قیمت روز نایلکس رکابی

قیمت روز نایلکس رکابی را می توان به صورت روزانه از مراکز مختلفی چون کارخانه های تولیدی، نمایندگی های فروش و سایت های مختلف فروش تهیه نمود و همچنین مرکز فروش نایلون در تهران نیز انواع نایلون و نایلکس اعم از پلاستیک دسته دار سفید، نایلکس ارزان، نایلون دسته دار تبلیغاتی، کیسه فریزر فله، نایلون دسته موزی و … را در مراکز مختلف آن به فروش می رسانند.

قیمت روز نایلکس رکابی

تولید پلاستیک دسته دار در سایز های مختلف

پلاستیک دسته دار در سایزهای مختلفی تولید و عرضه می شود که هر سایز برای حجم خاص و حمل بار مشخصی ساخته می شود و به این خاطر هر سایزی را با نام کیلو هم سفارش می دهند که در زیر به آن می پردازیم:

  • سایز 35*25 (یک کیلویی)
  • سایز 40*30 (دو کیلویی)
  • سایز 47*37 (سه کیلویی)
  • سایز 55*45 (پنج کیلویی)
  • سایز 65*55 (هفت کیلویی)
  • سایز 75*65 (ده کیلویی)

فروش عمده پلاستیک دسته دار در تهران

قیمت عمده نایلکس در تهران روزانه توسط کارخانه های تولیدی بر اساس قیمت مواد اولیه تعیین و به مشتریان و متقاضیان اعلام می شود. با توجه به شرایط محیطی و انواع کارخانه های مختلف پلاستیک دسته دار در این شهر به یک مرکز فروش این محصولات تبدیل شده است. از مزایای دیگر شهر تهران این است که شعبه مرکزی تمام باربری های بزرگ که در شهرهای مختلف نمایندگی دارند در این شهر مستقر هستند و با قیمت ارزان تری خدمات باربری را انجام می دهند.

عوامل موثر در قیمت گذاری نایلکس رکابی

قیمت خرید نایلکس سفید

مهم ترین عواملی که در قیمت نایلکس رکابی تاثیر گذار بوده و در نظر مشتری اهمیت دارد کیفیت و مواد اولیه بکار رفته در تولید می باشد؛ مواد اولیه، دوخت، کشسانی، عدم بوی نا مطبوع و … معیار هایی میباشند که در تعیین قیمت توسط تولید کنندگان لحاظ می شوند.

سریع ترین راه خرید نایلکس رکابی در کشور

امروزه با مراجعه به فروشگاه های آنلاین می توان انواع محصولات را با حجم های گوناگون و در سریع ترین زمان ممکن خریداری کرد. برای خرید نایلکس رکابی در اسرع وقت و ارسال یک روزه نیز می توان به سایت های مختلف ارائه کننده این محصول مراجعه نمود و با قیمت روز آن خریداری کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *