مراکز فروش نایلکس

مراکز فروش نایلکس و لیست کارخانه های تولید کیسه پلاستیکی سوال خریداران نایلون و نایلکس میباشد که همیشه سعی دارند بهترین تولید کننده و فروشندگان عمده را شناسایی کرده و با کیفیت و قیمت روز نایلکس سفارشات خود را خریداری کنند تا از این طریق جوابگوی مشتریان خود باشند.

نایلکس در انواع مختلفی اعم از دسته دار رکابی، نایلکس دسته موزی، پلاستیک دسته دار سفید، دستکش یکبار مصرف، کیسه فریزر، کیسه زباله که به صورت فله و بسته بندی شده در سایزهای مختلف تولید شده و در بازار عرضه میشود.

مراکز فروش نایلکس

بازار بزرگ فروش کیسه پلاستیکی در کشور

کشور ایران با توجه به جمعیت و نوع مصرف یکی از پر مصرف ترین ها در استفاده کیسه های پلاستیکی به شمار می رود و بازار های بزرگی را برای فروش آن ایجاد کرده است که می توان به مرکز فروش نایلون در تهران و نیز بازار نایلون تبریز اشاره داشت که این مراکز نقش مهمی در توزیع انواع کیسه پلاستیکی در طرح ها و سلیقه های مختلف مشتریان خود دارند.

بازار بزرگ فروش کیسه پلاستیکی

مراکز خرید و فروش نایلکس در تهران

مراکز فروش نایلکس در بیشتر مناطق تهران با توجه به جمعیت و موقعیت مکانی آن وجود دارد اما بازار بزرگ آن واقع در بازار بزرگ تهران در پازده خرداد، بازار پله های نوروز خان می باشد که از ده ها سال پیش مرجع خرید و فروش نایلون و نایلکس در تهران به شمار میرود که علاوه بر پایتخت این محصولات را به اقصی نقاط کشور ارسال می کنند.

در این بازار بزرگ علاوه بر نایلکس انواع سلفون بسته بندی، نایلون حبابدار، نایلون دولایه، نایلون بازیافتی،کیسه فریزر،  سفارش انواع کیسه پلاستیکی کیلویی، نایلون عریض، کیسه زباله  بیمارستانی و … به فروش می رسد.

مراکز خرید و فروش نایلکس در تهران

معتبر ترین فروشندگان کیسه پلاستیکی در کشور

امروزه با وجود اینترنت به راحتی میتوان معتبر ترین فروشندگان کیسه های پلاستیکی را در کشور شناسایی کرد و بسیار ساده و مستقیم با کارخانه های تولیدی آن ارتباط داشت برای نمونه برخی از کارخانه ها و برند ها شامل

  • تولیدی پلاستیک دسته دار در اصفهان
  • کارخانه نایلون یزد
  • غزال پلاستیک
  • کیسه فریزر پنگوئن
  • کیسه فریزر طوفان
  • و بسیاری از تولیدی های معروف نایلکس رکابی، کیسه فریزر چسبی، کیسه فریزر زیپ دار و…

همچنین کشور ایران یکی از برترین تولید کنندگان کیسه های زیست تخریب پذیر در ایران می باشد که انواع نایلون و نایلکس بر پایه گیاهی و اکسو زیست تخریب پذیر را با کیفیت و متناسب با استاندارد های اروپا تولید می کند که علاوه بر عرضه آن در داخل به کشورهای دیگر نیز صادرات دارد.

تولیدی پلاستیک دسته دار در اصفهان

مزیت های استفاده از نایلکس

مواد اولیه نایلکس بر پایه پلی اتیلن سنگین می باشد اما فرمول ترکیب مواد نایلکس طوری می باشد که 20% از پلی اتیلن سبک نیز به آن اضافه می شود و این به خاطر شفافیت، مقاومت و دوخت پذیری بهتر آن می باشد و از مزیت آن به نسبت نایلون نازک بودن و قیمت ارزان آن می باشد.

نایلکس به دلیل نازک بودن و قیمت پایین تر، مناسب برای مصارف یکبار مصرف ماننده نایلکس دسته دار شفاف و رنگی مخصوص فروشگاه ها و سوپر مارکت ها، کیسه فریزر، پلاستیک زباله و سفره های یکبار مصرف در نوع خود بی نظیر است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *