قیمت نایلکس شیری

قیمت نایلکس شیری به صرفه و ارزان برای فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، بوتیک ها و … می باشد که فروش عمده آن از طریق شرکت ها، نمایندگی ها و مراکز پخش ماننده بازار تهران انجام می شود و در سایزهای مختلف تولید شده و با توجه به نوع و ترکیب مواد پتروشیمی و گرانول قیمت گذاری می شود.

قیمت نایلکس شیری

راهنمای تشخیص کیسه پلاستیکی با کیفیت بالا

برای تشخیص کیسه پلاستیکی مناسب باید اول تفاوت نایلون و نایلکس را دانست و اینکه مواد اولیه نایلون چیست؟ مواد تشکیل دهنده نایلکس چیست؟

به طور کلی برای خرید کیسه پلاستیکی با ضخامت کم و سبک از جنس نایلکس و برای کیسه های پلاستیکی ضخیم تر از مواد نایلون استفاده می شود.

کیسه پلاستیکی با کیفیت به موارد بسیاری بستگی دارد و تشخیص آن چندان ساده نیست و به این جهت تهیه آن از جاهای معتبر امری بدیهی است.

  • مواد مصرفی از مواد درجه یک باشد
  • فرمول ترکیب مواد نایلکس و نایلون در کیفیت نقش بسیاری دارد
  • نیروی انسانی مجرب
  • دستگاه بکار رفته در تولید
  • دوخت و برش محکم و هم اندازه
  • تست کشسانی و مقاومت کیسه پلاستیکی برای حمل بار در زمان تولید
  • کیسه پلاستیکی بوی ناطبوع نداشته باشد

پلاستیک دسته دار سفید

نایلکس شیری چیست؟

نایلکس شیری تولید شده از پلی اتیلن با چگالی بالا یا پلی اتیلن سنگین می باشد که یکی از پر فروش ترین نوع نایلکس بوده و در کارخانه های تولید نایلکس رکابی و دسته دار موزی تولید می شود و میتوان آن را با سایزهای سفارشی و سایزهای مختلف 40*30 ، 47*37 ، 55*45 ، 65*55 خریداری کرد.

نایلکس شیری از طریق مستربچ همرنگ به رنگ شیری در می آید و اغلب مشتری ها مایلند تا به اندازه ای پوشش رنگی داشته باشد که محتویات داخل کیسه دیده نشود و یکی از رنگ های مناسب برای چاپ های تبلیغاتی به شمار می رود.نایلکس شیری

لیست قیمت فروش نایلکس شیری

برای آگاهی از قیمت نایلکس شیری یا پلاستیک دسته دار سفید که برخی از مشتریان با این نام خریداری می کنند با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا با قیمت نایلکس امروز لیست قیمت محصولات را برای شما ارسال کنند و در مواقع نیاز به چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان و فروشگاهی راهنمایی های لازم را انجام دهند.

فروش نایلکس و نایلون

موارد استفاده از نایلکس شیری

موارد استفاده نایلکس تقریبا در تمامی فروشگاه ها کاربرد دارد زیرا هم از نظر قیمتی ارزان بوده و هم میتوان از آن به عنوان نایلکس تبلیغاتی استفاده کرد و مشخصات فروشگاه خود را بر روی آن چاپ کرد.

نایلکس شیری به دلیل نازک و پر تعداد بودن در کیلو خواهان بسیاری دارد و روزانه مقادیر زیادی از این محصول با قیمت های رقابتی روانه بازار می شود و همچنین بیشتر فروشگاه های زنجیره ای برای خرید نایلکس تجزیه پذیر از این مجموعه آن را به رنگ شیری سفارش می دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *