خرید نایلکس تهران

خرید نایلکس تهران | بزرگ ترین فروشندگان کیسه پلاستیکی و کارخانه های تولیدی نایلون و نایلکس در استان تهران می باشد که علاوه بر توزیع آن در شهر تهران که روزانه حدود 500 تن کیسه پلاستیکی می باشد محصولات خود را اعم از کیسه های دسته دار، زباله و فریزری به شهرهای دیگر ارسال می کنند که فروش آن به قیمت روز نایکس می باشد.

خرید نایلکس تهران

تولید نایلکس متناسب با سلیقه شما

با توجه به اینکه نایلکس ها به طور گسترده ای در زندگی ما وارد شده اند و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند در انواع پلاستیک دسته دار، کیسه فریزر، کیسه زباله فله و رولی، سفره های یکبار مصرف و انواع کیسه ها با طرح ها و سایزهای مختلف تولید شده و با چاپ های گوناگون به صورت سفارشی و آماده متناسب با سلیقه شما موجود میباشد.
کافیست که محصول مورد نیاز خودتان را با یکی از مراکز فروش و نمایندگی های آن در شهرهای مختلف تهران، کرج، تبریز، اصفهان و غیره متناسب با سلیقه خودتان سفارش دهید.

تولید نایلکس

بزرگترین فروشندگان کیسه پلاستیکی در کشور

علاوه بر کارخانه های تولیدی نایلون و نایلکس در کشور نمایندگان فروش و شرکت های بازرگانی هستند که در فروشگاه ها و وبسایت ها فعالیت کرده و از بزرگترین فروشندگان این حوزه به شمار میروند که همانند شرکت ها با توجه به قیمت مواد اولیه و کمترین سود تولید نایلون با قیمت روز به فروش میرسانند و از بزرگترین مزیت های آنها همیشه در دسترس بودن، آنلاین و تنوع محصولات با توجه به نیاز مشتری می باشد.

خرید جدیدترین طرح های نایلکس در تهران

در شهر تهران با توجه به رقابت شدید تولیدی ها، روزانه طرح های جدیدی از طریق طراحان داخلی و طرح های خارجی مثل طرح ترک را به بازار عرضه میکنند که این طرح ها میتواند طراحی به صورت سفارشی یا انواع چاپ های آماده باشد به این جهت خرید نایلکس تهران از اهمیت خوبی برخوردار است.
کارخانه ها و تولیدی های بزرگ با دستگاه های چاپ به روز و پرسرعت انواع چاپ های پیشنهادی و سفارشی بر روی نایلکس های تبلیغاتی را با قیمت ارزان و سریع انجام میدهند.

خرید جدید ترین طرح های نایلکس

ساخت کیسه پلاستیکی در سایزهای مختلف

همان طور که می دانید انواع کیسه های پلاستیکی در سایزهای مختلفی در بازار موجود میباشد که این به خاطر نوع مصرف و صرفه جویی در مصرف آن میباشد که به طور مثال برای کیسه های دسته دار:

  • 35*25     یک کیلویی
  • 40*30     دو کیلویی
  • 47*37     سه کیلویی
  • 55*45     پنج کیلو
  • 65*55     هفت کیلو
  • 75*65     دو کیلو

و در تمامی انواع نایلکس از جمله کیسه زباله، فریزر، نانی، لبنیاتی و غیره نیز با سایزهای مختلفی تولید می شود و همچنین برخی از خریداران عمده میتوانند سایزهای سفارشی به دلخواه خود سفارش دهند.

گروه تولیدی و بازرگانی نایلون ساز یکی از تولید کنندگان انواع نایلکس های دسته دار ساده و چاپی به صورت سفید و رنگی، کیسه زباله بزرگ و کوچک با انواع رنگ، کیسه های فریزر و نانی بوده است و در تولید نایلکس های تجزیه پذیر دسته دار و زباله با چاپ سفارشی در این صنعت پیشرو بوده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *