فروش کلی و جزئی نایلکس شفاف

فروش کلی و جزئی نایلکس شفاف دسته دار- نانی- لبنیاتی- باگتی و فریزری در این مجموعه این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که خریداران با هر حجمی و با قیمت کارخانه محصولات خود را تهیه نمایند و همچنین این مجموعه آمادگی همکاری و سفارش عمده محصولات با سایزهای استاندارد بازار میباشد.

فروش کلی و جزئی نایلکس شفاف

نایلکس شفاف دسته دار

این محصول مناسب برای میوه فروشی ها و تمامی اقلام مواد غذایی می باشد و با توجه به سایز و وزنی را که باید حمل شود از ضخامت های متفاوتی تولید می شود که از ویژگی های آن می توان به تعداد در کیلو، شفافیت، ضربه پذیری، کشسانی و دوخت آن اشاره کرد.

سایزهای نایلکس شفاف:

تولید این محصول در سایزهای 35*25 – 40*30 – 47*37 – 55*45 و 65*55 میباشد که هر سایز با توجه به ضخامت آن وزن قابل تحملی را حمل میکند.

35*25 مناسب برای 1 تا 1.5 کیلو
40*30 مناسب برای 2 تا 3    کیلو
47*37 مناسب برای 3 تا 4    کیلو
55*45 مناسب برای 5 تا 6    کیلو
65*55 مناسب برای 7 تا 8    کیلو
75*65 مناسب برای 10 کیلو به بالا

نایلکس نانی و باگتی

همان طور که می دانید نان یکی از پرمصرف ترین مواد غذایی به شمار می رود و با توجه به حساسیت نان به آلودگی هوا و باد که باعث کثیفی و خشکی آن میشود، بعد از خرید نان، آن را داخل نایکس هایی که نایلکس نانی نام دارد میگذارند تا نان را با کیفیت بهتری به منزل برسانند.
باید توجه داشت نایلکس نانی حتما” باید با مواد درجه یک تولید شود از این رو برای خرید آن از تولیدی های معتبر امری بدیهی است و همچنین با توجه به نازک بودن آن باید از مقاوت خوبی برخوردار باشد تا در مقابل گرما و تیزی دور نان پاره نشود.

سایزهای موجود نایلکس نانی و باگتی

با توجه به نیاز مشتری، سایزهای استاندارد آن عرضه شده است: سایز 45*35 – 50*40 – 55*45 – 75*55 – 90*60 – 80*60 در این مجموعه تولید و به بازار و نانوایی ها عرضه میشود.

نایلکس نانی باگتی

نایکس لبنیاتی و درماستی

امروزه با توجه به استقبال مردم از لبنیات سنتی، فروشگاه ها و مغازه های عرضه این محصولات زیاد شده است و نایکس لبنیاتی مناسب شیر و دوغ سنتی میباشد که در سایزهای استاندارد 45*25 دوغی و 55*25 شیر در این مجموعه تولید شده و با توجه به حساسیت آن، از کیفیت درجه یک و ضخامت مخصوص آن تولید می شود.
و همچنین نایلکس های درماستی در سایزهای 25*25 و 30*30 که پر مصرف ترین سایزهای این محصول میباشند در این تولیدی با کیفیت درجه یک عرضه میشود.

لبنیاتی و درماستی

فروش کلی و جزئی نایلکس شفاف دسته دار و فریزری

گروه تولیدی و بازرگانی نایلون ساز آماده همکاری با تمامی شرکت ها و فروشندگان عمده نایلکس شفاف دسته دار و فریزری میباشد و شما می توانید برای خرید و فروش کلی و جزئی نایلکس شفاف دسته دار و فریزر  با قیمت کارخانه با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *