نایلون هایی که در اختیار سوپر مارکت ‌ها، فروشگاه‌ های زنجیره‌ای و سایر فروشگاه های پوشاک، کفش و امثال آن قرار می گیرد نایلون هایی با طرح ها و رنگ بندی ها و ابعاد مختلف می باشد. موضوعی که در این مطلب قصد داریم پیرامون آن صحبت کنیم بازرگانی نایلون شیری طرح دار، تولیدات نایلون شیری و انواع نایلون شیری است که در بخش بعدی به تفصیل پیرامون هر یک صحبت خواهیم کرد.

شرکت بازرگانی نایلون شیری طرح دار

موارد استفاده نایلون شیری

موارد استفاده نایلون شیری نایلون شیری به نایلون هایی گفته می‌ شود که از جنس نایلون غیر شفاف تولید شده و محصولات داخل آن چندان واضح و مشخص نمی باشد. این نایلون ها معمولاً دارای دسته های بلند و دو لایه است و در ابعاد مختلف تولید و به بازار عرضه می ‌شود.

موارد استفاده از نایلون شیری بیشتر در فروشگاه های زنجیره ای، هایپر مارکت ها و سوپرمارکت هایی است که محصولات خریداری شده آنها در تعداد و حجم مختلف می باشد. از این رو، این نایلون ها از ابعاد کوچک و متوسط گرفته تا ابعاد بزرگ و خیلی بزرگ تولید و در بسته بندی های ۱۰۰ عددی و بیشتر روانه بازار می‌ شوند و در اختیار فروشگاه ها و سوپر مارکت ها قرار می گیرند.

از نایلون های شیری بیشتر برای قرار دادن محصولاتی نظیر لبنیات و مواد بهداشتی و آرایشی استفاده می ‌شود. خیلی کم پیش می‌آید که لوازم پلاستیکی و البسه در این نایلون ها قرار گیرد، مگر آن که یا ابعاد آن بسیار کوچک و در اندازه لباس زیر باشد و یا ابعاد آن بسیار بزرگ باشد که از این رو از نایلون های شیری بسیار بزرگ با ابعاد بزرگ استفاده می شود.

نایلون های شیری نه تنها مورد استفاده فروشگاه ها برای عرضه به مشتری جهت قرار دادن محصولات خریداری شده آنها می باشد، بلکه برخی فروشگاه‌ ها خود این نایلون ها را در بسته‌ بندی‌های ۲۰، ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ عددی نیز به فروش می‌ رسانند. عمدتاً نایلون های شیری دارای دسته هستند، مگر اینکه دسته آنها جدا نباشد و در خود نایلون تعبیه شده باشد.

فروشنده انواع نایلون شیری طرح دار

فروشنده انواع نایلون شیری طرح دار فروشندگان انواع نایلون شیری طرح دار معمولاً مراکز و نمایندگان عرضه و توزیع لوازم پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف می باشند که این محصول را در بسته بندی هایی با تعداد بالا بصورت عمده و خرده در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. لازم به ذکر است که نایلون های شیری به دو صورت نایلون های ساده و طرح دار تولید و روانه بازار می شوند و بسته به نوع سفارش مشتری، می‌تواند در انواع ساده و طرح دار خود در اختیار سوپر مارکت‌ها و هایپر مارکت ها قرار گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *