یکی از بخشهایی که اکثر انواع نایلکس ها طراحی و تولید می شوند، بخش تجارت است. ما نیاز مشتری را در نظر می گیریم و کیسه ای تولید می کنیم که پاسخگوی نیازهای او باشد. انواع نایلکس رکابی سفید کیسه هایی هستند که به دلیل سهولت استفاده و کیفیت بالا در میان انواع کیسه ها خودنمایی می کنند. هر مشاغل ممکن است کیسه های مختلفی نیاز داشته باشد و ما با طیف گسترده ای از محصولات این نیاز ها را پاسخ می دهیم.

قیمت عمده نایلکس رکابی سفید

تولید انواع نایلکس رکابی در ابعاد مختلف

تولید انواع نایلکس رکابی در ابعاد مختلف انواع مختلفی از کیسه های پلاستیکی وجود دارد ، ما می توانیم به شما کمک کنیم نوعی متناسب با نیاز خود انتخاب کنید و در هزینه های غیر ضروری صرفه جویی کنید. ما برای بخشهای مختلف صنعت ، غذا و تجارت تولید می کنیم. به عنوان تولید کننده ، می توانیم از نظر اندازه ، کیفیت و ضخامت کیف ها ، نیازهای مشتری را تنظیم کنیم. بخشهایی که ما در تهیه کیسه برای نیازهای مختلف تخصص داریم. مشخصات اصلی کیسه پلاستیکی نایلکس رکابی:

هنگام انتخاب پلاستیک دسته دار ، باید یک سری متغیرها را بررسی کنیم که باید آنها را در نظر بگیریم.

ضخامت پلاستیک

ضخامت پلاستیک معمولاً با اندازه گیر اندازه گیری می شود ، این واحد مورد استفاده برای اندازه گیری مواد بسیار نازک است. یک سنج برابر است با یک چهارم میکرون. به عنوان مثال ، یک ورق پلی اتیلن با ضخامت 100 گیگابایت برابر با 25 میکرون (0.025 میلی متر) است. یا ضخامت فویل در کیسه های خلا مهم است ، زیرا فشار وارد شده روی غذاهای بسته بندی شده در خلا می تواند باعث شکستگی شود. ضخامت این کیسه ها معمولاً 120 میکرون است.

انواع پلاستیک

پلی اتیلن برای تولید طیف گسترده ای از محصولات استفاده می شود. با توجه به کاربرد پذیری آن ، از تنوع رنگ و ضخامت می توان استفاده کرد و از آن برای چاپ بسیار استفاده می شود. پلی پروپیلن مشخصه اصلی این نوع پلاستیک شفافیت و براق بودن آن است که آن را به محصولی مناسب برای نمایش محتوای کیسه تبدیل می کند.

استفاده از کیسه پلاستیکی

بسیار مهم است که ما کاربردی را که می خواهیم از پلاستیک خود استفاده کنیم در نظر بگیریم. اگر قرار است حاوی غذا باشد ، پلاستیک باید از نظر کنترل کیفیت عبور کند.

عرضه بهترین نایلکس رکابی سفید

عرضه بهترین نایلکس رکابی سفید مجموعه ما اقدام به عرضه نایلکس رکابی سفید با بهترین کیفیت نموده است. این کیسه ها در پلی اتیلن و پلی پروپیلن ارائه می شوند که در تراکم های مختلفی تولید می شوند و باید با مقررات بهداشتی و بهداشتی مطابقت داشته باشند. محافظت عمده ترین کاربرد در بخشهای صنعتی کیسه های پلاستیکی است. اکنون با ما در تماس باشید و ما در مورد نیازهای شما تحقیق خواهیم کرد. ما شما را در نوع بسته بندی و اندازه ای که مناسب ترین محصول شما است راهنمایی می کنیم و خرید ارزان قیمت نایلکس رکابی را برای شما رقم می زنیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه

  • Thank you. All true. I think we need more numbers on our side. The stores do the math, they will change if they can be assured they will make money from the transition and not lose it. Bigger customer demand, louder voices and putting our money where our mouth is will ensure real change. Thank you for your comment and support. Bryce Burtchell

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *