نایلکس یکی از پرمصرف ترین محصولات پلاستیکی در جهان است که از پلی اتیلن تولید می شود. 80٪ پلی اتیلن سنگین (HDPE) و 20٪ پلی اتیلن سبک (LDPE) به دلیل افزودن دوخت دوخت نرم ، شفاف ، براق و نایلکس در تولید این محصول استفاده می شود. یکی از تفاوتهای اصلی نایلکس و نایلون در همین ترکیب است ، یعنی نایلون بر خلاف نایلکس بر پایه پلی اتیلن سبک است. از این رو مجموعه ما فروش انواع نایلکس چاپی با کیفیت خوب را بر عهده دارد و این محصول را به سراسر کشور توزیع می کند.

فروش انواع نایلکس چاپی با کیفیت خوب

انواع مختلف نایلکس چاپی طرح دار

انواع مختلف نایلکس چاپی طرح دار کیفیت نایلکس بسیار مهم است و بنابراین شما نباید هنگام خرید نایلکس خرید یک کیفیت با دوام و کیفیت را فراموش کنید. کیفیت این محصول توسط دو عامل اصلی تحت تأثیر قرار می گیرد: مواد اولیه و دوخت. کیفیت مواد اولیه با شفافیت و مقاومت Nilex ارتباط مستقیم دارد و نوع دوخت نیز بر مقاومت آن تأثیر می گذارد. به طور کلی ، هرچه ماده اولیه و کیفیت دوخت بهتر باشد ، Nilex قوی تر و با دوام تر خواهد بود که به راحتی پاره و باز نمی شود.

نایلکس رنگی شفاف و با کیفیت بالا را می توان با افزودن مستربچ رنگی دلخواه به همان مقدار برای تولید نایلکس رنگی تولید کرد. سایر محصولات نایلکس مانند کیسه های فریزر ، کیسه های زباله و سفره های یکبار مصرف نیز با توجه به فرمول مشابه با نسبت های مختلف ساخته می شوند. پلی اتیلن سنگین باید دارای استوانه هایی به سبک خطی و به سبک فیلم باشد تا تمام موارد گفته شده مربوط به یک دستگاه تک لایه باشد و نایلکس با استفاده از دستگاه سه لایه تولید شود.

دستگاه تولید نایلکس یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده کیفیت محصول نهایی است. بهترین نوع پرس نایلکس دستگاه سه لایه است که می تواند محصولی با بالاترین کیفیت تولید کند. هر یک از دستگاه های برش ، دوخت ، مشت و چاپ و همچنین دستگاه تولید در کیفیت Nilex مثر است. برای چاپ نایلکس تبلیغاتی می توان از پرس هلیو و فلکسو استفاده کرد. چاپ هلیو بر اساس استوانه های فلزی حک شده است.

این روش کیفیت بهتر و هزینه چاپ بالاتری دارد و می تواند حداکثر 8 رنگ چاپ کند. در چاپ فلکسو از شابلون یا کلیشه های چاپی با حداکثر 6 رنگ استفاده می شود. انواع چاپی نایلکس در کشور ما با کیفیت بسیار بالا و عالی تولید می شود ، فروش انواع چاپی نایلکس دسته دار شرایطی را برای همه فراهم کرده است تا به راحتی این محصول را با چاپ های بسیار مرغوب ، درخشان و بی نظیر خریداری کنند.

فروش انواع چاپ های نایلکس دسته دار این امکان را برای خریداران فراهم کرده است که به راحتی انواع مختلف نایلکس را در چاپ های عالی و با کیفیت و به صورت ظریف نایلکس خریداری کنند. فروشنده Nilex چاپی موفق به ارائه این نمونه با کیفیت بسیار بالا به خریداران شده است و می تواند رضایت همه را بدست آورد ، البته انواع مختلف راهنمای خرید چاپ Nilex به ما کمک می کند تا خریدی مناسب داشته باشیم.

همانطور که می دانید از روشهای مختلف طرح نایلکس چاپی می باشد که یکی از آنها فلکسو ، دیگری هلیو و ابریشم است و در این میان چاپ دستی ابریشم بسیار ارزانتر از چاپ دیگر است. راهنمای خرید به ما کمک می کند تا بدانیم به چه نوع چاپی نیاز داریم و اگر می خواهیم چاپ ما با تمام جزئیات انجام شود و بتوانیم چاپی با کیفیت بالا و بی نقص ارائه دهیم ، بهتر است از چاپ هلیو که بسیار زیاد است استفاده کنیم.

فروشنده انواع نایلکس چاپی با کیفیت عالی

فروشنده انواع نایلکس چاپی با کیفیت عالی شرکت ما پخش کننده نایلکس چاپی با کیفیت عالی می باشد و این محصول را با قیمت خوب و به روز به بازار توزیع می کند به طوری که کیفیت و قیمت مناسبی داشته و به کشورهای دیگر هم صادرات می شود. که می توانید برای خرید به فروشنده انواع نایلکس چاپی با کیفیت عالی شرکت ما مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *