کره ی بدون پلاستیک

نرخ آخرین قیمت نایلون تجزیه پذیر-ساده و چاپی را میتوانید از گروه تولیدی آراد نایلکس دریافت کنید و به صورت مستقیم سفارشات خود را از این کارخانه خریداری کنید. به اطلاع می رساند؛ این مجموعه در حدود یک دهه است که در تولید کیسه های زیست تخریب پذیر با پایه نشاسته در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و اولین تولید کننده در ساخت و تولید نایلون گیاهی در کشور در حال فعالیت می باشد.

نرخ آخرین قیمت نایلون تجزیه پذیر

چرا نایلون های تجزیه پذیر

همان طور که مستحضر هستید ما در دنیایی زندگی می کنیم که برای خرید هر چیزی از نایلون های پلاستیکی استفاده می شود و اطراف ما پر از این نایلون ها شده که تنها شش الی هفت درصد آنها بازیافت می شود و بقیه در طبیعت باقی مانده که بخشی از آنها نیز از کانال های آبی به دریا ها و اقیانوس ها هم راه پیدا میکنند که خسارات غیر قابل جبرانی بر جای گذاشته و حدود سه قرن می کشد تا در محیط تجزیه شوند.

نایلون در اقیانوس

تولید پلاستیک های سبز

صنعت کیسه های زیستی، صنعتی هست که همیشه در حال توسعه بوده و به طور مداوم در جهان ساخته می شود و پیش بینی می شود که در یک دهه آینده به طور کامل جایگزین کیسه های پلاستیکی معمولی شوند.

خط تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر در ایران نیز در حال افزایش بوده و با فرمول های مختلفی این محصولات را تولید می کنند و این عامل می تواند قیمت این محصولات را در کشور به حداقل برساند؛ اگر چه طبقه بندی هر محصول به عنوان سبز کا بسیار دشواریست اما تولید کنندگان سعی بر تولید هر چه سبز تر محصولات خود کرده اند.

کشور هایی بسیاری در حذف کیسه های سنتی قامهای بلندی برداشته اند؛ به طوری که کامل آنها را ممنوع کرده و به جای آن از کیسه های زیست تخریب پذیر استفاده می کنند و باید یادآور شویم طبق مصوبه شورای شهر تهران، اصفهان و برخی شهر های دیگر نیز کلیه سازمان های وابسته را ملزم به حذف نایلون های پلاستیکی و جایگزینی آن از نایلون های تجزیه پذیر کرده است.

تولید پلاستیک های سبز

نرخ آخرین قیمت نایلون تجزیه پذیر-ساده و چاپی

برای آگاهی از آخرین قیمت انواع نایلون و نایلکس تجزیه پذیر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمائید زیرا این قیمت ها به صورت روزانه و با قیمت مواد اولیه آن تعیین می شود و همچنین برای سفارش محصولات چاپی اعم از نایلکس فروشگاهی و کیسه زباله تجزیه پذیر با بهترین دستگاه های چاپ از این مرکز اقدام کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *