یکی از مهمترین فرآورده ها و مشتقات پلاستیکی که این روزها در دنیای کسب و کار و فروش انواع محصولات نقش بسیار مهمی ایفا می نماید نایلکس شیری باکیفیت است که خرید مستقیم آن همواره در تمامی بازارهای داخلی و تجاری بین المللی مورد توجه بوده است نایلکس شیری و با کیفیت به کمک متقاضیان آمده است بطوریکه این محصول تمام نیاز مشتری به یک نایلکس شیری را برطرف می نماید بازار تجاری ما تحت عنوان irannylex در حال فعالیت گسترده و ارائه انواع محصولات نایلکس است.

مرکز خرید نایلکس شیری باکیفیت

اندازه های مختلف نایلکس شیری

اندازه های مختلف نایلکس شیری نایلکس ها در انواع سایزها و طرح ها روانه بازار می شوند سایزهای آن ها بر اساس معیاری تعیین می گردد و آن این است که برای هر نوع مصرف اندازه متفاوتی تعریف شده است حتما می دانید که برای جابجایی جعبه کفش به نسبت جعبه کوچک گوشواره پلاستیک باید بزرگتر از جعبه گوشواره باشد از این رو اندازه های متقاوت توسط سازندگان تولید می گردند و روانه بازار می شوند برخی از این اندازه ها به شرح زیر هستند:

  1. پلاستیک های نایلکس شیری در چندین اندازه تعریف شده اند سایز 40 در 30 یکی از سایزهای نسبتا متوسط و مناسب مصارف گوناگون از جمله حمل بار میوه تا دو الی سه کیلو (با توجه به نوع میوه) است.
  2. سایزهای کوچکتر از مورد یک تعریف شده اند که برای مصارف گوناگون نظیر حمل بسته های کوچک، دارو، لوازم بهداشتی و درمانی مورد استفاده واقع می شوند.
  3. 47 در 37 این اندازه کمی بزرگتر و برای مصارف گوناگون از جمله خریدهای حبوباتی و سوپر مارکتی مصرف می گردد.
  4. سایز 55 در 45 بزرگ تر است و برای حمل کفش و لباس طراحی شده است.
  5. 65 در 55 اندازه بزرگتر و برای کالاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که قبلا ذکر کرده ایم اندازه نایلکس شیری با توجه به نیاز متقاضی تعیین می گردد. قطعا روزانه نیاز خود به نایلکس ها را حس می کنید راه حل پیش روی شماست شما می توانید در هر تعداد سفارش خود را از ما بخواهید، سفارش دهید و درب محل خود تحویل بگیرید.

فروش انواع نایلکس شیری باکیفیت

فروش انواع نایلکس شیری باکیفیت مرکز نایلکس شیری ما در زمینه فروش و توزیع انواع نایلکس شیری در حال فعالیت گسترده و ارسال به سراسر کشور است کمپانی ما با نام تجاری ایران نایلکس در حال فعالیت رسمی است همچنین تمامی فعالیت های ما استاندارد بوده و زیر نظر پلیس رسیدگی به جرائم اینترنتی است شما می توانید جهت ثبت سفارش خود به پایگاه اینترنتی ما مراجعه کنید همچنین به جهت استفاده از خدمات مشاوره رایگان از اساتید خبره ما در این حوزه فرم مربوطه را تکمیل کرده و تا تماس همکاران ما شکیبا باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *