نایلکس سفید ثابت و دسته پلاستیکی در کیسه های 20 کیلوگرمی با اطلاعات داخل بسته بندی شده است.بهترین استفاده از نایلکس شفاف برای میوه و محصولات سوپرمارکت است. نایلکس سفید شیک بیشمار است ، بنابراین نازک است و می توان آن را در کیسه های زیادی در هر کیلو حمل کرد ، بخاطر بخیه زدن نایلکس سفید پایدار ، نایلکس سفید شفاف است و از مواد 100٪ برتر ساخته شده است. نایلکس سفید پایدار از مقاومت در برابر ضربه بسیار بالایی برخوردار است. از این رو شرکت ما مرکز پخش نایلکس دسته دار سفید عمده می باشد و این محصول را با قیمت خوبی به بازار توزیع می کند.

مرکز پخش نایلکس دسته دار سفید عمده

اطلاعات مختصری درباره نایلکس دسته دار

اطلاعات مختصری درباره نایلکس دسته دار نایلکس بسیار قوی است و باید مراقب باشیم اجسام تیز پاره نشود. اگر از اشیا sharp تیز استفاده نمی کنید ، می توانید کل حجم کیسه را با کالا پر کنید. پلاستیک پایدار کیفیت این محصول و همچنین سایر محصولات را تضمین می کند. نایلکس هندل نام مستعار فیلم های پلی اتیلن سنگین (HDPE) است. این فیلم ها در مقایسه با پلی اتیلن های سبک ، انعطاف پذیری ، ضربه ، شکنندگی بیشتر و شفافیت کمتری دارند.

فروشگاه های مواد غذایی ، میوه فروشی ها و بسیاری دیگر از این کیف ها استفاده می کنند. از آنجا که مواد نایلکس مقاومت کششی بسیار بالایی دارند ، اگر وزن بیش از ظرفیت کیسه باشد ، بر خلاف مواد نایلونی ، کیسه کشیده و پاره نمی شود. دستگاه های تولیدی امکان تولید کیسه های بسیار نازک را نیز دارند.

به عنوان مثال ، نان نایلون یا نایلون ماشین لباسشویی بسیار نازک تولید می شود زیرا در برابر بارهای سنگین مقاومت نمی کند. نایلون و نایلون شفاف بهترین استفاده برای میوه ها و محصولات سوپرمارکت و داروخانه ها است. نوع دیگری از Nilex با دسته وجود دارد که Nilex نام دارد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. هیچکس نایلکس را با دسته ندید. دستگیره های نایلکس در میوه فروشی ها و همچنین مراکز خرید معمول است.

دسته های نایلکس دسته هایی شبیه به بدن خود دارند. در واقع این دسته ها حمل Nilex را آسان می کنند. دستگیره های نایلکس در رنگ های متنوعی موجود است. برای رنگ آمیزی این نوع نایلکس می توان از هر رنگی استفاده کرد. بیشتر جوراب های نایلونی سفید و سیاه نیز موجود است. اما همانطور که دیدیم بیش از دو نوع کیف پارچه ای و کاغذی برای حمل کالا از مراکز خرید به کیسه های پلاستیکی استفاده می شود.

این کیف ها به دو دسته Nilex ساده و چاپی ، Nilex بی رنگ و Nilex رنگی و شیری تقسیم می شوند. دسته مشکی Nilex برای برخی از محصولاتی که مشکلی با سلامتی ندارند یا مصرف کننده نمی خواهد از آنها مطلع شود استفاده می شود. با توجه به افزایش مصرف دستگیره های نایلکس در فروشگاه ها در سال های اخیر و علاقه مدیران به تبلیغات خود ، بسیاری از افراد شروع به چاپ دستگیره های مخصوص نایلکس با طرح یا مارک خاص خود کرده اند.

از طرف دیگر ، تولیدکنندگان Nilex شروع به تولید و عرضه انواع طرح نایلکس دسته دار عمومی می کنند تا نیاز طیف وسیعی از مشتریانی که می خواهند طرحی برای Nilex داشته باشند اما نیازی به چاپ با طرح خود ندارند را تأمین کنند. نایلکس چاپی عمومی در انواع مختلف از طرح های تجاری وجود دارد که به آن نایلکس چاپی نیز می گویند.

از خرید شما متشکرم. طراحی لبخند و نایلکس چاپی در این گروه قرار می گیرند. این نوع نایلکس در کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت عمده (بسته های 20 یا 25 کیلویی) یا بسته های مختلف دیگر موجود است.

فروش انواع نایلکس دسته دار سفید عمده

فروش انواع نایلکس دسته دار سفید عمده شرکت ما در زمینه واردات نایلکس دسته دار سفید عمده فعالیت دارد و این محصول را با قیمت خوبی به بازار توزیع و پخش می کند که می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت نهایی این مصحول به سایت ما مراجعه کنید از طرفی این محصول نیز با قیمت خوبی به کشورهای دیگر نیز صادرات می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *