پلاستیک های دسته دار یکی از پرمصرف ترین وسایل مورد استفاده برای حمل و بسته بندی مواد مختلف در خانه ها هستند و همه مردم به صورت روزمره از آن ها استفاده می کنند از این رو در حجم زیادی تولید می شوند، معتبرترین شرکت پلاستیک دسته دار در ایران نمونه های مختلفی از این پلاستیک ها در سایز و رنگ های مختلف را تولید کرده و به صورت عمده در بازار عرضه می کند و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

معتبرترین شرکت تولید پلاستیک دسته دار در ایران

آشنایی با انواع نایلون در مدل های مختلف

آشنایی با انواع نایلون در مدل های مختلف نایلون یا کیسه پلاستیکی یکی از مهم ترین وسایلی است که از آن برای جمع آوری، حمل، بسته بندی و کاور کردن لوازم و مواد مختلف استفاده می شود و به دلیل ضد رطوبت بودن محبوبیت زیادی در دنیا دارد، انواع و اقسام نایلون های پلاستیکی بر اساس نوع مصرف به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که ما در ادامه این مطلب قصد داریم به آن ها اشاره کنیم:

  1. نایلون پلاستیکی سفید یا رنگی شفاف: این پلاستیک ها که سطح شفاف، براق و شیشه مانندی داشته و در رنگ های مختلفی یافت می شوند بیش از همه برای حمل میوه و سبزیجات به کار می روند.
  2. نایلون سفید یا رنگی مات: از این کیسه های مات و کدر رنگ که نمی توان بخش داخلی آن ها را دید بیشتر برای حمل کردن پوشاک، کیف و کفش استفاده می گردد و نسبت به نوع قبلی دوام خیلی بیشتری دارند و دیرتر پاره می شوند.
  3. کیسه زباله: کیسه های مخصوص زباله اندازه خیلی بزرگی داشته و در چند رنگ دیده می شوند ولی اکثر آن ها سیاه رنگ هستند.
  4. کیسه فریزر: کیسه مخصوص یخچال فریزر معمولا بدون رنگ و کاملا شفاف است تا در اثر یخ زدن هیچ ماده سمی از خودش ساطع نکرده و به سلامتی انسان ها صدمه وارد نکند.

فروش مستقیم پلاستیک دسته دار با مناسب ترین قیمت

فروش مستقیم پلاستیک دسته دار با مناسب ترین قیمت شرکت های فعال در زمینه پخش و فروش مستقیم پلاستیک دسته دار بسته بندی با کیفیت، انواع و اقسام این محصولات را با مناسب ترین قیمت و در نظر گرفتن سود خیلی کمی به مصرف کننده های سراسر کشور ما ارائه می دهند و آن ها را به صورت کلی یا جزئی به فروش می رسانند، خوب است بدانید خرید کلی این محصولات با نرخ کمتری انجام می شود.

تولید کننده های پلاستیک برای عرضه محصولات خود به سایر کشور های دنیا باید صفر تا صد فرایند صادرات را به دقت از مسئولان اداره بازرگانی بیاموزند و با شناخت کامل بازار به این زمینه وارد شوند، چون صادرات بدون شناسایی بازار هدف اصلا کار عاقلانه ای نخواهد بود و به شکست در این امر منجر می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *