فروش فله ای کیسه پلاستیکی

فروش عمده نایلکس دسته دار توسط کارخانه های تولید نایلون و نایلکس و نمایندگی های آنها در کشور آغاز شده است و این مراکز به طور مستقیم از طریق وبسایتهای خود با افرادی که خرید و فروش نایلون و نایلکس را در انواع مختلف نایلکس رکابی، پلاستیک رکابی رنگی، نایلکس تبلیغاتی و فروشگاهی، کیسه فریزر و کیسه زباله انجام میدهند در ارتباط هستند.

فروش عمده نایلکس دسته دار

مراکز عمده فروشی نایلکس در کشور

به دلیل پرمصرف بودن نایلکس در کشور در بیشتر مناطق، تولید کننده نایلکس وجود دارد ولی بخشی از آنها به دلیل موقعیت مکانی و جمعیتشان در رتبه های اول قرار گرفته اند.
مرکز فروش نایلون در تهران به خاطر کارخانه های گسترده در آن و استان البرز به یک مرکز اصلی توزیع و فروش عمده نایلکس دسته دار از جمله پلاستیک دسته دار سفید و شفاف و …  به قیمت روز نایلکس تبدیل شده است.

همچنین کارخانه های دیگری چون کارخانه نایلون تبریز، تولیدی پلاستیک دسته دار در اصفهان، کارخانه های تولید نایلون و نایلکس در مشهد، برای گرفتن قیمت عمده کیسه فریزر، نایلکس رکابی، قیمت مشما سفید، نایلون دسته موزی، پلاستیک رکابی رنگی و کیسه دسته دار چاپی گزینه های بسیار خوبی میباشند.

مراکز عمده فروشی نایلکس در کشور

پرفروش ترین انواع کیسه پلاستیکی

انواع کیسه پلاستیکی برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و از پرفروش ترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره داشت

  • کیسه دسته دار چاپی
  • پلاستیک دسته دار سفید
  • نایلکس مشکی
  • نایلکس شیری
  • نایلون دسته موزی
  • نایلون دسته تقویت
  • کیسه زباله رولی و فله
  • پلاستیک فریزری و …

پرفروش ترین انواع کیسه فریزرنایلکس رنگی دسته دارپلاستیک دسته دار سفید

ارزان ترین نایلکس ها کدامند؟

کارخانه تولید نایلکس رکابی و کیسه زباله بخشی از تولیدات خود را بنا به درخواست مشتری فقط از مواد بازیافتی درجه دو و سه تولید میکنند و به دلیل خرید ارزان ترین مواد ممکن برای تولید با ارزان ترین قیمت محصولات خود را به بازار عرضه میکنند که اصلا توصیه نمی شود حتی برای کیسه های زباله خانگی از این محصولات استفاده شود.

فروش عمده نایلکس دسته دار ارزان را میتوان در انواع سایز کیسه زباله و دسته دار با مواد درجه یک و مشابه آن که درصد کمی مواد بازیافتی از باقیمانده تولید خود کارخانه استفاده میشود با قیمت مناسب خریداری کرد.

کیسه زباله فله

تفاوت انواع کیسه پلاستیکی در چیست؟

کیسه پلاستیکی به هر دو نوع نایلون و نایلکس خوانده می شود اما این دو تفاوت های زیادی در قیمت و کیفیت با هم دارند.

  1. نایلکس از هشتاد درصد پلی اتیلن سنگین و بیست درصد پلی اتیلن سبک ساخته میشود و فرایند تولید آن به این صورت میباشد که میتوان با ضخامت بسیار پایین تولید کرد و چه بسا مقاومت لازم را خواهد داشت که نایلکس های شفاف، فروشگاهی، فریزری، سفره یکبار مصرف و … از این دسته میباشند،
  2. نایلون بر پایه پلی اتیلن سبک ساخته شده و نمی توان آن را هماننده نایلکس با ضخامت پایین تولید کرد و از محصولات نایلونی کیسه های دسته رکابی و دسته موزی فروشگاه های پوشاک، نایلون های عریض کشاورزی، نایلون شیرینگ و … را میتوان نام برد.
  3. نایلون و نایلکس تجزیه پذیر نوع دیگر از کیسه های پلاستیکی می باشد که به جهت مشکلات زیست محیطی ناشی از استفاده کیسه های پلاستیکی ساخته شده اند به طوری که در محیط زیست تجزیه می شوند و صدمات کمتری به محیط زیست میرسانند. نایلکس های فروشگاهی و کیسه زباله زیست تخریب پذیر نمونه ای از این محصولات میباشد.

تفاوت انواع کیسه پلاستیکی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *