خرید نایلون و نایلکس در کرج

خرید نایلون و نایلکس در کرج با قیمت روز انجام میشود و کارخانجات تولید انواع پلاستیک در شهرهای صنعتی کرج بسیار زیادند و این کارخانه های تولیدی با ایجاد فضای مجازی و نمایندگی ها محصولات خود را به صورت عمده از این مراکز به فروش میرسانند و از طرف دیگر، نزدیکی این شهر با کارخانه های نایلون سازی در تهران، خرید و فروش نایلون و نایلکس را در این منطقه گسترده کرده است.

تولید عمده انواع نایلون و نایلکس، چاپ نایلون، نایلون استخری، پلاستیک گلخانه و … در کرج، از خدمات این شرکت ها به شمار می روند.

خرید نایلون و نایلکس در کرج

حراجی نایلون و نایلکس در کرج

کارخانه های پلاستیک سازی کرج در مقاطعی از سال به دلیل افت بازار، مناسبت ها و فروش های فوق العاده خود انواع محصولات، از جمله نایلون و نایلکس را با قیمت حراجی و بدون سود اعلام میکنند و یک فرصت خوبی را برای خریداران به همراه دارد و توصیه میشود کسانی که قصد خرید عمده را دارند از این فرصتها استفاده کنند و با قیمت عالی محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند.

همچنین تولید و فروش کیسه های زیست تخریب پذیر با مواد گیاهی و چاپ نایلون با بهترین دستگاه ها در کارخانه های نایلون سازی کرج انجام میشود و برای سفارشات انواع کیسه های تبلیغاتی، با کیفیت بالایی چاپ میشود.

 نایلون و نایلکس در کرج

موارد کاربرد نایلون و نایلکس

با اینکه نایلون و نایلکس اغلب کنار هم قرار دارند اما تفاوت های زیادی در نوع مواد و موارد مصرف بین آنها وجود دارد؛

نایلکس از پلی اتیلن سنگین و به صورت فیلم های دمشی تولید میشود و با وجود اینکه از نظر مقاومت، نرمی و کشسانی نسبت به نایلون در سطح پایین تری میباشد اما به علت تولید فیلم های با ضخامت پایین نایلکس ها را در مواردی محبوب تر از نایلون ها کرده است.

کاربرد نایلون و نایلکس

از موارد استفاده نایلکس:

  • کیسه های شفاف و رنگی سوپرمارکتی
  • کیسه های چاپی و سفارشی
  • کیسه های زباله
  • کیسه فریزر
  • سفره های یکبار مکصرف نازک و از این قبیل محصولات

نایلون فیلم های دمشی بر پایه پلی اتیلن سبک میباشد که مقاومت، نرمی و چقرمگی بالایی دارد و خواص مکانیکی آن در تولید اهمیت آن را بسیار بالا برده است.

از موارد استفاده نایلون:

  • کیسه های نایلونی مواد پتروشیمی
  • کیسه های فروشگاهی و تبلیغاتی
  • نایلون های عریض
  • فیلم های شیرینگ و از این قبیل محصولات

تولید کیسه پلاستیکی در رنگ های متنوع

تولید کیسه پلاستیکی

کیسه زباله پلاستیکی در رنگهای متنوعی تولید شده و به بازار فروش نایلون و نایلکس عرضه می شود و در انواع مختلفی تولید میشود؛ به طور مثال تولیدی های کیسه زباله آن را با رنگ های مختلفی و با سایزهای بزرگ و کوچک تولید میکنند.

قیمت عمده پلاستیک زباله، مشما فریزر، پلاستیک دسته دار سفید، نایلون دسته تقویت، نایلون دسته موزی، نایلکس مشکی، نایلکس شیری و شفاف و … در کارخانه های تولیدی کیسه های پلاستیکی بسیار مقرون به صرفه میباشد.

راه های تشخیص کیسه پلاستیکی با کیفیت بالا

کیسه پلاستیکی با کیفیت

مواد تشکیل دهنده نایلون و نایلکس درجه یک باید از مواد اولیه پتروشیمی ها استفاده شود و ترکیبی از مواد بازیافتی نداشته باشد و به این خاطر قیمت پاکت های پلاستیکی بر اساس قیمت مواد پتروشیمی ها بالا و پایین می شود.
از راه های تشخیص کیسه های پلاستیکی کیفیت بالا:

  1. بوی نامطبوعی نداشته باشد و گاها” بوی خوش از طریق اسانس نشانه بی کیفیتی محصول را داراست.
  2. کیسه باکیفیت دوخت پذیری بهتری نسبت به غیر مرغوب آن است.
  3. مقاومت کشسانی و نرمی از نشانه های کیفیت کیسه های پلاستیکی میباشد.
  4. ضخامت کم به همراه مقاومت بالا و تعداد برگ بیشتر در کیلو از نشانه های دیگر کیسه های پلاستیکی میباشد.
  5. مواد تشکیل دهنده نایلکس و نایلون باید با یک ترکیب استاندارد و مشخص شده آن استفاده شود.

در خرید کیسه های رنگی مثل پلاستیک رکابی رنگی و نایلون رنگی و مشکی باید توجه بیشتری داشت تا از مواد کهنه و بازیافتی استفاده نشود.
برای خرید نایلون و نایلکس در کرج با مشاورین فروش در ارتباط باشید تا با ارائه لیست قیمت از قیمت امروز نایلکس اطلاع حاصل فرمائید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *