قیمت دستکش یکبار مصرف فریزری

قیمت دستکش یکبار مصرف فریزری به صورت عمده بسیار مناسب تر از قیمت جزعی آن می باشد به گونه ای که خرید و فروش عمده دستکش یکبار مصرف از طریق تولید کنندگان آن بسیار پایین تر از نرخ بازار می باشد. برای آشنایی با انواع دستکش یکبار مصرف و نحوه خرید آن تا ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

قیمت دستکش یکبار مصرف فریزری

انواع دستکش یکبار مصرف

دستکش یکبار مصرف در موارد بسیار زیادی از جمله منزل، ادارات، آزمایشگاهها و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و انواع مختلف آن برای مصارف گوناگون متفاوت است.

  • دستکش یکبار مصرف نایلونی
  • دستکش لاتکس
  • دستکش نیتریل
  • دستکش وینیل

کاربرد های دستکش یکبار مصرف بسیار زیاد است و از دست در مقابل بسیاری میکروبها و آلودگی های دیگر جلوگیری می کند.
مثلا دستکش لاتکس در محیطهای آشپزی، پزشکی و آزمایشگاهی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و دستکش یکبار مصرف فریزری و نایلونی امروزه به خاطر شیوع بسیاری از ویروس ها مورد استفاده تمامی اقشار قرار میگیرد تا از انتقال ویروس و میکروبهای دیگر در تماس با سطوح جلوگیری کند.

فروش عمده دستکش یکبار مصرف زیر قیمت بازار

فروش عمده دستکش یکبار مصرف

برای تهیه عمده دستکش یکبار مصرف می توان از کارخانه های تولیدی، نمایندگی ها و عمده فروشیهای این محصول اقدام نمود و با قیمتی ارزان تر از بازار این کالا را خریداری کرد. این کارخانه این کالا را با ظرفیت بالا تولید و به اقصی نقاط کشور از جمله تهران، شیراز، مشهد، اصفهان و … ارسال می کند.

خرید اینترنتی انواع دستکش یکبار مصرف

قیمت نایلکس درجه یک

با توجه به راحتی و سهولت خرید اینترنتی و همچنین فضای گسترده آن نسبت به بازارهای محدود به چند فروشگاه، خرید و فروش آنلاین رو به افزایش است. برای خرید اینترنتی و آنلاین دستکش یکبار مصرف میتوانید از طریق شرکت های مختلفی اقدام کنید.
برای خرید اینترنتی دستکش یکبار مصرف می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید و همچنین این مجموعه علاوه بر تولید دستکش 100 عددی، انواع نایلکس دسته دار رکابی، کیسه فریزر، کیسه زباله، سفره یکبار مصرف، نایلکس شیری و رنگی نیز تولید می کند.

لیست کارخانه های تولید کننده دستکش یکبار مصرف

برندهای مختلفی در کشور در تولید دستکش یکبار مصرف شیک و باکیفیت فعالیت می کنند و خریداران و متقاضیان می توانند از طریق اینترنت لیست کارخانه های تولیدی آن را پیدا کنند. برای اطلاع از قیمت دستکش یکبار مصرف فریزری به صورت عمده میتوانید از طریق این مجموعه اقدام کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *