تولید کنندگان کیسه فریزر در طرح های مختلف

استفاده از پلاستیک نایلون  و نایلکس به ویژه کیسه های فریزر در کشور ما رواج زیادی دارد و بعضی از کارخانه های تولید کیسه فریزر ایرانی با تولید 110 نوع محصول مختلف از قبیل انواع سفره، کیسه فریزر، کیسه زباله، دستکش یکبار مصرف و فویل های آلومینیومی بزرگ ترین تولید کنندگان این محصول در کشور هستند.
برنامه این شرکت ها توسعه صادرات به اروپا و آفریقا است، البته استفاده از محصولات تجزیه پذیر باید به عنوان یک فرهنگ در مردم نهادینه شود، در ضمن صادرات کیسه فریزر به کشورهای دیگر بسیار موفق می باشد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

صادرات کیسه فریزر به دیگر کشور های جهان

نمایندگی فروش کیسه فریزر

نمایندگی فروش کیسه فریزرنمایندگی های فروش کیسه فریزر در شهرهای بسیاری مشغول به عرضه مستقیم کیسه فریزر با بسته بندی بسیار زیبا با تعداد متفاوت می باشند که هر خریدار با توجه به نیاز خود اقدام به خرید می کند، در کلان های شهرهای بزرگی از جمله تهران، اصفهان، خوزستان و سایر شهرهای دیگر چندین نمایندگی معتبر وجود دارد که می توانید با مراجعه حضوری از این نمایندگی ها خرید خود را انجام دهید، هر چه خرید شما بیشتر باشد قیمت پلاستیک فریزر کیلویی کمتر می شود.

لیست شرکت های پخش کننده کیسه فریزر در کشور

لیست شرکت های پخش کننده کیسه فریزر در کشور

شرکت های فعال بسیاری در زمینه تولید کیسه فریزر در کشور فعالیت دارند که برای خریداران خرده و عمده که به دنبال قیمت مناسب می باشند کار راحت تر شده است، چرا که با مراجعه به این شرکت ها می توانند خریدی بسیاری سودمند داشته باشند.
لیست شرکت های پخش کننده موفق در کشور فراوان می باشند که یکی از آن ها شرکت کیمیاور می باشد.

تولید جدید ترین طرح های کیسه فریزر

تولید جدید ترین طرح های کیسه فریزر سفره های رولی دست کش های یک بار مصرف، کیسه فریزر زیپ دار همیشه تازه که از مواد پلی آمید درست شده اند با توانایی جلوگیری از نفوذ اکسیژن به داخل پاکت که از فاسد شدن مواد غذایی برای مدتی طولانی و نیز انتشار بوی خوراکی از درون پاکت به بیرون جلوگیری می کند، کارخانه تولید کیسه فریزر در ایران تلاش دارد که کیسه های تجزیه پذیر را تولید و به بازار عرضه کند تا مردم از آن بیشتر استفاده کنند.

پرفروش ترین انواع کیسه فریزر

پرفروش ترین انواع کیسه فریزر

بسته بندی های کیسه های فریزر یکسان نمی باشد اما پرفروش ترین نوع کیسه فریزر 100 تایی می باشد که با برندهای گوناگونی در بازار موجود می باشد، انواع برند کیسه فریزر به صورت زیر می باشد:

  • کیسه فریزر 100 عددی پیام پلاست
  • کیسه فریزر 100 عددی عقاب
  • کیسه فریزر 100 عددی کهن
  • کیسه فریزر 120 عددی گلرنگ

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *