قیمت نایلکس عمده

لیست قیمت نایلکس عمده در کارخانه های تولید نایلون و نایلکس با سود بسیار پایینی اعلام می شود در این صورت هم مشتریان محصول مورد نیاز خود را ارزان تهیه می کنند و هم تولیدکنندگان سود خود را در فروش عمده بدست می آورند که معمولا” نرخ اعلام شده کمتر از قیمت روز نایلکس می باشد.

قیمت نایلکس عمده

فروش فوق العاده به همراه تخفیف نایلکس عمده

اعلام فروش فوق العاده نایلکس توسط تولیدی ها همواره با تخفیف همراه بوده است و این تخفیفات میتواند به صورت پلکانی در خرید نایلکس عمده در حجم های مختلف تقسیم شود به همین دلیل فرصت خوبی فراهم می شود تا مشتریان در حجم بالاتری خرید هایی خود را انجام دهند.

گروه تولیدی آراد نایلکس همواره به مشتریان عمده خود تخفیفات ویژه ای را فراهم کرده است تا مشتریان نسبت به خرید خود کمال رضایت را داشته باشند چرا که قصد دارد با مشتریان خود به صورت مکرر کار کند.

خرید نایلکس عمده

جدید ترین تعرفه های کیسه پلاستیکی کدام اند؟

قیمت مواد اولیه نایلون و نایلکس، قیمت نایلکس امروز را مشخص کرده است و خریداران می توانند برای آگاهی از قیمت نایلکس درجه 1، نایلکس شیری، کیسه فریزر، پلاستیک زباله و قیمت روز نایلون  با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرند و از آن آگاهی پیدا کنند.

اما تعرفه های کیسه پلاستیکی به قیمت آن ختم نمی شود و بخشی مربوط به ممنوعیت کیسه های پلاستیکی در برخی از فروشگاه های بزرگ، ادارات، بیمارستانها و … هماننده برخی از کشور های دیگر است.

همان طور که مستحضرید کشورهای زیادی از اروپا، آفریقا، آمریکا و برخی از کشورهای آسیایی به طور کلی کیسه های پلاستیکی معمولی را ممنوع کرده اند و به جای آن از نایلون و نایلکس تجزیه پذیر استفاده می کنند تا از این طریق بتوانند مرهمی را روی زخم های آلودگی های زیست محیطی از جانب کیسه های پلاستیکی بگذارند.

پلاستیک زباله

موارد استفاده کیسه پلاستیکی چیست؟

کیسه های پلاستیکی از انواع پلی اتیلن ساخته می شود و هر کدام از آنها کاربرد خود را دارد که پر کاربرد ترین آنها:

  • پلی اتیلن با چگالی بالا HDPE
  • پلی اتیلن با چگالی کم LDPE

آیا تا کنون فکر کرده اید چرا برخی از کیسه های پلاستیکی ضخیم تر و برخی دیگر نازک ترند؟

به طور کلی کیسه هایی که از پلی اتیلن با چگالی کم تولید می شوند ضخامت بیشتری دارند و با نام نایلون نام گذاری می شوند که برای نمونه در فروشگاه های پوشاک از آن استفاده می شود و کیسه هایی که با پلی اتیلن با چگالی بالا تولید می شود از ضخامت کمتری برخوردار بوده و با نام نایلکس خرید و فروش می شود که برای نمونه در فروشگاههای مواد غذایی از آن استفاده می شود.

اولین پلاستیک ساخت بشر در سال 1907 بوده و تولید کیسه های پلاستیکی از سال 1950 آغاز شده است که کیسه های پلاستیکی در بسیاری از کارها زندگی ما را آسان کرده اند از پلاستیک دسته دار برای حمل خریدهای خود، کیسه زباله برای حمل و جمع آوری زباله، از کیسه فریزر در نگهداری میوه و سبزیجات در یخچال و … مورد استفاده قرار گرفته است.

خرید عمده کیسه فریزر

تولید نایلکس در رنگ های مختلف

نایلکس در انواع و رنگ های مختلفی تولید می شود که بخشی از آنها پلاستیک دسته دار سفید، نایلکس شیری، نایلکس رکابی شفاف و رنگی، نایلکس تبلیغاتی در رنگ های مختلف و …. و همچنین نایلکس زباله نیز در رنگ های مشکی، سفید، نارنجی، زرد، قرمز، سرمه ای و … تولید می شود.

سفارش انواع نایلکس به صورت عمده با رنگ های دلخواه مشتریان امکان پذیر است و مشتریان عزیر می توانند برای گرفتن قیمت نایلکس عمده ساده و رنگی با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایند تا راهنمایی های لازم را برای خرید کسب کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *