صادرات نایلون تجزیه پذیر درجه یک

نایلون تجزیه پذیر درجه یک پس از تولید در مرکز تولید، کالای مربوطه در انواع سایزهای مختلف بسته بندی شده، و پس از بسته بندی زیبا و البته استاندارد به کشورهای مختلف صادر می گردند.

نایلون های تجزیه پذیر در ابتدا با این شعار که ما باید کره زمین را برای آیندگان حفظ کنیم، طراحی گشته و در بازارهای تجاری پخش و عرضه گردید.

این محصول پس از تولید با تبلیغات های مناسب، که همگی در راستای پاکسازی محیط اطرافمان بود در بین افراد جا افتاده و به محبوبیت و معروفیت بالایی دست یافت.

تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر

از دلایل مهم تولید نایلون های تجزیه پذیر

نایلون تجزیه پذیر درجه یک

  • پاکسازی خاک
  • پاکسازی هوا
  • پاکسازی آب
  • تضمین سلامتی
  • ساختار طبیعی
  • جلوگیری از هدر رفتن سوخت های مهم و مورد نیاز

همانطور که همه می دانیم سه چرخه آب و هوا و خاک با هم رابطه تنگاتنگ و بسیار مستقیم دارند، و اگر یکی از موارد این چرخه آلوده شود، بی شک این آلودگی به دیگر موارد موجود در چرخه هم اثر خواهد گذاشت.

نایلون های تجزیه پذیر پایه گیاهی توسط موادی طبیعی تولید شده و این مواد طبیعی هیچ آسیبی به طبیعت و بدن انسان وارد نخواهند کرد. و همین مواد طبیعی تجزیه پذیر است که امکان تجزیه شدن سریع نایلون های تجزیه پذیر را فراهم می کند.

نایلون های معمولی و رایج موجود در بازار به وسیله صنایع نفتی و پتروشیمی تولید می شوند، و این موضوع باعث می شود، که مدت زمان تجزیه شدن این نایلون ها در طبیعت بالا برود.

و همچنین باید گفت که مصرف نایلون در صنایع مصرفی بسیار بالا می باشد، و برای تولید این میزان نایلون ما نیاز به حجم عظیم نفت داریم که این یعنی هدر دادن این طلای سیاه!

پس با تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر می توانیم هم محیطی زیبا و سالم برای خود بیافرینیم و هم طلای سیاه را برای خود ذخیره کنیم.

مرکز تولید نایلون تجزیه پذیر درجه یک

مرکز تولید نایلون تجزیه پذیر درجه یک

مرکز تولید نایلون تجزیه پذیر با فناوری و دانش های روز، دست به تولید نایلون های تجزیه پذیر زده است.

این مرکز با در دست گرفتن نیروهایی توانمند، و همچنین با بکارگیری دستگاهایی بروز و مدرن، توانسته است که نایلون های تجزیه پذیری در سایزهای مختلف و برای مصارف متنوع تولید کرده و در خدمت بازار قرار دهد.

صادرات کلان نایلون تجزیه پذیر به کشورهای بزرگ

صادرات کلان نایلون تجزیه پذیر

 

مرکز تولید نایلون تجزیه پذیر درجه یک ، با تولیدات انبوه خود توانسته است که پای نایلون های تجزیه پذیر ایرانی را در بازارهای تجاری خارجی هم باز کند.

و این بدان معنا می باشد که نایلون های تجزیه پذیر ساخت کشور، کیفیت و استاندارد لازم را دارد و به کشورهای دیگر جهان نیز صادر می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *