کیسه های پلاستیکی وسایلی هستند که به دلیل نرخ خیلی ارزان، وزن بسیار کم و تولید گسترده در حال حاضر بیش از هر وسیله دیگری برای بسته بندی و حمل انواع محصولات مورد استفاده قرار می گیرند و محبوبیت زیادی در دنیا دارند، شرکت تولید پلاستیک دسته دار مدل های مختلفی از این محصولات را با بهترین کیفیت تولید نموده و سپس به صورت عمده یا جزئی در ایران عرضه می کند تا به دست عموم مردم برساند.

شرکت تولید پلاستیک دسته دار با بهترین کیفیت در ایران

آشنایی با انواع نایلون در صنایع مختلف

آشنایی با انواع نایلون در صنایع مختلف نایلون ها وسایلی هستند که با استفاده از مواد پلیمری تحت عنوان پلاستیک تولید می شوند و ویژگی های خیلی زیادی مثل ضد آب بودن، نشکن و ضد ضربه بودن دارند و همین ویژگی ها باعث می شود که مصارف خیلی گسترده ای در سراسر جهان داشته باشند، در صنایع مختلف هم به وفور از نایلون استفاده می شود و ما در ادامه این مطلب به برخی از نمونه های این محصولات اشاره می کنیم:

  1. نایلون های دسته دار رنگی مات و شفاف به عنوان بهترین نوع بسته بندی برای تمام وسایل اعم از پوشاک، خوراک و لوازم خانگی شناخته می شوند فقط این پلاستیک ها نباید بیش از حد سنگین شوند چون احتمال پاره شدن آن ها وجود دارد.
  2. سلفون های چسبی شفاف هم یک نوع دیگر از نایلون ها هستند که از ضخامت خیلی کمی برخوردار بوده و خاصیت کشسانی دارند و مهم ترین کاربرد آن ها کاور کردن مواد خوراکی و حتی ظروف و لوازم خانگی است، تا جلوی نفوذ میکروب و رطوبت به آن ها را بگیرد.
  3. نایلون های کیسه ای حباب دار نیز یک نوع دیگر از این محصولات هستند که از آن ها در صنعت بسته بندی و به منظور محافظت از لوازم شکننده و حساس استفاده می شود، در اصل این نایلون ها مثل کیسه هوا برای محصولات مختلف عمل می کنند.

مراکز توزیع پلاستیک دسته دار در سطح کشور

مراکز توزیع پلاستیک دسته دار در سطح کشور مراکز توزیع و فروش مدل های مختلف پلاستیک دسته دار در سطح کشور، این محصولات را به صورت یکجا از کارخانه های تولیدی خریداری کرده و سپس در حجم کلی یا جزئی و با در نظر گرفتن کمترین میزان ارزش افزوده به مصرف کننده ها ارائه می دهند و با این کار موجب کاهش هزینه های آن ها می شوند.

مدیران این مراکز می توانند با آموختن نحوه صادرات خارجی نایلون، به تجارت این محصولات در سایر کشور ها بپردازند و از طریق خرید و فروش آن ها در بازار های جهانی موجب جذب سرمایه های ارزی به ایران شوند و به توسعه اقتصاد کشور ما کمک کنند، از جمله بازار های فروش نایلون ایرانی کشور عراق است که مبادلات تجاری گسترده ای با ایران دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *