کارخانه نایلون سازی به عنوان یکی از مراکز تولید کننده نایلکس شفاف و با کیفیت بوده که پس از تولید این محصول آن را به صورت انبوه و عمده در اختیار مراکز فروش ظروف و محصولات یکبار مصرف که همیشه به عنوان اصلی ترین مرکز خرید نایلکس شفاف و سایر نایلکس ها می باشند و در سراسر نقاط کشور وجود دارند قرار داده تا از آن طریق به بازار عرضه و به دست عموم مردم رسیده و در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرند.

مرکز خرید نایلکس شفاف

نحوه تولید نایلکس شفاف درجه یک

نحوه تولید نایلکس شفاف درجه یک

شرکت ها و کارخانجات تولید کننده نایلکس شفاف دارای استانداردهای لازم برای تولید این محصول می باشند که این تولید کننده ها علاوه بر تولید نایلکس شفاف که همان درجه یک است در زمینه تولید نایلکس درجه دو و تولید نایلون هم فعالیت دارند. تفاوت نایلون و نایلکس در ظاهر آن ها است زیرا نایلون شفاف و نرم و براق بوده ولی نایلکس خشک و مات است و در تولید نایلکس آن را با ضخامت بسیار کم و نازک تولید می کنند در صورتی که تولید نایلون با ضخامت کم امکان پذیر نیست.

تولید نایلکس بر پایه پلی اتیلن ساخته می شود و در تولید آن از ۸۰ درصد پلی اتیلن سنگین و ۲۰ درصد پلی اتیلن سبک استفاده می‌شود که علت افزودن آن ۲۰ درصد نرم، شفاف، براق و دوخت پذیر شدن نایلکس است که برای تولید در اندازه نایلکس شفاف مواد شیمیایی خاصی که شامل بیست واحد پلی اتیلن سنگین فیلم، سه واحد پلی اتیلن سبک فیلم و دو واحد پلی اتیلن سبک خطی است وارد دستگاه های میکسر شده و پس از ترکیب آن ها محصول نهایی که نایلکس است به دست خواهد آمد.

فروش مستقیم نایلکس شفاف در کشور

فروش مستقیم نایلکس شفاف در کشور

درخواست لیست قیمت نایلکس شفاف و رنگی از بازار برای اطمینان از قیمت و مطلع شدن از سطح کیفیت، نیاز هر خریداری محسوب می شود. چه بسا که فرد، خریدار عمده نایلکس های شفاف و رنگی در بازار تهران بوده و تمایل به خرید کیلویی آن را داشته باشد و با توجه به اینکه در بازار کمتر می توان به فروشندگان اعتماد کرد برای همین بهتر است قبل از انجام هر کاری از مراکز فروش مستقیم نایلکس در کشور استعلام قیمتی گرفت تا بتوان خریدی مطمئن انجام داد.

با توجه به اینکه قیمت پلاستیک تعیین کننده قیمت انواع نایلون و نایلکس و محصولات متنوع دیگر از این جنس می باشد اما در کل کارخانه های تولید کننده نایلکس با توجه به قیمت پلاستیک و هزینه های مرتبط با خط تولید و صادرات محصول و واردات مواد اولیه وسایر موارد مرتبط قیمت نایلکس را تعیین می کنند که به علت حذف واسطه گری و کاهش قیمت تمام شده و اطمینان از کیفیت جنس مدنظر بهترین راه، خرید از مراکز فروش مستقیم نایلکس شفاف در کشور می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *