قیمت نایلکس دسته دار سفید

قیمت نایلکس دسته دار سفید بر اساس قیمت مواد اولیه و نوع مواد بکار رفته در آن متفاوت است و  قیمت روز نایلکس رکابی سفید می توانید از طریق سایت های ایجاد شده کارخانه های تولید نایلون و نایلکس مطلع شوید.

قیمت نایلکس دسته دار سفید

قیمت عمده نایلکس در تهران

برای خرید نایلکس دسته دار به صورت عمده، باید به تولیدی های نایلکس مراجعه نمود تا با قیمتی پایین تر از بازار این محصول را تهیه نمود. مرکز فروش نایلون در تهران که دسترسی بسیار خوبی به تولیدی ها و باربری ها دارد به یک مرجع خرید و فروش نایلون و نایلکس در کشور تبدیل شده است و حجم گسترده ای از این محصولات را در کشور توزیع می کند.

تولید انواع سایزهای نایلکس

نایلکس در سایزهای مختلفی در این گروه تولیدی تولید می شود:

  • سایز یک کیلویی
  • سایز دو کیلویی
  • سایز سه کیلویی
  • سایز پنج کیلویی
  • سایز هفت کیلویی
  • سایز ده کیلویی

به اطلاع می رساند این مجموعه علاوه بر نایلکس رکابی سفید در تولید انواع نایلکس فروشگاهی، نایلکس شیری، کیسه فریزر فله و بسته بندی، نایلون نانی، نایلون دسته دار تبلیغاتی، نایلون گیاهی، نایلون سفید، نایلون دسته تقویت و دسته بندی، دستکش یکبار مصرف فریزری، نایلکس ارزان و کیسه زباله فعالیت دارد.

کارخانه های تولید نایلون و نایلکس در کشور

تولید کننده نایلکس دسته دار

کارخانه های تولیدی با کیفیت های مختلفی انواع نایلون و نایلکس را تولید می کنند که تاثیر بسیاری در قیمت تمام شده محصولات دارد.
مثلا نایلکس درجه یک باید از مواد کاملا نو و پلمپ با گرید ON استفاده شود و کاملا بهداشتی باشد. در بقیه محصولات ترکیبی که به نام نایلکس درجه یک و نیم و نایلکس درجه دو خرید و فروش می شوند هر چقدر میزان مواد بکار رفته نو در آن بیشتر باشد شفافیت و مرغوبیت محصول بالاتر می رود.

همچنین ضخامت و مقاومت نایلکس بستگی به ترکیب مواد و استفاده از مواد درجه یک در آن می باشد که مواد درجه یک هم تعداد در کیلو بالایی دارد و هم مقاومت بیشتری در مقابل حمل بار دارد.

قیمت روز نایلکس رکابی

قیمت خرید نایلکس سفید

قیمت روز نایلکس رکابی و انواع نایلون بر اساس پارامتر های مختلفی تعیین می شود:

  1. قیمت مواد اولیه نایلون و نایلکس
  2. حجم خرید
  3. کیفیت محصول
  4. نوع بسته بندی
  5. ماشین آلات تولیدی
  6. نوع برند و …

مواد اولیه بالاترین تاثیر را در قیمت نایلکس و نایلون دارد و به علت تغییر قیمت مواد پتروشیمی نمی توان قیمت معینی را در سایت درج نمود.

برای اطلاع از قیمت نایلکس دسته دار سفید امروز با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

عوامل مؤثر در تولید نایلکس ارزان

برای تولید نایلکس ارزان راه های زیادی وجود دارد:

  • از مواد درجه دو استفاده می شود و به علت پایین بودن قیمت گرانول به نسبت مواد نو، میتوان نایلکس ارزان تری تولید کرد. نایلکس های درجه دو معمولا هر سال قیمت معینی دارند و تحت تاثیر نواسانات ارزی قرار نمی گیرند.
  • از افزودنی هایی ماننده کربنات استفاده می شود که اغلب برای تولید نایلکس شیری و رنگی و مات مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیر زیادی در قیمت محصول ایجاد می کند.
    البته برخی از تولید کننده ها برای پایین آوردن قیمت، درصد کمی از مواد درجه دو در تولید نایلکس استفاده می کنند تا قیمت تمام شده محصول را پایین بیاورند و با نام محصول درجه یک عرضه کنند لذا توصیه می شود از جاهای معتبری این محصولات را تهیه کنید.
    در ترکیب مواد درجه دو با مواد نو در بیشتر موارد، محصول تولید شده بوی نامطبوعی دارد و کمی کدر می شود که البته کم و زیاد آن هم بستگی به کیفیت مواد ضایعاتی دارد.

نایلکس ارزان برای فروشگاههایی که مصرف بالایی دارند و تماس مستقیم با مواد غذایی ندارند بهترین گزینه است. برای تهیه نایلکس فروشگاهی و ارزان می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید و با بهترین کیفیت و همچنین خدمات چاپ بر روی آن این محصول را تهیه نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *