نایلکسهای دسته زنجبیلی

فروش نایلکس طرح دار با کیفیت مرغوب در اندازه های متفاوت به دلیل تقاضای بسیار بالای بازار انجام می شود زیرا امروزه استفاده بسیار زیادی از محصول پلی اتیلنی فوق می شود که در نتیجه این موضوع موجب افزایش عرضه و نتیجه تقاضا در بازار شده است و ایران دارای تیراژ بسیار بالای تولید می باشد و خریداران بسیاری را نیز در کشورهای منطقه به خود اختصاص داده است.

فروش نایلکسهای فوق به صورت مستقیم از طریق کارخانه های تولیدی این محصول و یا از طریق وب سایتهای اینترنتی فعال در این زمینه انجام می شود و به این طریق موجب دسترسی همه خریداران به این کالای پرکاربرد در کوتاه ترین زمان ممکن می شود و پس از ثبت سفارش محصول فوق از طریق پست و با باربریها تحویل داده می شود.

البته در زمینه عرضه و فروش این کالا شرکتهای تبلیغاتی متعددی نیز فعالیت دارند و از طریق نمایندگیهای پخش و فروش خود اقدام به عرضه و فروش نموده و کالایی با کیفیت در اختیار خریداران خود قرار می دهند که از قیمت بسیار ارزان و به صرفه ای نیز برخوردار است.

فروش نایلکس طرح دار

فروش نایلکس طرح دار

امروزه استفاده از نایلکسهای طرح دار در مشاغل مختلف فراگیر شده است به همین دلیل فروش نایلکس طرح دار نیز بسیار متداول شده است و این کیسه ها در طرحهای متنوع و هم چنین اختصاصی مشاغل مورد نظر نیز تولید می شود و خطهای تولید بسیاری در ایران مشغول فعالیت بوده و سابقه تولید انواع نایلکسهای فوق را در کارنامه ی خود دارند و در ابعاد و ضخامتهای متنوعی تولید و به بازار عرضه می کنند.

این موضوع نیز قابل ذکر است که نایلکس خود دارای انواع بسیار متنوعی می باشد و خریداران می بایست بسته به نوع نیاز خود انواع متناسب و با کیفیت آن را انتخاب نمایند نایلکس دسته رکابی از انواع محصولات فوق به شمار می آید و همان گونه که از نام آن مشخص است دارای دسته هایی شبیه به رکابی می باشد و بیشتر در سوپرمارکت ها و همچنین میدان های میوه و تره بار از سایز های متنوع آن بهره برده می شود و در انواع ساده رنگی و چاپدار ساده و اختصاصی تولید و به بازار عرضه می شود.

نایلکسهای دسته موزی

نایلکسهای دسته موزی

نایلکسهای دسته موزی از دیگر نایلکسهای شناخته شده با کیفیت و البته زیبا در بازار هستند و دسته آن بر روی خود آن ایجاد شده است و دسته ای شبیه به کارتن های موز دارد و بیشتر در بوتیک های فروش لباس استفاده می شود و دارای رنگبندی بسیار متنوعی نیز می باشد.

نایلکسهایی دارای دسته های تقویت شده که ظاهری شبیه به نایلکسهای دسته موزی داشته و با این تفاوت که در این نایلکسها برای افزایش مقاومت دسته از یک لایه نایلون اضافه استفاده می شود که این لایه از ضخامت بسیار بالایی برخوردار است و لایه مربوطه به صورت حرارتی به دسته چسبانده می شود.

نایلکسهای دسته زنجبیلی

نایلکسهای دسته زنجبیلی

نایلکسهای دسته بندی یا دسته زنجبیلی که ظاهری شبیه به نایلکس دسته موزی داشته و با این تفاوت که دسته های آن مانند دو بند به صورت جداگانه به آن متصل شده است و این اتصال به صورت حرارتی انجام شده است و این مدل نایلکس نیز از سایز بندی متنوع برخوردار بوده و رنگبندی نیز دارد.

به طور کلی می توان گفت که نایلکسها به محصولاتی گفته می شود که به صورتهای مختلفی دسته هایی بر روی آن پیاده شده است است و از مواد اولیه پلی اتیلنی برای این کار استفاده می شود و از ضخامت بالایی برخوردار می باشند تا برای حمل و نقل محتویات درون آن مقاومت بالایی داشته باشد.

از نایلکس به هیچ عنوان برای بسته بندی محصولات غذایی استفاده نمی شود زیرا از مواد پلی اتیلنی سنگین برای تولید این محصول بهره برده می شود و از مقاومت و ضخامت بالایی برخوردار بوده و هنگام مچاله کردن و استفاده از آن موجب ایجاد سر و صدایی بسیار بالایی می شود و از شفافیت و هم چنین جذابیت نایلونهای بسته بندی مواد غذایی را ندارد.

فروشندگان انواع پوشاک و پارچه به طور معمول از نایلکسهای طرح دار اختصاصی استفاده می کنند که دارای چاپهای اختصاصی می باشد و دلیل این امر در واقع تبلیغات می باشد زیرا با چاپ اختصاصی و معرفی فروشگاه و شماره های تماس خریداران دیگری نیز تشویق به خرید می شوند زیرا نایلون ها توسط مشتریان جابجا شده و در معرض دید قرار می گیرد.

برخی چاپهایی که بر روی نایلکسها انجام می شود در همان لحظه چاپ و به خریداران عرضه می شود و برخی دیگر به دلیل چاپهای خاص و طرحهایی ویژه زمان بیشتری برای چاپ نیاز دارند و به عبارتی نایلکس های چاپدار نوعی بیلبورد اختصاصی تبلیغات به شمار می آید.

البته ناگفته نماند که از روشها و تجهیزات متنوعی برای چاپ استفاده می شود که یکی از روشها چاپ فلسکو سیلندر مرکزی است و به کمک این روش می توان به طور هم زمان از 8 رنگ بر روی نایلکس بهره برد و از جزئیات بسیار زیادی در زمان چاپ استفاده می شود و از چاپگرهای لیزی ژلاتینی بهره برده می شود.

از دیگر روشها استفاده از چاپ فلسکو استک است که در این روش فقط می توان از چهار رنگ بهره برد و به همین دلیل این مدل چاپ از تنوع کمی برخوردار بوده و هر گونه طرح و یا تصویری نمی توان ایجاد کرد و نسبت به روش اولی توانایی کمی در نمایش جزئیات دارد.

نوعی دیگر از چاپ است که چاپ تک رنگ نامیده می شود و از نسبت به دو چاپ قبلی کیفیت کمتری داشته و از انواع چاپهای آنالوگ به شمار می آید و از قیمت ارزان و به صرفه ای نیز برخوردار است و به طور گسترده امروزه از این مدل چاپ استفاده می شود و این نایلکسها از تنوع بسیار بالایی در اندازه برخوردار است به همین دلیل موجب شده است که در مراکز متعددی از آن استفاده شود و حتی برای جابجایی لوازم خانگی کوچک نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

مشتریان می توانند پس از خریداری محصولات مورد نظر خود در نایلکسهای فوق از آن به طور معمول برای سایر خرید های خود بهره ببرند به عبارتی نایلکسهای فوق پرکاربرد می باشند و یکبار مصرف نیستند و این موضوع موضوع افزایش تقاضا در این کالا شده است و شاید یکی از دلایل پر فروش بودن آن زیبایی و شکیل بودن این محصول است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *