نایلون ها، وسایلی هستند که به صورت گسترده در زندگی امروز ما کاربرد دارند. می توان گفت نایلون های دسته دار در هر مغازه و خانه ای به وفور یافت می شود و بیشترین کاربرد آن برای گذاشتن اقلام و حمل آن ها می باشد. این نایلون ها به خاطر داشتن دسته های مخصوص برای حمل و همچنین وزن بسیار کم شان، بسیار کاربرد دارند. قیمت به روز نایلون دسته دار با کیفیت در بازار داخلی معمولا به صورت کیلویی و متری و فله مشخص می شود.

قیمت به روز نایلون دسته دار با کیفیت در بازار داخلی

بررسی موانع صادراتی نایلون

بررسی موانع صادراتی نایلون همان طور که گفته شد نایلون ها در زندگی امروز افراد جامعه بسیار پر کاربرد هستند و با توجه به نیاز و استفاده های مختلف در شکل ها و اندازه های گوناگون تولید می شوند. برخی از نایلون ها بزرگ و عریض هستند و برای بسته بندی و یا حمل اقلام پر حجم کاربرد دارند و برخی کوچک می باشند و برای اقلام کم حجم استفاده می شوند.

به علت نیاز بالای مردم به استفاده روزمره از نایلون، این محصول پتانسیل بالایی برای صادرات دارد. اما گاها مشکلات موجود در راه صادرات، این امر را با سختی مواجه می کند. به گفته تولید کنندگان یکی از موانع تولید نایلون، قیمت بالای مواد آن است که علت آن را عرضه مواد اولیه در بورس کالا ذکر کرده اند. از طرف دیگر تولید نایلونی که مورد تایید کشورهای مقصد باشد گاها نیاز به دستگاه های پیشرفته دارد که تامین این دستگاه ها برای تولید کننده سخت است و تولید کننده برای اینکه بتواند محصول خود را صادر کند، باید استانداردهای کشور مقصد را رعایت کند، که همه این مسائل باعث سختی صادرات این فراورده می شود. اما با همه این مشکلات باز، کشور ما این محصول را به کشورهایی مانند عراق، افغانستان و گرجستان صادر می کند.

مسولین امر با تامین مواد اولیه تولید نایلون و نیز کمک و همراهی تولید کنندگان برای خرید دستگاه های با کیفیت، می توانند جاده را برای صادرات آن هموار نمایند.

فروش مستقیم نایلون دسته دار با قیمت باور نکردنی

فروش مستقیم نایلون دسته دار با قیمت باور نکردنی نایلون ها در بازار به قیمت های بسیار متفاوت به فروش می رسند، یکی از علل تفاوت قیمت را می توان کیفیت نایلون تولیدی دانست. زیرا عوامل متعدد مانند مواد اولیه، ضخامت و اندازه نایلون ها بر کیفیت نهایی آن تاثیر دارند. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت وجود واسطه در رسیدن آن به دست مشتری است، بنابراین اگر بتوان این محصول رابه طور مستقیم و بدون واسطه تهیه کرد قیمتی بسیار مناسب تر خواهد داشت.

فروشگاه ایران نایلکس با عرضه مستقیم نایلون های دسته دار، به قیمت باورنکردنی شما را به خریدی اقتصادی و عالی دعوت می کند. با ما در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *