فروش نایلون شیرینگ در کرج

مرکز فروش نایلون شیرینگ در کرج با تولید انبوه انواع پلاستیک شیرینگ، آمادگی همکاری با تمامی شرکتهای تولیدی و بسته بندی در تمامی ابعاد و ضخامت و چاپ را دارا می باشد. امروزه نایلون شیرینگ در صنایع بسیار زیادی به ویژه در صنایع بسته بندی که مجهز به دستگاههای شیرینگ پک میباشند کاربرد دارد که در ادامه این مقاله به بخشی از آنها خواهیم پرداخت.

تولید انواع نایلون شیرینگ حرارتی

پلاستیک یا نایلون شیرینگ در ضخامت های مختلفی به درخواست مشتریان تولید می شود که همان طور که گفته شد کاربرد فراوانی به خصوص در صنایع بسته بندی دارد و عملکرد آن به گونه ای است که پس پوشاندن کالا بنا به ضخامت این پلاستیک در مجاورت دمای بین 150 الی 230 درجه سانتیگراد تغییر حالت داده و کوچک تر می شود و به کالای مورد نظر می چسبد و اصطلاحا وکیوم می شود.

به این دلیل این کالا را با نام نایلون و نایلکس شیرینگ حرارتی نیز می شناسند که با حرارت دهی در دمایی که گفته شد کوچک یا منقبض می شود.

انواع پلاستیک شیرینگ عبارتند از:

  • نایلون شیرینگ
  • نایلون شیرینگ تونلی
  • سلفون شیرینگ

انواع پلاستیک شیرینگ در کاربردهای مختلفی بنا به درخواست مشتری در ابعاد و ضخامت های مشخصی تولید می شود که به چند نمونه در زیر اشاره خواهیم کرد.

  • بسته بندی های مواد غذایی ماننده تن ماهی، رب و سایر مواد غذایی
  • در بسته بندی های کاشی و سرامیک و سنگ های ساختمانی
  • در بسته بندی های آب معدنی و نوشابه و امثال آنها
  • در قطعات خودروسازی
  • وکیوم برخی داروها
  • لوازم خانگی
  • و غیره

لیست قیمت نایلون شیرینگ

قیمت این محصول نیز ماننده سایر محصولات پلاستیکی دیگر با توجه به نرخ مواد اولیه تغییر می کند و برای آگاهی از قیمتها و خرید عمده بهتر است با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید زیرا عوامل دخیل در قیمت گذاری این محصول بسیار زیاد است که باید توسط تولید کننده و افراد صاحب نظر این حوزه مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن اعلام شود.

مواد مصرفی به کار رفته در آن، کیفیت محصول، نوع برند، رنگ و چاپ، ضخامت، حجم خرید و ابعاد از جمله عوامل دخیل در قیمت گذاری می باشند.
برای خرید اینترنتی و حضوری این محصول می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید و همچنین در این مجموعه مشتریان عزیز می توانند به هر طریق که مایلند این محصول برای آنها بسته بندی و ارسال شود.

پخش عمده نایلون در کرج

این کارخانه علاوه بر تولید نایلون رولی ضخیم و نایلون شیرینگ در تولید انواع پلاستیک دسته دار از جمله نایلکس رکابی سفید، رنگی، چاپ دار، نایلکس شیری، سفره های یکبار مصرف، کیسه زباله رولی و فله، دستکش یکبار مصرف، کیسه فریزر، نایلون خیاری و … نیز فعالیت دارد.

پخش عمده نایلون در کرج، تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و سایر نقاط کشور از طریق این مجموعه در حال انجام بوده و بار مشتریان را به صورت رایگان تا باربری پیشنهادی مشتری ارسال می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *