پخش عمده نایلکس

پخش عمده نایلکس از طریق مراکز و بازارهای مختلفی در کشور انجام می شود  که اغلب؛ تولید کننده ها، شرکت های بازرگانی و نمایندگی های معتبر به کار پخش این محصولات به صورت گسترده و انبوه می پردازند. در این خصوص برخی بازار ها ماننده مرکز فروش نایلون در تهران نیز سهم زیادی در توزیع و پخش انواع نایلکس دارند.

پخش عمده نایلکس

فواید عمده فروشی نایلکس

قیمت نایلکس دسته دار سفید

عمده فروشی نایلکس فواید زیادی برای تولید کنندگان و خریداران دارد و می توان گفت تولید کننده با قرارداد با خریدار عمده نایلکس، برنامه پیش بینی مواد اولیه و نیروی انسانی خود را دقیق کرده و سود خود را در فروش بیشتر می کند و مشتری با خرید عمده نایلکس با قیمت ارزان تری این محصول را تهیه می نماید.

همان طور که قیمت نایلکس عمده در تولیدی ها برای مشتریان به صرفه خواهد بود در بازار فروش عمده نایلون و نایلکس نیز، حجم خرید در تعیین قیمت نقش مهمی دارد. به این ترتیب بخشی از نمایندگان و فروشندگان در بازار نایلون تهران و سایر شهرها با نرخ پایین تری، انواع نایلکس با سایزهای مختلف را به فروش می رسانند.

مراکز پخش عمده نایلکس در کشور

می توان با کمی جستجو نایلکس ارزان اما باکیفیت را از تولید کنندگان و پخش کنندگان تهیه نمود. اگر از طریق سایت های معتبر، از قیمت نایلکس امروز مطلع شوید با آگاهی بیشتری در بازار و مراکز فروش نایلکس محصول مورد نیاز خود را تهیه می نمایید.

در این خصوص بهتر است برای خرید نایلکس به صورت عمده، سراغ تولیدی ها و سازندگان این محصولات رفت که در این صورت هم کالای باکیفیت و هم با قیمت ارزان تری این محصول را تهیه خواهید کرد.
و همچنین در این تولیدی ها، در رنگ های مختلفی اعم از سفید، شیری، آبی، نارنجی، زرد، مشکی و … می توان نایلکس را سفارش و تهیه نمود.

تولید انواع نایلکس درجه 1 در ایران

کارخانه های تولید نایلون و نایلکس، با برندهای مختلفی مشغول تولید انواع نایلکس درجه یک در ایران هستند و به همین دلیل علاوه بر بازار داخل، به کشورهای گوناگونی این محصولات صادر می شود. در این زمینه باید گفت که تولید کنندگانی موفق خواهند بود که محصول باکیفیت تری به مشتریان خود ارائه می دهند و از مواد اولیه مرغوب پتروشیمی در تولیدات خود استفاده می کنند.

صادرات نایلکس

اگر در تولید نایلکس با کیفیت صادراتی، تمامی استاندارهای روز دنیا در نظر گرفته شود مشتریان خارجی بیشتری به سمت شرکت های ایرانی رجوع می کنند و صادرات نایلکس را پر رونق تر می کنند.

البته قیمت نایلکس درجه 1 در کشور به علت پایین بودن قیمت نسبت به برخی کشور ها، سبب شده تا مشتریان زیادی از کشور های مختلف که خریدار این گونه کالا هستند و عمدتا کشور های همسایه می باشند، با تولید کنندگان ایران ارتباط گرفته و خرید های عمده خود را انجام دهند.

در خصوص صادرات نایلون و نایلکس، شرکت های بازرگانی نیز نقش مهمی دارند و آنها تعیین کننده کیفیت این کالا می باشند که البته سفارشات خود را بر اساس مشتری های خود و با قیمت های متفاوت انجام می دهند.
این شرکت ها بعد از بررسی بازار مقصد اقدام به سفارش خود می کنند که یقینا” هر چقدر کیفیت کالا بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

پرفروش ترین نایلکس ها کدام اند؟

تولید پلاستیک های سبز

نایلکس به طور کلی به یک پلاستیک پر مصرف در جهان معروف است و تنها با این نام شناخته نیست. در داخل کشور به مشمع پلاستیکی،   کیسه فریزر، پلاستیک دسته دار و … خوانده می شود و در کشور های دیگر به تیشرت بگ، کیسه پلاستیکی و … شناخته شده است.

تمامی محصولات نایلکس پر فروش هستند که لیست برخی از آنها شامل:

  • نایلکس دسته دار سفید دسته رکابی
  • نایلکس شیری فروشگاهی رکابی
  • نایلکس مشکی
  • نایلکس رنگی
  • کیسه فریز
  • کیسه زباله
  • سفره های یکبار مصرف
  • و مواردی دیگر

دلایل پر فروش بودن نایلکس

یکی از دلایل اصلی پر مصرف بودن نایلکس، نازکی در کنار مقاومت کشسانی بالای آن در برابر پارگی می باشد و همچنین به دلیل وزن کم هر برگ و قیمت ارزان آن، این کالا را به یکی از پر فروش ترین اقلام پلاستیک تبدیل کرده است.

در ضمن بسیاری از کشورها این کالا را به صورت برگی خریداری می کنند و مثل کشور ایران به صورت کیلویی نیست. به همین دلیل که نایلکس را می توان خیلی نازک تولید کرد در قیمت تمام شده هر عدد بسیار موثر است.

مثلا قیمت نایلکس دسته دار سفید که در بسیاری از سوپر مارکت ها، میوه فروشی ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد به دلیل مواردی که گفته شد از سایر کیسه های پلاستیکی ارزان تر و به صرفه تر می باشد.

لیست کارخانه های تولید نایلون و نایلکس در ایران

کشور ایران به دلیل داشتن صنعت پلاستیک بالا و تامین مواد اولیه آن در داخل کشور، انواع کیسه پلاستیکی به وفور تولید شده و به همان مقدار هم، در داخل و خارج از کشور عرضه می شود. همان طور مستحضرید نایلکس از جمله پلاستیک های پر کاربرد به شمار می رود و به دلیل بالا بودن کارخانه های تولیدی نایلکس در کشورمان آن را به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان نایلکس در منطقه تبدیل کرده است.

نایلکس باقرشهر از جمله تولید کنندگان نایلکس در تهران است که این کالا را با برندهای مختلف تولید و پخش می کند. کارخانه هایی که در این مجتمع جمع شده اند روزانه حجم انبوهی از این کالا را در سراسر کشور با قیمت روز نایلکس توزیع می کنند. نایلکس چتر روز از جمله تولید کنندگان نایلکس رکابی می باشد.

در این خصوص به اطلاع می رساند که لیست کارخانه های تولیدی نایلکس شامل تولیدی پلاستیک دسته دار در اصفهان، مشهد و کارخانه نایلون تبریز و … در ایران از طریق سایت ها قابل مشاهده بوده و همچنین این شرکت ها با ایجاد فروشگاه های آنلاین محصولات خود را به اقصی نقاط کشور عرضه می کنند.

قیمت عمده نایلکس در تهران

با توجه به در نظر گرفتن تولید کنندگان نایلکس بسیاری که در استان تهران و اطراف آن وجود دارند قیمت عمده نایلکس در تهران رقابتی بوده و این کالا با قیمت ارزان تری در کل کشور پخش می شود. ارسال سریع کالا به خاطر وجود باربری های معتبر در تهران که در تمامی نقاط کشور شعبه دارند از مزایای دیگر این شهر می باشد که در قیمت کرایه بار نیز بسیار به صرفه تر و ارزان تر است.

قیمت کیسه زباله فله به صورت عمده

جهت استعلام لیست قیمت کیسه زباله فله از جنس نایلکس به راحتی می توان وارد سایت های فروش این محصولات شد و با کمترین قیمت و بهترین کیفیت این کالا را تهیه نمود. در این سایتها رنگ های مختلف نایلکس زباله به همراه سایز بندی این محصول قابل ارائه به مشتریان می باشد.

این مجموعه در تولید و پخش انواع نایلکس سفید و رنگی، کیسه فریزر، کیسه زباله، نایلون گیاهی، نایلون تبلیغاتی، نایلون دسته موزی، نایلکس چاپی، نایلون نانی و … فعالیت می کند و آماده همکاری با فروشگاه ها، عمده فروشی ها، شرکت های بازرگانی، ادارات و … می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *