فروش نایلون گیاهی

فروش نایلون گیاهی به صورت عمده

فروش نایلون گیاهی به صورت عمده، که با محیط زیست سازگار بوده و در طبیعت تجزیه میشود را میتوانید از طریق این سایت خریداری کنید. تولید نایلون های گیاهی از رسالت این مجموعه بوده و شما می توانید این محصولات را با هر حجمی سفارش دهید .
امروزه کیسه های زیست تخریب پذیر در زندگی ما نقش ماثری دارند. کیسه های تجزیه پذیر میتوانند علی رغم محصولات پلاستیکی، در طبیعت تجزیه شده و آسیبی به آن نرساند.

نایلکس تجزیه پذیر

آشنایی با نایلون گیاهی

نایلون گیاهی برگرفته از طبیعت است. به این معنی که در ساخت آن از پولیمرهای گیاهی استفاده شود که برپایه زیستی می توان از سلولز ، نشاسته ، قند ، روغن های گیاهی و پروتئین تولید کرد .
این مواد را میتوان از موادی چون ذرت ، سیب زمینی ، شکر و چوب استخراج کرد. با استفاده از این محصولات به صورت جمعی کمک شایانی در حفظ محیط زیست خواهد شد .

بسیاری از کشور ها کیسه های پلاستیکی را به طور کل ممنوع کرده اند و کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر (پولیمر) و کیسه های زیستی (گیاهی) را جایگزین کرده اند. از این جهت تقاضا برای محصولات تجزیه پذیر را بالا برده است .

آشنایی با مواد گیاهی

بر اساس پیش بینی ها ، ظرفیت تولید جهانی برای بیو پلاستیک ها 47 درصد تا سال 2021 افزایش خواهد داشت. بیشترین سهم را از این مقدار پلاستیک های بیولوژیکی (گیاهی) و بعد پلاستیک های غیر زیستی تجزیه پذیر (پولیمری )خواهند داشت .

چرا تقاضا برای نایلون های گیاهی رو به افزایش است ؟

  • از طبیعت برداشت می شوند .
  • برای کاهش زباله ها کمک می کنند .
  • افزایش آگاهی محیط زیستی از جانب مسئولین و مردم
  • تغییرات قانونی که در این رابطه اعمال می شود .

چون مواد تجزیه زیستی از طبیعت گرفته می شود نگرانی آینده در تامین مواد آن را برطرف می کند و با آگاهی های اجتماعی از مزایای مصرف آن بالا رفته و به آن رو می آورند .
و با توجه به قانون هایی که در جهان برای ممنوعیت استفاده از کیسه های پلاستیکی وضع می شود و مالیات هایی را که برای این محصولات وضع می شود تقاضا را برای کیسه های تجریه پذیر گیاهی بیشتر می کند.
اما مهم ترین عواملی که جهان را برای استفاده از نایلون گیاهی تشویق می کند کمک به کاهش زباله های شیمیایی است که در راس آن پلاستیک می باشد.

مرکز پخش نایلون تجزیه پذیر

تفاوت نایلون گیاهی و نایلون معمولی

با نایلون گیاهی به طور مختصر آشنا شدیم . اما بخشی از تفاوت های آن با نایلون های معمولی :

  1. نایلونهای گیاهی توسط میکرو ارگانیسم ها در طبیعت تجزیه می شوند و خاک آن منطقه را تخریب نمی کنند اما نایلون های معمولی صد ها سال عمر دارد و آسیب جدی به خاک آن منطقه وارد می کند .
  2. هشت درصد مواد نفتی صرف تولید پلاستیک ها می شود در حالی که همه ما می دانیم نفت یک ماده نامحدود نیست و در عوض پلاستیک گیاهی بر پایه گیاهان ساخته می شود .
  3. برای تولید کیسه های گیاهی از مصرف انرژی کمتری نسبت به پلاستیکی نیاز داریم .
  4. هزینه بازیافت کمتر نسبت به پلاستیکی
  5. انتشار گازهای گلخانه ای یکی از بزرگترین مشکلات زمین بوده که باعث گرم شدن آن شده است و در این مورد هم در پلاستیک گیاهی کمتر از پلاستیک معمولی است .

خط تولید نایلون تجزیه پذیر

با افزایش خط تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر براحتی می توان این محصول را در کشور به تولید انبوه رسانید و با فروش نایلون گیاهی به صورت گسترده می توان این محصول را جایگزین کیسه های پلاستیکی کرد.

برای سفارش ساخت نایلون تجزیه پذیر با تمامی ابعاد و سفارشات خاص و همچنین خدمات چاپ بر روی آن با مشاورین تماس حاصل فرمائید.

خط تولید نایلون تجزیه پذیر

صادرات نایلون تجزیه پذیر

با توجه به تولید با کیفیت نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر در ایران و در کنار آن قیمت ارزان این محصولات نسبت به کشور های دیگر، صادرات نایلون تجزیه پذیر را در سال های اخیر افزایش داده است و بیشتر کشور هایی که دولت و مجلس آن کشور، استفاده از کیسه فریزر  پلاستیکی را ممنوع کرده اند، خواهان این محصولات هستند.

کسانی قصد تجارت نایلون و نایلکس تجزیه پذیر را دارند، می توانند برای سفارشات عمده خود به صورت ساده و چاپی از طریق این کارخانه اقدام کنند.

مرکز پخش کیسه زیست تخریب پذیر

فروش نایلون گیاهی دسته دار و زباله

خرید و فروش نایلون تجزیه پذیر و گیاهی را میتوانید با مراجعه به این سایت و تماس با کارشناسان فروش تهیه فرمایید . این مجموعه تولید کننده انواع کیسه های دسته دار فروشگاهی و کیسه های زباله تجزیه پذیر با پولیمرهای گیاهی می باشد .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *