سفره یکبار مصرف ساده موضوعی است که امروزه مردم تمایل بیشتری به استفاده از آن را دارند.از محصولات مصرفی و پرکاربرد است و کمتر کسی امکان شستن ظرف در مهمانی ها را دارد و لوازم بهداشتی و آب به راحتی در سفر و گشت و گذار در دسترس نیست. بنابراین، بیشتر مردم ترجیح می دهند از محصولات یکبار مصرف استفاده کنند.

امروزه سفره های یکبار مصرف با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو می شوند و در مجالس عمومی و گردهمایی ها وگردش به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش انواع سفره یکبار مصرف ساده

ابعاد انواع سفره یکبار مصرف

ابعاد انواع سفره یکبار مصرف سفره های یکبار مصرف پلی اتیلن، کاغذ و OPP به مشتریان گرامی ارائه می شود. از این میان می توان شبکه های پلی اتیلن یا نایلون را اولین و پرکاربردترین نوع دانست. این سفره ها در دو نوع نازک و ضخیم موجود است. نوع نازک آن نازک تر و مناسب برای استفاده روزمره در خانه، مسافرت، گردشگری و … است اما نوع ضخیم تر یا مجلسی آن معمولاً در مراسم و مجالس رسمی تر استفاده می شود.

سفره های یکبار مصرف نایلونی اغلب در 20 ، 25 ، 30 ، 35 و 50 متری تولید می شوند اما امکان شخصی سازی ابعاد بر اساس درخواست مشتری وجود دارد.

فروشنده انواع سفره یکبار مصرف ساده

فروشنده انواع سفره یکبار مصرف ساده اولین مزیت سفره یکبار مصرف برای شما صرفه جویی در انرژی و وقت خود با استفاده از سفره یکبار مصرف است. مطمئناً دیگر نیازی به تمیز کردن سفره بعد از غذا نخواهید داشت و می توانید آن را دور بریزید. سفره های یکبار مصرف از مواد اولیه کاملاً تجزیه پذیر ساخته شده و سازگار با محیط زیست هستند و به هیچ وجه به محیط زیست آسیب نمی رسانند.

سفره های یکبار مصرف با بهترین کیفیت در فروشگاه های معتبر سراسر کشور به فروش می رسد و فروشگاه هایی که این اقلام را توزیع کرده اند کاملاً می دانند که وظیفه بسیار مهمی به آنها محول شده است. زیرا آنها یکی از ضروری ترین محصولات مورد نیاز مردم را توزیع می کنند و طبیعتاً این محصولات باید به گونه ای به مشتریان تحویل داده شود که از کیفیت آن راحت باشند و البته باید راه حلهایی اتخاذ شود که بر اساس آن فروش سفره های ارزان قیمت ضروری است.

تعیین قیمت سفره های یکبار مصرف به عوامل مختلفی بستگی دارد. یک سری از فاکتورها به دقت توسط سازنده در نظر گرفته می شود و در نهایت یک نرخ واحد برای این محصولات تعیین می شود. خریداران سفره یکبار مصرف رنگی به ویژه خریداران عمده که به دنبال خرید در حجم بالا و قیمت ارزان هستند می توانند با این مراکز درارتباط باشند و پس از دریافت اطلاعات لازم راجع به قیمت ها و شرایط پرداخت، اقدام به خرید این محصول نمایند.

تولید سفره یکبار مصرف در بازار داخلی از رونق خوبی برخوردار است و بازرگانان بسیاری در زمینه واردات و صادرات در آن فعالیت می‌کنند و فروش آن به صورت گسترده‌ای در داخل ایران و خارج از مرزهای ایران انجام می دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *