نرخ روز نایلون تجزیه پذیر

نایلون تجزیه پذیر در شهر بزرگ تهران با قیمت هایی مناسب و با نرخ روز به فروش رسیده و در خدمت مشتری قرار می گیرد. نایلون های تجزیه پذیر در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند، و این توجه از جانب همگان به دلیل زیست تخریب پذیر بودن آن ها در محیط باز و محیط زیست طبیعی می باشد.

تجارت بزرگ نایلون تجزیه پذیر

نایلون تجزیه پذیر

به همان شکلی که از نام نایلون های تجزیه پذیر مشخص است، متوجه می شویم که این نایلون ها قابلیت زیست تخریب پذیری دارند.

و اما زیست تخریپ پذیری به چه معناست؟

اینگونه می توان گفت که نایلون های معمولی که امروزه همگان از آن استفاده به عمل می آورند با استانداردهایی ساخته شده اند که تخریب شدن آن ها چندین هزار سال به طول می انجامد.

حال باید اینگونه گفت که سالانه چندین میلیون نایلون مصرف شده در محیط زیست رها می شوند و اگر توجه ای به آن ها نشود ما در چندین سال آینده در بین این نایلون ها محو خواهیم شد!

با این اندیشه با استاندارد های خاص نایلون هایی پدید آمدند با نام نایلون های تجزیه پذیر از قابلیت های بسیار فراوان این نایلون ها می توان اینگونه صحبت کرد که:

  • داشتن ساختاری علمی
  • داشتن استانداردهای متفاوت در هر کشور
  • بهداشتی برای انواع مصرف
  • قابلیت تجزیه شدن در محیط زیست
  • سرعت تجزیه شدن بالا

نایلون تجزیه پذیر همانطوری که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، در هر گوشه جهان و در هر کشوری با استانداردهای مختلف و خاص تولید می شود، ولی این استاندارد متفاوت از قابلیت اصلی آن که تجزیه شدن در محیط است نمی کاهد.

نایلون های تجزیه پذیر قیمتی بالاتر نسبت به نایلون های معمولی که از آن ها استفاده می شود دارند و این قیمت بالا نیز به دلیل قابلیت بسیار مناسب آن ها می باشد.

تولید پلاستیک های سبز

مراکز فروش نایلون های تجزیه پذیر

نایلون های تجزیه پذیر به دلیل قابلیت بسیار مفید، بین همگان محبوبیت بالایی پیدا کرده اند و به همین دلیل در مراکز مختلف عرضه و به فروش می رسند اما باید توجه داشت از مراکز معتبری خریداری شود و نمایندگان پخش آن مجوز های کارخانه تولید کننده را به مشتریان خود ارائه دهد.

کیسه تجزیه پذیر و کمپوست از گیاهان جامد و مایع

فروش نایلون های تجزیه پذیر به نرخ روز در تهران

نایلون تجزیه پذیر

نایلون و نایلکس تجزیه پذیر قیمت بالاتری نسبت به کیسه های پلاستیکی معمولی موجود در بازار دارند و این قیمت به دلیل استاندارهای خاص آن ها در زمان تولید می باشد.

و دیگر دلیل قیمت بالاتر این نایلون ها نسبت به محصولات دیگر پلاستیکی، قیمت بالاتر مواد اولیه آن می باشد که می توان با خرید مستقیم از کارخانه تولیدی آن با قیمت کیسه های معمولی تهیه نمود.

نایلون تجزیه پذیر در تهران به نرخ روز و با قیمتی مناسب به فروش می رسد و به دست مصرف کننده می رسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *