نایلون های دسته دار، وسیله ای برای حمل وسایل و مواد مورد استفاده در فروشگاه ها و مراکز توزیع اجناس مختلف می باشند. این نایلون ها موجب راحتی در جابجایی وسایل می شوند و با طراحی شیک و زیبایی که دارند علاوه بر جذب مشتری، دارای کارایی بسیاری می باشند و با توجه به اندازه ای که دارند می توانند مقادیر زیادی از وسایل مختلف را در خود جای دهند. این نوع نایلون ها در فروشگاه ها، داروخانه ها و مراکز عرضه محصولات، مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این محصولات با بهترین کیفیت در این مجموعه ارائه می شوند.

خرید عمده نایلون دسته دار کیلویی با بهترین کیفیت

آشنایی با فرایند تولید نایلون

آشنایی با فرایند تولید نایلون نایلون های دسته دار، دارای انواع مختلفی می باشند که بر حسب نوع استفاده ای که از آن ها می شود، اندازه ها و شکل های متفاوتی دارند. نایلون های دسته دار نیز همانند سایر محصولات پلاستیکی، از فراورده های اولیه‌ پتروشیمی تولید می شود. بنابراین قیمت کیسه های پلاستیکی نیز بر حسب قیمت مواد اولیه می باشد.

برای ساخت کیسه های پلاستیکی، مواد اولیه آن را در داخل قیف های مخصوصی می ریزند که به شکل قالب های مختلف می باشد. این قیف، مواد را به سوی المنت های حرارتی می برد که در آن جا مواد با قرار گیری در مجاورت حرارت، ذوب می شوند. مواد اولیه پس از این مرحله، توسط یک اهرم به فضایی تحت عنوان دای هدایت می شود که در این قسمت مواد ذوب شده، به صورت لایه های نازک در‌ می آیند و به آرامی سرد می شوند.

بعد از اتمام کلیه این مراحل، نایلونی که با دمای هوا سرد شده، به صورت رول های آماده دسته بندی شده و آماده مرحله نهایی و در نهایت، چاپ می شود. البته باید توجه داشت که مدت زمان رول شدن پلاستیک ها در ضخامت و کیفیت بیشتر آن تاثیر می گذارد. این ها مراحل تولید نایلون پلاستی برای مصارف مختلف بود؛ اما روش های بسیار دیگری نیز‌ وجود دارد که با استفاده از آن ها‌ می‌ توان، انواع مختلف نایلون های دسته دار را با کیفیت های متفاوت تولید کرد.

فروش مستقیم نایلون دسته دار کیلویی با نازلترین قیمت

فروش مستقیم نایلون دسته دار کیلویی با نازلترین قیمت کارخانجات تولیدی نایلون های دسته دار زیادی در سراسر کشور وجود دارد که کیسه های نایلون درجه یک را به صورت کیلویی و با به روز ترین ابراز و وسایل، وارد بازار می کنند. این مراکز تولیدی همه روزه، انواع مختلفی از نایلون های دسته دار را در اندازه ها و طرح های مختلف، به تمام نقاط کشور عرضه می کند. فروشگاه های معتبر زیادی هم، این محصولات را بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهند که با توجه به عدم وجود واسطه، می توان با مراجعه به این مراکز، محصول مورد استفاده را با مناسب ترین و نازل ترین قیمت خریداری نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *