نایلکس رکابی

از جمله محصولاتی که در سال های اخیر بیشتر مورد توجه صاحبان مشاغل قرار گرفته است نایلکس رکابی می باشد. این نوع نایلکس ها کارایی بسیار زیادی دارند و با طراحی های متفاوت قابل استفاده در تمام مشاغل می باشند.

سایزهای بسیار متنوع نایلون های رکابی باعث شده است تا خریداران بتوانند این محصول را در اندازه مورد نظر خود تهیه کنند. نایلکس های رکابی کیفیت های متفاوت دارند و ضخامت آن ها باعث می شود تا قیمت های متفاوتی داشته باشند. امکان تولید این محصول در سایز های متنوع باعث شده تا اقشار بسیار زیادی از جامعه به خرید آن رغبت نشان دهند.

نایلکس رکابی چاپی

نایلکس رکابی چاپی

همانطور که از نام نایلکس رکابی مشخص است این نوع نایلون ها همانند زیرپوش های مردانه به صورت رکابی تهیه می شود. معمولا جنس نایلون و دسته یکی است و همین امر موجب می‌شود تا دسته های این محصول بسیار مقاوم و محکم باشد و دسته ها پاره نشوند.

این محصولات با کیفیت های گوناگون تولید می شوند. چنانچه از مواد پلاستیکی مرغوب و درجه یک برای تهیه این نایلکس ها استفاده شود دوام بالاتری دارد و خود نایلکس ها نیز شفاف و زیبا هستند. این در حالی است که اگر از پلاستیک های دسته دو یا بازیافتی استفاده شود محصول مورد نظر کدر و تیره تر خواهد شد. نایلکس های رکابی به صورت های متفاوتی چاپ بر روی آن‌ها انجام می گیرد.

نایلکس قیمت مناسب

نایلکس قیمت مناسب

برخی از این نایلکس ها چاپ های ساده ای بر روی آن ها انجام می‌شود که قیمت بسیار مناسبی دارد. چاپ های ساده وضوح تصویر چندان زیادی ندارند ولی طرفداران زیادی دارند. نوع دیگری از چاپ ها بر روی نایلکس ها وضوح تصویر بسیار زیادی دارند و کوچک ترین جزئیات را نمایش می دهند.

قیمت این چاپ ها بسیار زیاد می باشد و برای برخی از مشاغل مقرون به صرفه نیست. نایلکس های رکابی به صورت آماده برای مشتریان تهیه می شوند. این محصولات قیمت های مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارند که باعث می شود تا به خرید آن ها اقدام شود.

نایلکس رکابی

نایلکس رکابی

نایلکس رکابی آماده به صورت ساده و سفید و یا در رنگ های زردقرمز سبز و یا مشکی تولید می شود. در برخی از موارد نایلکس های طرح لبخند و یا طرح های آماده دیگری تولید می‌شود. سایز های کوچک این نایلکس ها برای داروخانه ها و مغازه های لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

از نایلکس های رنگی نیز در میوه فروشی ها و سوپر مارکت ها و مغازه های لوازم التحریر استفاده می گردد.نایلکس ها با رنگ‌های تیره بیشتر از مواد پلاستیکی بازیافتی تولید می‌شود.

قیمت این نایلکس ها بسیار پایین می باشد. گذاشتن مواد غذایی بدون بسته بندی در این نوع نایلکس ها اصلا توصیه نمی شود. بهتر است برای مواد غذایی از نایلکس های شیشه‌ای و شفاف استفاده شود زیرا معمولا این محصولات را با مواد پلاستیکی درجه یک تولید می کنند.

البته نایلکس های چاپی نیز برای مواد غذایی روباز استفاده نمی شود زیرا رنگ این محصول ممکن است بر روی مواد غذایی بنشیند و باعث بیماری در افراد شود. از این محصول بیشتر برای پوشاک و اشیا استفاده می شود. برخی از افراد برای تبلیغ محصولات خود از نایلکس های رکابی استفاده می کنند.

این افراد طرح ها و مدل های مورد نظر خود را به کارخانه های تولیدی برده و ضمن اخذ قرارداد تعداد نایلکس ها را مشخص می کنند. واضح است که اگر از چاپ های ساده استفاده نمایند قیمت محصول پایین می آید. همچنین سایز نایلکس ها در قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار است.

بسیاری از کارخانه ها خود طراحان متبحر و ماهری دارند که بنا به درخواست مشتریان به طراحی لوگوی محصول اقدام می کنند. مسلما این طراحی ها نیز دارای قیمت مضاعفی هستند. نایلکس ها برای جابجایی محصولات متنوع غذایی پوشاک و تقریبا تمام موارد به کار برده می‌شود.

نایلکس ها با طراحی های منحصر به فرد

نایلکس ها با طراحی های منحصر به فرد

نایلکس ها با طراحی های منحصر به فرد خود فضای مناسبی برای محصولات فراهم می کنند. این محصول توان نگهداری اشیا سنگین را دارد و بنابراین در سایزهای بزرگ و برای فروشگاه های زنجیره ای در حجم بسیار زیاد تولید می‌شود. با توجه به مطالب گفته شده و کیفیت های گوناگون این محصول می توانید آن را به روش های گوناگون سفارش دهید و برای استفاده از آن‌ها پیشقدم شوید.

چنانچه این محصول را به صورت عمده و انبوه از کارخانه های تولیدی به صورت مستقیم سفارش دهید علاوه بر این که در هزینه های شما صرفه جویی می شود واسطه ها را حذف کرده و می توانید آن را به قیمت بسیار استثنایی تهیه کنید. برای تهیه این محصول می توانید به دو روش زیر اقدام کنید.

در روش اول به صورت حضوری به فروشگاه ها و مراکز معتبر فروش این محصول مراجعه نمایید و محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید. مسلما این روش بیشتر برای نایلکس های رنگی و آماده به کار برده می‌شود و در حجم کم تری خریداری می شود. به دلیل وجود واسطه ها و دلالان در این روش و همچنین خرید کم آن قیمت نایلکس ها افزایش می یابد. این در حالی است که فروش نایلکس ها در سال‌های اخیر بیشتر به صورت غیر حضوری و آنلاین صورت می گیرد.

در این روش شما می توانید ابتدا به فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کرده و تنوع بسیار زیادی از محصولات را ببینید. سپس بر اساس کارایی آن‌ها به خرید این محصول اقدام کنید. در خرید غیر حضوری ابتدا کالای خود را سفارش می دهید بعد از طریق درگاه های بانکی معتبر هزینه آن را پرداخت می کنید و درب منزل آن را تحویل می گیرید.

تهیه و تولید نایلکس های رکابی می تواند در ارزآوری برای کشورمان نیز مفید و موثر باشد. همانطور که می دانید این نایلکس ها در تمام جهان طرفداران بسیار زیادی دارد و در همه جا کاربرد دارد. بنابراین با صادرات این محصول به سایر کشورها می توان زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم کرد و به رشد و توسعه اقتصادی رسید.

صادرات این محصول به ویژه به کشورهای همسایه نظیر عراق و افغانستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صورت می گیرد. همچنین به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا و توان رقابت با محصولات مشابه خارجی این محصول را به کشورهای اروپایی و حتی آمریکایی می توان صادر نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *