عرضه کیسه های زیست تخریب پذیر

عرضه کیسه های زیست تخریب پذیر درجه یک درب کارخانه بدین معناست که مشتریان می توانند محصولات تجزیه پذیر این کارخانه را به صورت مستقیم و با قیمتی ارزان تر از بازار خریداری کنند. خرید های عمده به صورت سفارشی و چاپدار در سریع ترین حالت و در زمان مقرر در این مجموعه انجام می شود.

پولیمر های زیست تخریب پذیر چیست ؟

پولیمرهای زیست تخریب پذیر اساسا” گیاهی هستند و برای تولید آن معمولا نشاسته و سلولز بکار میرود . این مواد طی فرایندی مبتنی بر نانو با پولیمر های شیمیایی و نفتی نیز قابل ترکیب می باشد بطوری که آنها را هم مجبور به تجزیه پذیری در طبیعت وادار می کند.

مرکز پخش کیسه زیست تخریب پذیر

از جمله رایج خواص پولیمرهای زیست تخریب پذیر عبارتند از:

  • پایدار و بادوام برای استفاده از کاربرد خاص خود
  • قادر با کنترل زمان تجدید شوندگی با توجه به ساخت آن
  • حفظ یکپارچگی مقاومت آن تا زمانی که تخریب شود
  • غیر سمی بودن آن
  • برای تجزیه پذیری علاوه برعوامل آن مثل نور ، رطوبت و … آنها غذایی برای میکرو ارگانیسم ها هستند و ازطریق این موجودات در طبیعت تجزیه می شوند.
استفاده از پولیمرهای زیست تخریب پذیر

کاربرد پولیمرهای زیست تخریب پذیر

امروزه در دنیا سعی میشود برای ساخت انواع پلاستیک ها از پولیمرهای زیست تخریب پذیر استفاده شود که این بیشتر به خاطر مزایای پلاستیک های زیست تخریب پذیر است .برخی از این کاربردها :

  1. ظروف یکبار مصرف زیست تخریب پذیر
  2. کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر
  3. الیاف زیست تخریب پذیر
  4. برخی از لوازم پزشکی
  5. و برخی از لوازم صنعتی و …

این موارد تنها بخشی از کاربردهای پولیمر های زیست تخریب پذیر است در واقع جهان به سمتی می رود که با توجه به مشکلات زیست محیطی و بهداشتی پولیمرهای نفتی ، به طور کلی محصولات زیست محیطی را جایگزین پلاستیک های معمولی و غیر تجزیه پذیر کنند.

کاربرد پولیمرهای زیست تخریب پذیر

در بین موارد مصرفی نایلون های زباله و نایلون های دسته دار خرید، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده اند. به طوری که برای یک خرید معمولی از یک کیسه خرید استفاده می شود که میانگین مصرف آن در جهان برای هر نفر روزی دو عدد است .

تولید پلاستیک های تجزیه پذیر

امروزه با آگاهی و اهمیت موضوع زیست محیطی باعث شده است تا خط تولید نایلون تجزیه پذیر افزایش چشم گیری داشته باشد. و کارخانه های تولیدی پیشرفته برای اینکه از این کاروان عقب نمانند بخشی از خطوط تولید خود را به تولید پلاستیک های تجزیه پذیر اختصاص داده اند.

این مجموعه اولین تولید کننده نایلون تجزیه پذیر با پایه گیاهی در کشور می باشد.

کیسه های تجزیه پذیر فروشگاهی

عرضه کیسه های زیست تخریب پذیر درجه یک درب کارخانه

عرضه کیسه های زیست تخریب پذیر از میادین میوه و تره بار شهرداری شروع شد و اکنون با آگاهی مردم مصرف این کیسه ها در ایران رو به افزایش است به طوری که بسیاری از فروشگاه ها خود را ملزم به استفاده محصولات زیست تخریب پذیر کرده اند.
گروه تولیدی آراد نایلکس یکی از بزرگترین فروشندگان کیسه های زیست تخریب پذیر که شامل نایلون های فروشگاهی دسته دار و نایلون زباله زیست تخریب پذیر می باشد .
همچنین این محصولات از مواد درجه یک تولید شده و معایب آنها طی چندین سال تجربه گرفته شده است .
عرضه و فروش کیسه های زیست تخریب پذیر درب کارخانه از نظر کیفیت و قیمت محصولات برای خریداران به صرفه خواهد بود.


این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *