خرید پلاستیک دسته دار عمده، معمولاً توسط فروشندگانی که در فروش انواع کالا ها فعالیت دارند صورت می‌گیرد که از این پلاستیک ها برای تحویل محصولات خود به مشتری استفاده می‌کنند. خرید بی واسطه پلاستیک دسته دار به قیمت عمده معمولاً توسط تاجران اصلی این محصول و نیز صادر کنندگان آن صورت می گیرد که با خرید بی واسطه جهت صادرات این محصول تنها کافی است که تعرفه گمرکی را بپردازند.

خرید بی واسطه پلاستیک دسته دار به قیمت عمده

تفاوت پلاستیک دسته دار با نایلکس رکابی در چیست؟

تفاوت پلاستیک دسته دار با نایلکس رکابی در چیست؟ محصولات پلاستیکی در سال های اخیر بسیار متنوع شده اند چرا که علم شیمی در حیطه تولید انواع محصولات پلاستیکی پیشرفت چشمگیری کرده است و با فرمول های مختلف می توان انواع و اقسام محصولات پلاستیکی را با ویژگی های کیفی و کاربردی مختلفی تولید کرد. به طور کلی دو دسته از محصولات پلاستیکی پرفروش در بازار تحت عنوان پلاستیک دسته دار و نایلکس رکابی شناخته می‌شوند که این دو نوع گاهی با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند.

شما باید نسبت به تفاوت‌های پلاستیک دسته دار و نایلکس ها کمی آگاهی کسب کنید تا به راحتی بتوانید این دو را از هم تشخیص دهید. به عنوان مثال یکی از اولین تفاوت های پلاستیک های دسته دار یا نایلون با نایلکس رکابی در مقدار ضخامت آن هاست. پلاستیک‌های دسته‌دار معمولاً ضخامت بیشتری دارند و قدرت آن ها در برابر نیروهای کششی بیشتر است، و به راحتی پاره نمی شوند.

اما در مقابل این محصولات پلاستیکی، نایلکس های رکابی کمی نازک تر هستند و جنس آن ها شبیه به جنس کیسه های فریزر یا سفره های یکبار مصرف است، البته کیسه های زباله نایلکسی نیز یک یکی دیگر از انواع این محصولات هستند.

از دیگر تفاوت های این دو نوع محصول پلاستیکی نوع مواد مصرفی در ساختارشان است. به عنوان مثال مواد تشکیل دهنده نایلکس دسته دار یا رکابی بیشتر مواد پلی اتیلن سنگین است و ۲۰ درصد آن ها را پلی اتیلن سبک تشکیل داده است، اما نایلون ها یا پلاستیک های دسته دار به طور کامل از پلی اتیلن سبک تولید شده‌اند.

فروش عمده پلاستیک دسته دار با کیفیتی بی نظیر

فروش عمده پلاستیک دسته دار با کیفیتی بی نظیر انواع پلاستیک دسته دار جزو پرکاربرد ترین محصولات پلاستیکی در جهان هستند که معمولا برای حمل کالاهای خریداری شده و غیره استفاده می شوند؛ لذا فروش عمده پلاستیک دسته دار نسبت به فروش تکی آن ها بیشتر رواج دارد و هر چقدر کیفیت این پلاستیک افزایش یابد، طبیعتاً بر میزان فروش آن ها افزوده می شود که همچنین صادر کنندگانی که به فروش عمده پلاستیک دسته دار در بازارهای جهانی فعالیت دارند، به مراحل صفر تا صد صادرات این محصول کاملاً آگاه می باشند و طبق مقررات فروش این محصولات را انجام می‌ دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *