادی از کالا، پلاستیک پاره خواهد شد.

پلاستیک با کیفیت از ضخامت خوبی برخوردار است. کیسه ها فقط محدود به کیسه های دسته دار نیستند بلکه کیسه فریزر، کیسه زباله، کیسه های طرحدار، کیسه های دسته دار یک کیلویی، دو کیلویی و… نیز جزو پلاستیک ها هستند.

برای بسته بندی و نگهداری مواد غذایی از کیسه فریزر استفاده میشود. کیسه های زباله در انواع و اندازه های مختلفی تولید و عرضه میشود که بسیار پر فروش نیز هستند. از فروشگاه ها و یا کسب و کار ها از کیسه های طرح دار برای تبلیغات کار خود استفاده میکنند و همین مسئله گاها برای آنها سود زیادی به همراه دارد.

کیسه های دسته دار که جزو ساده ترین کیسه ها هستند در رنگ های مختلفی تولید میشوند که همین امر سبب تنوع در طرح و رنگ کیسه ها شده است. یکی دیگر از ویژگی های مثبت کیسه های پلاستیکی قابلیت چاپ روی آنها است. شما به راحتی میتوانید انواع طرح های تبلیغاتی و مشخصات فروشنده اعم از آدرس و تلفن را روی آن چاپ کنید.

مراکز توزیع پلاستیک دسته دار کیلویی در سطح کشور

مراکز توزیع پلاستیک دسته دار کیلویی در سطح کشور کیسه های شفاف دسته دار و طرح دار از پر مصرف ترین کیسه ها در فروشگاه ها و اصناف برای حمل کالا ها هستند که علاوه بر قیمت مناسب، کارایی ساده و دسترسی آسانی دارند. مجموعه ایران نایلکس یکی از تولید کنندگان انواع کیسه های دسته دار، طرح دار، فریزر و… است.

برای سفارشی سازی کیسه های دسته دار و یا خرید انواع کیسه ها، به مجموعه نایلکس ایران مراجعه کرده و از قیمت های آن اطلاع پیدا کنید. خرید کیسه به صورت کیلویی و عمده باعث کاهش قیمت تمام شده برای خریدار و همچنین خرید مستقیم از فروشنده باعث حذف واسطه ها و دلالان میشود به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که با خرید از ایران نایلکس از این قیمت های استثنایی بهره ببرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *