نایلکس رنگی، از نایلکس شفاف به دست می آیند و برای رنگی کردن آن، مقداری رنگ پلیمری به مواد نایلکس، اضافه می کنند. این نایلکس ، وسیله ای پلاستیکی است که از آن در انواع سوپرمارکت ها و میوه فروشی ها به فراوانی استفاده می شود. نایلکس مذکور دارای دسته هایی از جنس بدنه آن می باشد. پخش انواع نایلکس رنگی رکابی به اقصی نقاط کشور توسط همکاران ما انجام می شود.

پخش انواع نایلکس رنگی رکابی

مدل های مختلف نایلکس رنگی کیلویی

مدل های مختلف نایلکس رنگی کیلویی انواع نایلکس رنگی کیلویی از مواد پلی اتیلن درجه یک، دو و سه تهیه می شود این نایلکس ها به علت نازک بودن به تعداد زیاد و در حجم بالا تولید می شود. نایلکس رنگی با کیفیت، نایلکسی می باشد که رنگی از خود بر روی وسایل برجا نگذارد و از مواد درجه یک پتروشیمی به دست آمده باشد به علت کیفیت بالاتر نسبت به نایلکس درجه دو و سه ، از قیمت بالاتری برخوردار است و هنگام استفاده از آن، بوی نامطبوعی احساس نمی شود. نایلکس های درجه دو، از ترکیب مواد درجه یک و مواد گرانول و بازیافتی تهیه می شود. نایلکس درجه سه به طور کامل از مواد بازیافتی به دست می آید.

تنوع درارتفاع نایلکس رنگی و رنگ بندی های متفاوت باعث شده است که با توجه به سلیقه و نوع صنف انتخاب شوند. رنگ انواع نایلکس معمولا ، آبی، صورتی، بنفش، زرد، سبز ، مشکی و… می باشند و معمولا بدون چاپ تولید می شوند و دارای جنس خشک می باشد به گونه ای که اگر آن را مچاله کنیم صدای زیادی از خود تولید می کند. همچنین مات تر از پلاستیک شفاف می باشد و مقاومت بالایی در حمل وزن های بالا را دارد. علت استفاده از این نایلکس ها، این است که گاهی مشتری دوست دارد جنس خریداری شده از بیرون دید نداشته باشد و ترجیح می دهد از نایلکس رنگی یا حتی نایلکس مشکی استفاده نماید.

انواع نایلکس رنگی کیلویی عبارتند از:

• پلاستیک دسته بندی

• پلاستیک دسته دار

• پلاستیک دسته موزی

• پلاستیک دسته تقویت

فروش انواع نایلکس رنگی

فروش انواع نایلکس رنگی در فروشگاه مرکزی ما ارائه نایلکس رنگی که تولید شده از بهترین مواد اولیه درجه یک در سایز و رنگ متفاوت است، توسط تیم فروشگاهی به فروش می شود و شما می توانید این محصول با کیفیت بالا را با قیمت مناسب و در حجم عمده به صورت حضوری از ما خریداری نمایید .

همچنین برای شما که تمایل دارید آن را به صورت اینترنتی تهیه نمایید وب سایتی در نظر گرفتیم تا بتوانید با سفارش آنلاین آن، محصول مذکور را در اسرع وقت از همکاران ما تحویل بگیرید. به علت اینکه فروش محصول در حجم انبوه و به صورت بی واسطه می باشد قیمت تمام شده آن پایینتر از بازار می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *