قیمت نایلکس بسته بندی حبوبات

قیمت روز نایلکس بسته بندی حبوبات در ضخامت و ابعاد دلخواه بصورت عمده و بدون واسطه را می توانید بصورت مستقیم با حذف واسطه ها از کارخانه به دست آورید و یا از طریق نمایندگی های پخش محصول در سراسر کشور قیمت عمده را کسب کرد. همچنین امروزه فروشگاه های آنلاین متعددی تاسیس شده اند و با سر زدن به این سایت های معتبر می توانید از قیمت روز محصول آگاه شوید و کالای مورد نظر خود را سفارش دهید و هزینه ی رفت و آمد و اتلاف وقت و سایر هزینه ها صرفه جویی نمایید و از ترافیک و دود ناشی از آلودگی هوا در امان بمایید و در اسرع وقت درب منزل یا مکان مورد نظر دریافت نمایید.

نایلکس بسته بندی حبوبات

نایلکس بسته بندی حبوبات

یکی از پرمصرف ترین اقلام خوراکی حبوبات است که در هر خانه ای موجود است. بیشتر غذاهای سنتی و اصیل ما ایرانیها را شامل می شود. مانند انواع پلوها خورشت ها آش آبگوشت و… بر پایه این دانه های مغذی و سودمند درست می شوند.

از طرفی واکنش سریع این ماده غذایی نسبت شرایط جوی به نور گرما و رطوبت موجب دشواری شرایط نگهداری آن می گردد.

چگونگی کیفیت بسته بندی حبوبات

چگونگی کیفیت بسته بندی حبوبات

نقش به سزایی در مطلوب بودن شرایط نگهداری و افزایش طول ماندگاری آن دارد. عدم نگهداری این دانه ها در شرایط نا مناسب باعث حشره زدن و کرم خوردگی آن می شود اما به کمک بسته بندی نایلکسی مناسب می توان تا یک سال آن ها را نگهداری کرد.

نایلکس بسته بندی حبوبات موجب جلوگیری ورود هوا و رطوبت به داخل بسته بندی شده و آن را از تابش مستقیم نور محفوظ نگه می دارد و به همین جهت می توان آن را یک بسته بندی مناسب جهت محافظت از حبوبات دانست.

نایلکس بسته بندی حبوبات همانند سایر نایلکس های بسته بندی با 3 هدف تولید و مورد استفاده قرار می گیرند که انتقال اطلاعات محصول شامل موارد زیر است_نام برند و کارخانه تولیدکننده_درج تاریخ تولید و انقضا_آدرس کارخانه و… بسته بندی نایلکس حبوبات به 3 شکل امکان پذیر می باشد که شما مشتریان عزیز می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود هر یک را در ابعاد مورد نظر سفارش دهید.

شفافیت کامل نایلکس شفاف و بدون چاپ به طوری که کل محتوای داخل بسته کاملا مشخص و قابل رویت باشد را امکان پذیر می کند.

در این نوع بسته بندی معمولا اطلاعات محصول به وسیله بر چسب ها بر روی بسته بندی چسبانده می شود. _بسته بندی نایلکس حبوبات رنگی کامل و چاپ دار بسته بندی های کامل رنگی که اکثرا برای بسته بندی محصولات یخ زده و فریز شده قابل استفاده است.

_نایلکس بسته بندی حبوبات رنگی و چاپ دار شفاف این نوع بسته بندی بارز ترین و متداول ترین نوع نایلکس حبوبات می باشد مشاهده محتویات داخل بسته قابل مشاهده می باشد و به مشتری اطمینان خاطر بابت کیفیت محصول را می دهد.

تولید بسته بندی نایلکس حبوبات در اندازه و ضخامت به شکل رولی یا برش خورده

تولید بسته بندی نایلکس حبوبات در اندازه و ضخامت به شکل رولی یا برش خورده

بیشتر سفارشات پذیرفته شده بسته بندی حبوبات به صوت برش زده است که بسیار آسان و راحت می باشد. اما نوع سفارش رولی موجب پایین آمدن هزینه ها به حداقل می شود اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که خودتان باید دستگاه دوخت را برای بسته بندی خریداری نمایید تا با تحویل رول بتوانید مواد غذایی مد نظر را بسته بندی کنید.

مجموعه ما تامین کننده انواع نایلکس بسته بندی حبوبات بوده که از نظر شکل و ظاهر تولیدی محدودیتی ندارد. به همین خاطر مشتریان گرامی می توانند نایلکس بسته بندی را در ابعاد و ضخامتی که می خواهند و نیاز دارند سفارش دهند.

اگر با توجه به نیازی که دارید نمی توانید اندازه مشخصی را انتخاب کنید و با مشکل روبه رو شده اید اصلا نگران نباشید کافیست با ما تماس حاصل فرمایید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم.

در گذشته خرید حبوبات به صورت فله ای و کیلویی در حجم بسیار زیاد قابل خرید بوده است و باید پس از خریداری ناخالصی هایی مانند سنگ ریزه و… را جدا می کردند اما امروزه با گذر زمان شرکت و کارگاه های تولیدی نایلکس حبوبات را به صورت بسته بندی های کاملا بهداشتی و پاک شده در حجم های متنوع بسته بندی کرده و ارائه می کنند.

شما می توانید انواع نایلکس حبوبات بسته بندی شده را از فروشگاه زنجیره ای سوپرمارکت و مغازه به قیمت مقرون به صرفه خریداری نمایید اینگونه خرید در زمینه ی صرفه جویی وقت و پول شما نقش موثری ایفا می کند.

مزایای بسته بندی نایلکس حبوبات شامل موارد زیر می باشد

مزایای بسته بندی نایلکس حبوبات شامل موارد زیر می باشد

1- بسته‌بندی حبوبات باعث می‌ شود که حمل‌ونقل نگهداری و انبار کردن حبوبات آسان‌تر باشد و همچنین از رطوبت و خیس شدن حبوبات جلوگیری می‌ کند.

2- بسته‌ بندی می‌تواند اطلاعاتی را درباره محصول به خریدار بدهد وقتی حبوبات بسته‌ بندی می‌شوند اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید تاریخ انقضا وزن و نام برند و اطلاعات دیگری روی بسته درج می‌ شوند که موقع خرید به خریدار کمک شایانی می‌ کنند.

3- همچنین بسته‌ بندی حبوبات موجب می‌شود که چیدمان محصولات در قفسه‌ های فروشگاه‌ ها آسان‌تر و مرتب تر باشد.

4- نایلکس بسته بندی حبوبات موجب جذب مشریان زیاد و همچنین داشتن اطمینان خاطر و آشنایی کامل با محصول مورد نظر می باشد‌.

نایلکس بسته بندی حبوبات را با مقرون ترین قیمت از مراکز فروش نایلکس حبوبات خریداری کرد. همچنین می توان به فروشنده نایلکس حبوبات در شبکه های اجتماعی مراجعه کرد و انواع نایلکس بسته بندی حبوبانت را با کیفیتی بسیار خوب خریداری و سفارش داد. تولید و عرضه نایلکس حبوبات با بهترین کیفیت توسط نمایندگی های این کالا صورت می گیرد. خرید از نمایندگی ها این مزیت را دارد که کالایی با کیفیت اصل را دریافت می نمایید.

نمایندگی نایلکس بسته بندی حبوبات با عرضه مستقیم و بدون واسطه این کالا بصورت ارزانتر فعالیت می کند. عرصه نایلکس حبوبات بصورت اینترنتی نیز امکان پذیر است. مشتری با رجوع به سایت های معتبر و دریافت لیست قیمت و مشاهده نظرات کاربران می تواند خرید مطمئن تری را برای خود رقم بزند در خرید اینترنتی دست دلالان و واسطه ها کوتاه است و مشتری هزینه پایین تری را پرداخت می کند.

چنانچه در صورت تمایل به خرید نایلکس بسته بندی حبوبات می توانید از محصولات ما در این سایت سر بزنید و از آنان دیدن نماید و از مشاوران ما قبل از خرید مشورت لازم بگیرید و بهترین خرما را خریداری نمایید و همچنین دوستان و آشنایان خود را به خرید این گونه محصول تشویق و ترغیب نماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *