قیمت نایلکس دسته دار مانند سایر کالاها ثابت نبوده و به عوامل متعددی بستگی دارد. از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت نایلکس جنس مواد اولیه، طرح و چاپ روی آن، برند تولید کننده، ضخامت و دوام می باشد. امروزه انواع بسیار متنوعی از این محصول روانه بازار شده است که برخی از آنها منشا ارگانیک داشته و با محیط سازگار هستند.

قیمت انواع نایلکس دسته دار

پرکاربردترین نوع نایلکس دسته دار

پرکاربردترین نوع نایلکس دسته دار کمتر کسی است که در طول روز با انواع نایلکس سر و کار نداشته باشد حتی اگر خودتان نیز اهل خرید نباشید در منزل کالاهای خریداری شده توسط والدین یا افراد دیگر را حداقل روزی یک بار خواهید که بیشتر در رنگ های سفید شفاف و مشکی در گوشه ای از آشپزخانه خودنمایی می کنند.
اگر از شما بپرسند که پرکاربردترین نوع نایلکس دسته دار کدام نوع است قطعا به یاد میوه‌ها و اجناسی که از مغازه‌ها درون کیسه های دسته دار بی رنگ که مایل به سفید و یا مشکی هستند خواهید افتاد پس در واقع می توان گفت یکی از پرکاربردترین انواع نایلکس دسته دار انواع بی رنگ و شفاف آن هستند که از نظر شکل دسته به آنها نایلکس دسته رکابی گفته می شود.
امروزه با وجود انواع فروشگاه های تخفیف دار بسیاری ترجیح می دهند اقلام مورد نیاز منزل خود را از این مکان‌ها تهیه کنند و حتما شما هم با کیسه های دسته دار سفید رنگ که ضخامت آنها بیشتر از نوع قبلی است آشنا هستید اما تفاوت این نوع از کیسه‌ها تنها در جنس نایلکس دسته دار نیست بلکه در اغلب موارد طرح های خاصی که نام فروشگاه بر روی آنها حک شده است نیز روی آنها چاپ شده‌اند که در متمایز کردن آنها نسبت به دیگر نایلکس‌ها نقش دارند.
صرف نظر از رنگ بندی نایلکس‌ها از نظر شکل دسته نیز انواع متفاوتی اعم از دسته موزی، زنبیلی، و دسته تقویت وجود دارد و همان طور که در سطور پیشتر عنوان شد نوع دسته رکابی از دیگر انواع آنها پر کاربرد تر است.

فروش انواع نایلکس دسته دار

فروش انواع نایلکس دسته دار

خوشبختانه ایران از نظر تولیدات پلاستیک و پلیمری در وضعیت مناسبی قرار دارد و نه تنها در زمینه تامین بازار داخل به خوبی عمل می کند بلکه در صادرات به کشورهای اروپایی نیز فعال است اما نایلکس های صنعتی و تجزیه پذیر جز نایلکس دسته دار وارداتی هستند که از سایر کشورها وارد می شوند.
قیمت انواع نایلکس ثابت نبوده و همان طور که در سطور پیشین عنوان شد به عوامل متعددی بستگی دارد و نرخ ثابتی نداشته و بهترین راه برای اطلاع از آن مراجعه به نمایندگی های فروش مجازی و تماس با واحد فروش می باشد.
یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث محبوبیت خرید به صورت آنلاین در بین عموم مردم جامعه شده است قیمت پایین تر محصولات به دلیل حذف واسطه گران و دلالان می باشد همچنین در این نوع خرید نیازی به مراجعه حضوری به بورس‌ها و بازارهای انحصاری فروشنده محصولات نبوده و در کوتاه‌ترین زمان می توانید با انواع محصولات آشنا شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *