نایلکس تبلیغاتی در واقع همان پلاستیکی است که همه ما روزانه از آن استفاده می کنیم و با آن سروکار داریم اما تفاوت آن با نایلکس های معمولی این است که بر روی آن تبلیغ های خاصی که متعلق به شغل خاصی می باشد حک شده، پلاستیک های تبلیغاتی انواع مختلفی را دارا می باشد که پرکاربردترین آن ها نایلون و نایلکس است که بسیار هم به یکدیگر شبیه هستند. امروزه از نایلون و نایلکس تبلیغاتی استفاده های فراوانی می شود. خرید نایلکس تبلیغاتی از نظر صاحبان مشاغل به طبع بهتر از انواع دیگر تبلیغات برای محصولات می باشد.

خرید نایلکس تبلیغاتی در اندازه های مختلف

تولید نایلکس تبلیغاتی متناسب با سلیقه شما

تولید نایلکس تبلیغاتی متناسب با سلیقه شمادر تولید نایلکس تبلیغاتی یکی از موارد مهمی که به آن توجه می شود طرح و سفارش مشتریان عزیز می باشد. چاپ دو نوع خواهد بود یا چاپ عمومی است یا چاپ اختصاصی.در چاپ عمومی، چاپ پلاستیک به صورت سیلک دستی و ماشینی به صورت تک تک انجام می شود، چاپ نایلون دسته بندی است و در ابعاد مختلفی می باشد.اما در نوع اختصاصی، لوگو و مشخصات مورد نظر مشتری روی نایلکس درج خواهد شد. در این نوع مشتری میتواند رنگ، جنس، ضخامت و اندازه نایلکس را انتخاب کند.

بسیاری از فروشگاه ها، بوتیک ها، فروشندگان لوازم خانگی و فروش وسایل کامپیوتر و لوازم یدکی، سوپرمارکت ها،بیرون برها، هتل ها و رستوران ها و… به جهت دادن کالای خود به مشتری از نایلکس های تبلیغاتی استفاده می نمایند، مشتریان با حمل و نقل این محصولات تبلیغاتی در واقع یک تبلیغات رایگان را برای صاحبان مغازه و مشاغل انجام می دهند، به این دلیل است که چاپ نایلکس تبلیغاتی به یک موضوع بسیار مهم تبدیل شده است.

تهیه طرح های مختلف نایلکس تبلیغاتی

تهیه طرح های مختلف نایلکس تبلیغاتیطرح های مختلفی را میتوان در این اینجا به کار برد که از جمله آن، طرح های رنگی برجسته و غیر برجسته، طرح تامپو، چاپ سیلک اسکرین، چاپ فلسکو، چاپ هلیوگراور و … می باشد.برای همه این طرح ها از انواع نایلکس و نایلون و حتی پلاستیک دسته دار سفید نیز میتوان استفاده کرد.

فروش کیلویی نایلکس تبلیغاتی در کشور

فروش کیلویی نایلکس تبلیغاتی در کشوربسیاری از مراکز هستند که نایلکس تبلیغاتی را به صورت کیلویی به فروش می رسانند مانند مرکز فروش نایلون در تهران یا مرکز چاپ نایلون تبلیغاتی تبریز. در همه این مراکز به دلیل استفاده از مواد نو در تولید نایلکس قیمت هر کیلوگرم از 13000 تومان شروع می شود و قیمت بسته به خصوصیات دیگر آن مثل ابعاد و مدل، متفاوت است. مشتریان می توانند به صورت خرید اینترنتی نایلکس را دریافت نمایند.

فواید استفاده از نایلکس تبلیغاتی

فواید استفاده از نایلکس تبلیغاتی

از فواید مهم نایلکس تبلیغاتی این است که صاحبان محصول می توانند با پرداخت هزینه ای اندک محصولات خود را تبلیغ کنند.یعنی خریداران محصولات به خودی خود یک تبلیغ کننده رایگان محسوب می شوند که میتوانند آدرس، لوگو و شماره تلفن یک برند را در سرتاسر شهر تبلیغ کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *