قیمت گذاری انواع نایلکس بزرگ و کوچک شیری

پلاستیک دسته دار، یکی از پر مصرف ترین محصولات تولید شده با مواد اولیه پلی اتیلنی است. گروه تولید کننده های انواع نایلون دسته دار، که به علت حذف واسطه ها محصول را با قیمتی بسیار مناسب در اختیارتان قرار می دهد. پلاستیک های دسته دار به انواع مختلفی تقسیم می شوند که عبارتنداز: پلاستیک دسته بندی، پلاستیک دسته رکابی، پلاستیک دسته موزی و پلاستیک دسته تقویت که همان دسته موزی که فقط با دسته مستحکم تر است. مواد اولیه تولیدی تاثیر مستقیمی در قیمت هر کیلو نایلون دسته دار دارد، تولید کنندگان با استفاده از مواد درجه 2 و 3 و فروش آن ها به عنوان مواد درجه باعث نارضایتی مشتری شده اند. قیمت هر کیلو نایلون دسته دار در فروشگاه ها، به علت تولید از مواد اولیه گوناگون قیمت مشخص و ثابتی ندارد.

قیمت هر کیلو نایلون دسته دار در فروشگاه های معتبر

مهمترین ویژگی های کیفی نایلون درجه یک

مهمترین ویژگی های کیفی نایلون درجه یک گروه کارخانه تولید کننده عمده انواع پلاستیک دسته دار: نایلون دسته دار و نایلکس دسته دار . فرق این دو در ظاهر این است که نایلکس خشک و مات، اما نایلون نرم، انعطاف پذیر، شفاف است. همینطور در تولید نمی توان نایلون را در زخامت های کم تولید کرد اما نایلکس قابل سفارش در هر زخامتی است. با چاپ روی نایلون دسته دار باعث تبلیغاتی شدن آن می شود، چاپ نایلون دسته دار تبلیغاتی باعث افزایش بازده فروش شما می شود. قابلیت سفارش نایلون به صورتی رولی و بسته بندی صادراتی نیز پذیرفته می شود، این نوع از نایلون همانند سفره یکبار مصرف به صورت پرفراژ جدا می شود. به رده هایی که باعث جداسازی راحت نایلکس های دسته دار با دست از یک دیگر می شود، پرفراژ می گویند.

نایلون ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد که باعث می شود کاربردهای زیادی داشته باشد: بسیار قوی و پلاستیک است. بسیار سبک وزن است. قابل شستشو بوده و شستشوی آن آسان است. فیبر نایلون در برابر گرما، اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی نسبتا مقاوم است. برای تجزیه نایلون به مدت زمان زیادی نیاز است. در برابر مواد شیمیایی و روغن ها بسیار مقاوم می باشد.

خرید هر کیلو نایلون دسته دار با بهترین کیفیت

خرید هر کیلو نایلون دسته دار با بهترین کیفیت برای تهیه نایلون دسته دار ارزان به میزان زیاد می توانید به مراکز فروش عمده و همینطور به تولیدی ها مراجعه نمایید. مرکز فروش نایلون در تهران با ارائه لیست قیمت اجناس خود به صورت روزانه سعی در ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان خود دارد، البته ذکر این نکته ضروری است که گه گاه در این مراکز نیز به علت تغییر قیمت مواد اولیه همواره با تغییر قیمت روزانه رو برو هستند، البته به جز این مورد عوامل دیگری در تعیین قیمت نایلون دسته دار نقش دارند مانند نوع دستگاه تولیدی که در کیفیت و قیمت نهایی نایلون تاثیر زیادی دارد.

نایلون دسته دار از انواع گوناگونی تشکیل شده که با توجه با بسته بندی ارزان و هزینه های تولید پایین کشور ایران و کیفیت بالا برای تمام کشور های خاورمیانه و اروپایی به صرفه است تا انواع نایلون دسته دار پلاستیکی را از ایران تهیه کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *