تولیدکنندگان پلاستیک انواع نایلکس را به صورت ساده و طرح‌دار و در رنگ‌های سفید، مشکی، شیری، سبز، قرمز، و… تولید می‌کنند.نایلکس شیری بدلیل رنگ آن و نداشتن دید از پر‌ کاربردترین نایلکس‌ها به شمار‌می‌آید.مراکز پخش نایلکس این محصولات متنوع را در سراسر کشور توزیع می‌کنند.برای خرید نایلکس شیری عمده می‌توانید با مراجعه‌ی حضوری به مراکز پخش نایلکس به صورت مستقیم این محصول را خریداری نمایید و یا از مغازها به صورت کیلویی و از فروشگاه‌ها این محصول را در بسته بندی‌های مختلف خریداری نمایید.

مرکز پخش نایلکس شیری عمده

کیفیت انواع نایلکس شیری

کیفیت انواع نایلکس شیری نایلکس از پلی اتیلن سنگین و مقدار کمی از پلی اتیلن سبک برای لطافت و نرمی نایلکس استفاده می‌شود. از انواع مختلف نایلکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نایلکس دسته دار رکابی شفاف و رنگی
  2. نایلکس آجدار دسته دار و بدون دسته
  3. نایلکس فریزری
  4. نایلکس نازک و دسته دار نانی

بازار نایلکس شیری دسته دار امروزه بسیار رونق دارد و در سایزهای مختلفی تولید میشود.سایزهای نایلکس شیری: 35*25 ، 40*30 ، 47*37 ، 55*45 ، 65*55 ، 75*65 می‌باشد ولی بسیاری از کارخانجات سایزهای سفارشی را نیز تولید می‌کنند.

تولیدکنندگان انواع نایلکس شیری را به صورت ساده و چاپی (چاپ عمومی و چاپ سفارشی و تبلیغاتی و اختصاصی) در اختیار خریداران قرار می‌دهند.صاحبان بسیاری از شرکت‌ها، داروخانه‌ها، فروشگاه‌ها و حتی مغازه‌های لوازم بهداشتی و آرایشی و…. می‌توانند با چاپ روی نایلکس شیری دسته‌دار تبلیغات محصولات خود را انجام دهند.

نایلکس شیری از نظر کیفیت به درجه یک، درجه‌دو، و درجه‌سه تقسیم میشود که در نایلکس شیری درجه یک از مواد اولیه‌ی باکیفیت و مرغوب استفاده شده است که جنس نایلکس را بسیار مستحکم و بادوام می‌کند.

در نایلکس شیری درجه‌دو بخاطر مواد اضافه‌ی مانند مواد گرانولی که به آن اضافه می‌کنند از کیفیت آن کاسته می‌شود ولی باز نسبتا کیفیت خوبی دارند.

نایلکس درجه سه از نظر دوام و استقامت بسیار کم کیفیت‌تر از دیگر نایلکس‌های دیگر است و بسیار مناسب استفاده نیست.

هنگام خرید نایلکس شیری حتما از لحاظ کیفیت‌جنس، مواد تشکیل دهنده‌ی آن، شرکت‌های تولیدکننده، استاندارد بودن محصول از اطلاعات کافی برخوردار باشید تا بتوانید یک محصول مرغوب و باکیفیت را خریداری نمایید.

فروشگاه انواع نایلکس شیری عمده

فروشگاه انواع نایلکس شیری عمده

شرکت‌های زیادی در ایران در زمینه‌ی تولید و فروش انواع نایلکس شیری فعالیت دارند و بسیاری از آنها با برندهای معتبر در ایران شناخته شده‌ هستند.تولیدکنندگان نایلکس سعی کرده‌اند با بهترین مواد اولیه انواع نایلکس‌ها را در سایز، رنگ‌، ضخامت‌ و طرح‌های مختلف تولید کنند.فروشگاه‌هاو شرکت‌های توزیع و پخش، نایلکس‌های ساده و رنگی و طرح‌دار و دسته‌دار را به صورت عمده و کلی در اختیار متقاضیان این محصول قرار میدهند. شما میتوانید حضوری و با خرید مستقیم محصولات، هزینه‌‌ی کمتری را در هنگام خرید پرداخت نمایید و یک خرید سودآوری داشته باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *