نایلکس از قبیل کیسه های پلاستیکی است که امروزه مورد استفاده مردم است.  نایلکس دسته دار فروشگاهی که در دنیا به تی شرت بگ معروف است به علت تحمل وزن بالا به پرکاربرد ترین ابزار حمل وسایل در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها تبدیل شده است. نایلون پلاستیکی خریدنرم و شفاف و براق است اما نایلکس های خرید فروشگاهی خشک و مات هستند و قابلیت چاپ بر روی آنها جود دارد مثل نایلکس از خرید شما متشکریم. امروزه فروشندگان نایلکس های دسته دار فروشگاهی از طریق اینترنت سفارش متقاضیان را دریافت و بسته به کاربرد و تقاضای مشتری، با کیفیت گوناگون ارائه خدمت می نمایند.
فروشندگان نایلکس دسته دار فروشگاهی

نمایندگی فروش نایلکس دسته دار فروشگاهی

نمایندگی فروش نایلکس دسته دار فروشگاهیهنگامی که شرکت های تولید نایلکس از لحاظ کیفیت و قیمت رضایت مشتریان را فراهم آورند، تقاضای خرید افزایش می یابد و شرکت تولید خود را افزایش می دهد. در این بین شرکت ها باید توان اشباع بازار را دارا باشند و انتقال محصولات از کارخانه به بازار سریع و گسترده انجام پذیرد لذا شرکت ها اقدام به پذیرش نمایندگی پخش در شهر ها و استان ها می کنند. مثلا برای اعطای نمایندگی نایلون سپید، از شرکت های پخش دعوت می شود در مزایده شرکت نمایند. در این مزایده شرکت کنندگان بر اساس آیتم هایی همچون : خرید نقدی، تناژ خرید، ارائه ضمانت و پرسنل و ماشین های حمل و نقل، امتیاز بندی می شوند و شرکت های با امتیاز بالاتر، مسئولیت نمایندگی فروش نایلکس دریافت می کند.

لیست شرکت های پخش کننده نایلکس دسته دار فروشگاهی در کشور

لیست شرکت های پخش کننده نایلکس دسته دار فروشگاهی در کشورشرکت های تولید کننده و پخش کننده نایلکس با سوابق مختلف در ایران فعالیت می کنند. لیست زیر تعدادی از شرکت های تولیدی پلاستیک دسته دار در اصفهان و تهران و یزد … می باشد.

  • نایلون سپید
  • سارا پلاستیک
  • پخش نایلکس مرکزی
  • پرند پلاست
  • شرکت بازرگانی تولیدی نایلون و نایلکس شهر آفتاب
  • نصر پلاست پایتخت
  • سحاب پلاستیک
  • هنر پلاستیک غزال کویر یزد
  • شیرینگ نایلکس
  • شاپرک پلاستیک
  • اطلس نایلون
  • هما پلاست
  • تولیدی نایلون و نایلکس حافظ

تولید نایلکس دسته دار فروشگاهی در اندازه های مختلف

تولید نایلکس دسته دار فروشگاهی در اندازه های مختلفنایلکس های دسته دار برای مصارف گوناگون تولید و عرضه می شوند. سایز نایلکس های رکابی(دسته دار) جهت حمل میوه و سبزی متوسط و بزرگ می باشد و معمولا شفاف تولید می شوند. اما نایلکس های حمل خرید غیر خوراکی مثلا لباس و غیره، از بسیار کوچک در حد زیور آلات شروع شده و به سایز بسیار بزرگ جهت حمل وسایل بزرگتر تولید می شود. همچنین نایلکس های دسته دار در فروشگاه ها در سایز بزرگ مورد استفاده قرار میگرند زیرا تعداد اقلام خرید در فروشگاه ها زیادتر از سوپرمارکت ها است .

خرید نایلکس دسته دار فروشگاهی با کیفیت بالا

خرید نایلکس دسته دار فروشگاهی با کیفیت بالابرای خرید نایلکس های با کیفیت بهتر است از فروشگاه ها و مغازه هایی که استفاده زیادی دارند، پرس و جو شود و طبق یک نظر سنجی از مصرف کنندگان می توان مرغوبیت نایلکس را فهمید. نایلکس های دسته دار باید دارای رکابی محکم باشند و همچنین دوخت کف آنها نیز باید دارای استحکام کافی باشد. معمولا برای خرید اقلام سنگین یا در فروشگاه ها از پلاستیک های مرغوبتر استفاده می شود اما اگر اجناس وزن زیادی نداشته باشند، بهتر است از نایلکس های ضعیف تر و ارزان تر استفاده شود.

فروشندگان نایلکس با کیفیت فروشگاهی در کشور

فروشندگان نایلکس با کیفیت فروشگاهی در کشوربا یک سرچ ساده در اینترنت انواع و اقسام فروشگاه های پخش و فروش نایلکس به شما معرفی خواهند شد و بسته به نوع درخواست شما یا محل سکونت و خرید شما، می توانید سفارش اینترنتی انجام دید یا به   آدرس فروشگاه مراجعه نمایید. مرکز فروش نایلون در تهران در خیابان هایی همچون 15 خرداد، مولوی و خیام و در اصفهان در خیابان  های کاوه و پروین موجود می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *