بعید است کدبانویی در کابینت آشپزخانه اش، برای بسته بندی مواد غذایی در فریزر و یا یخچال، از کیسه فریزر استفاده نکرده باشد. کیسه فریزر در انواع مختلف تولید می شوند و انتخاب کیسه فریزر مناسب، در بین انواع متنوع آن کار سختی می باشد. ما به شما کیسه فریزر چسبی را پیشنهاد می کنیم که دارای ویژگی منحصر به فردی می باشد. در شرکت ما انواع کیسه فریزر چسبی با کیفیت، تولید و علاوه بر تامین نیاز داخلی برای صادرات به کشورهای دیگر، ارسال می شود.

شرکت صادرات کیسه فریزر چسبی

مشخصات انواع کیسه فریزر

مشخصات انواع کیسه فریزر کیسه فریزر در انواع مختلفی در بازار موجود است که عبارتند از:

• کیسه فریزر معمولی: این کیسه فریزر دارای شکل ساده و در اندازه های متفاوت تولید می شود که در انواع فله ای، بسته بندی و کیلویی به فروش می رسد.

• کیسه فریزر رولی: این کیسه به دلیل رول بودن، به هم نمی ریزند و در انواع کیسه فریزر رولی ساده و جعبه ای تقسیم می شوند. نوع ساده آن در لفافه پلاستیکی ارائه می شود و در نوع جعبه ای آن درون جعبه قرار گرفته است و نگران کثیف شدن کیسه های دیگر نمی شویم.

• کیسه فریزر آسان مصرف: نوع دیگری از کیسه فریزر هستند که بسته بندی آنها به صورت جعبه ای می باشد با این تفاوت که در این نوع، مانند دستمال کاغذی از جعبه بیرون کشیده می شوند.

• کیسه فریزر زیپ دار: نوع زیپ دار یا زیپ کیپ از انواع دیگر شفاف تر می باشند و قسمت بالای آن کیپ می شود و کارایی زیادی برای خانوم های کدبانو دارد به ویژه برای مواد غذایی که نیاز به محیط کاملا بسته و عاری از هوا داشته باشند مناسب می باشد و به انواع مختلف ساده، مقاوم و آلومینیومی تقسیم می شوند.

• کیسه فریزر چسبی: نوعی کیسه فریزر می باشند که وقتی از پوشش پلاستیکی در آوردیم می توانیم روی سطح میز یا صفحه کابینت یا دیوار و … بچسبانیم و مثل برگه آن را مورد استفاده قرار دهیم .

قیمت انواع کیسه فریزر چسبی

قیمت انواع کیسه فریزر چسبی در فروشگاه ما انواع کیسه فریزر چسبی با کیفیت که با بهترین متریال تولید شده است با قیمت مناسب به فروش می رسد و شما می توانید برای خرید آن به مرکز فروش ما مراجعه کنید و بهترین کیسه فریزر چسبی را در حجم عمده از ما خریداری نمایید .

همچنین برای شما که علاقمند به خرید اینترنتی می باشید پایگاه اینترنتی ترتیب دادیم تا ضمن سفارش آنلاین محصول، خرید کیسه فریزر چسبی را به ما بسپارید تا همکاران ما در اسرع وقت برای شما ارسال نمایند. به علت عرضه بی واسطه محصول از جانب ما و خرید در حجم عمده ، قیمت محصولات ما، بسیار پایین تر ازقیمت بازار می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *