مرکز پخش کیسه زیست تخریب پذیر

مرکز پخش کیسه زیست تخریب پذیر

 

مرکز پخش کیسه زیست تخریب پذیر ، محصولاتی درجه یک، با تکنولوژی نانو اعم از کیسه های زیست تخریب پذیر دسته دار فروشگاهی و نایلون زباله زیست تخریب پذیر را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود در سراسر ایران می گذارد .

ساخت پلاستیک برگرفته از صنعت نانو

پلاستیک های زیست تخریب پذیر در اوایل تولید با مشکلات زیادی همراه بودند از جمله کشسانی ، قدرت مقاومت آن و شکنندگی فیلم های نشاسته باعث شد کمتر استفاده شود.
همچنین در ترکیب نشاسته با پولیمرهای شیمیایی نفتی مشکلات زیادی بود که تمامی اینها با تکنولوژی نانو به صورت پراکنده در بیوپلاستیک ها باعث شد بسیاری از معایب پلاستیک های زیست تخریب پذیر کاسته شود لذا با استفاده از نانو ذرات در محصولات زیست تخریب پذیر علاوه بر مقاومت آن، مدت تجدید پذیری آن در زمان کمتری فراهم شد.

نانو در پلاستیک

کیسه پلاستیک زیست تخریب پذیر چیست و چه مزایایی دارد؟

کیسه های پلاستیکی یکی از پر مصرف ترین اقلام مصرفی در صنعت پلاستیک است.
کیسه های پلاستیکی معمولی چون سنخیتی با محیط زیست ندارند و محیط زیست از جمله میکروارگانیسم ها قادر به خوردن و تجزیه آنها را ندارند باعث از بین رفتن زمین ها، اقیانوس ها و حتی حیوانات و انسان ها می شود.
با جایگزینی کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر با کیسه های نفتی بسیاری از این مشکلات رفع خواهد شد. این کیسه ها از بیوپلاستیک ها ساخته شده اند که قادر به تجزیه در محیط زیست هستند و آسیبی به خاک نمی رسانند و از طریق میکرو ارگانیسم ها خورده می شوند.

فروش نایلکس تجزیه پذیر

آیا باید پتروشیمی در صنعت پلاستیک جایگزین شود؟

همان طور که مستحظر هستید پتروشیمی های سنتی از فراورده های نفتی تشکیل شده اند و با نظر به اینکه 8 درصد بشکه های نفتی صرف ساخت پلاستیک ها می شود که این مقدار برابر با سوخت هواپیما در جهان است، بنابراین مصرف آن در فرایند تولید آن به صورت پایدار نخواهد ماند .
علاوه بر این نفت یک ماده محدود است و همیشگی نیست و با توجه به مشکلاتی که در محیط زیست به همراه دارند جایگزینی آن با بیوپلاستیک ها دور از انتظار نیست .

کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر

خط تولید نایلون تجزیه پذیر در کارخانه های کشور

تولید پلاستیک های تجزیه پذیر با طیف گسترده ای از مواد انجام می شود اما ما اساسا” محصولات خود را با پولیمرهای پایه گیاهی زیست تخریب پذیر تولید می کنیم؛ این پولیمرها ترکیبی از نشاسته، پلی اتیلن و افزودنی های دیگر است که روند تخریب بیولوژیکی آن توسط میکروارگانیسم ها و منابع طبیعی دیگر صورت می گیرد.

اما خط تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر در کشور اغلب این محصولات را با اکسید تخریب پذیر تجزیه شونده تولید می کنند و نحوه تولید آن از طریق ترکیب یک ماده افزودنی تحت کنترل تخریب انجام می گیرد.

مرکز پخش کیسه زیست تخریب پذیر درجه یک نانو

شرکت های زیادی با برند های مختلف کیسه های زیست تخریب پذیر را تولید و پخش می کنند.
این کارخانه برگرفته از تکنولوژی جدید و مبتنی بر تکنولوژی نانو اقدام به تولید عمده این محصولات بویژه نایلون های دسته دار فروشگاهی و نایلون های زباله کرده است.
از این جهت به یک مرکز پخش کیسه زیست تخریب پذیر با پایه گیاهی در سطح کشور تبدیل شده است .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *