خط تولید نایلون تجزیه پذیر

خط تولید نایلون تجزیه پذیر در ایران برگرفته از تکنولوژی های روز دنیا و با مدرن ترین دستگاهها فعالیت خود را شروع کرده و انواع نایلون و نایلکس تجزیه پذیر اعم از کیسه های فروشگاهی، نایلون گیاهی، کیسه زباله زیست تخریب پذیر و … را با تولید انبوه در بازار کشور عرضه می کند که به این پلاستیک ها، پلاستیک قابل تجزیه در محیط گفته می شود.

خط تولید نایلون تجزیه پذیر

نایلون تجزیه پذیر چیست ؟

فروش نایلون تجزیه پذیر

هر محصول یا کالایی بعد از استفاده و پایان عمر خود، هنگامی که به عنوان زباله در محیط زیست قرار می گیرد، تاثیر خود را در عوامل محیطی ماننده خاک، آب، هوا می گذارد که در این بین کالاهایی که خاصیت زیست تخریب پذیری ندارند، پس از رها شدن یا دفن زباله تجزیه نمی شوند که قطعا از نظر زیست محیطی بسیار مضر خواهند بود.
از طرف دیگر، محصولاتی که قابلیت تجزیه پذیری در محیط دارند و بعد از تجزیه آسیب زیادی به محیط نمی رسانند و در مدت زمان کوتاهی به زیست توده تبدیل می شوند اهمیت خود را پیدا می کند که یکی از این محصولات که اهمیت زیادی در مصرف آن شده است نایلون و نایلکس تجزیه پذیر می باشد.

ساخت نایلون تجزیه پذیر با دستگاههای مدرن

تولید کننده نایلون و نایلکس

مواد اولیه تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر به شکل های مختلفی ترکیب می شوند تا قابلیت زیست تخریب پذیری داشته باشند که در ادامه به انواع آن خواهیم پرداخت. ساخت نایلون تجزیه پذیر در ایران با دستگاههای مدرن و پیشرفته تولید و چاپ بر روی آن در حال انجام است که خوشبختانه صادرات بسیار خوبی را به دلیل کیفیت به همراه داشته است.

انواع نایلون و نایلکس تجزیه پذیر

تولید نایلون تجزیه پذیر

کیسه فریزر تجزیه پذیر در دنیا با فرمولاسیون های متفاوتی تولید می شوند که برخی از آنها منشاء زیستی دارند و در ساخت این محصولات از مواد گیاهی استفاده می شود. برای مثال نایلون گیاهی در ایران از ترکیب نشاسته و پلی اتیلن در ساخت نایلون تجزیه پذیر استفاده می کنند که بسیار مورد استقبال سازمان محیط زیست جهانی قرار گرفته است زیرا قابلیت برگشت پذیری سریع در محیط هوازی و غیر هوازی را دارد.

نایلون و نایلکس تجزیه پذیر اکسو نیز یکی دیگر از محصولاتی می باشد که با درصدی اضافه کردن مواد اکسو تخریب پذیر در پلی اتیلن، تجزیه مواد پلیمری را در طبیعت سرعت بخشیده و به ذرات ریز تبدیل می کند.

کارخانه تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر در ایران

کیسه زباله زیست تخریب پذیر

برای اطلاع از نحوه تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر در ایران و خرید آن می توانید به سایت های معتبر مراجعه نموده و از مشاورین فروش آنها اطلاعات لازم را کسب نمایید و با اطلاعات کافی برای خرید انواع محصولات آن اقدام کنید. در کشورمان به دو طریق این محصولات تولید می شوند:

  • تولید نایلون گیاهی تجزیه پذیر
  • تولید نایلون زیست تخریب پذیر اکسو

خرید انواع نایلون و نایلکس تجزیه پذیر اعم از نایلکس فروشگاهی شیری و چاپدار، کیسه زباله زیست تخریب پذیر، سفره یکبار مصرف گیاهی از طریق این سایت امکان پذیر می باشد.

قیمت نایلون و نایلکس تجزیه پذیر

مرکز پخش نایلون تجزیه پذیر

قیمت نایلون تجزیه پذیر در کشورمان بسیار ارزان تر از کشور های دیگر است و دلیل آن بومی بودن بیشتر مواد اولیه و ارزان بودن انرژی و نیروی انسانی می باشد که همین علت می تواند با یک مدیریت درست، کیسه های زیست تخریب پذیر را جایگزین کیسه های سنتی کند.

به دلیل بالا بودن ظرفیت تولید انواع کیسه های پلاستیکی و گستردگی تنوع آنها، انواع این محصولات به کشورهای مختلف صادر می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *