بطور روزانه از انواع مختلف نایکس برای جمع آوری و حمل وسایل مورد نیاز خود استفاده میکنیم. این یعنی نایلکس ها جزو نیازهای لاینفک زندگی ماست. میتوان نایلکس هارا به دو گروه نایلکس های دسته دار و نایکس های بی دسته تقسیم کرد. در مواردی که تمایل به حمل کیف نداریم یا شیئی که قصد حمل آن را داریم در کیف جا نشود و یا امکان حمل آن با وسیله ی دیگری نباشد از نایلکس های دسته دار که راحت و حمل آنها آسان تر است استفاده میکنیم.

همچنین نوع، جنس، اندازه، کیفیت نایلکس ها نیز برای ما دارای اهمیت است . ما روزانه برای راحتی حال خود بیشتر از نایلکس های دسته دار استفاده میکنیم تا حمل وسایل برایمان راحت تر باشد. ازین رو تولید و فروش نایلکس ها بخصوص تولیدات نایلکس دسته دار یکی از مشاغل و تجارت پرسود در عصر حاضر برای رفع نیاز بازار بشمار می آید.

جنس نایلکس ها از پلی اتیلن سنگین یا همان HDPE است.

خرید انواع نایلکس دسته دار

اندازه های مختلف نایلکس دسته دار

اندازه های مختلف نایلکس دسته دار نایلکس های دسته دار در سایز های متفاوت و متناسب با مورد مصرف بصورت عمده و یا اختصاصی و برندی تولید میشوند.

از سایزهای کوچک که بیشتر در موارد بدلیجات و عطرها استفاده میشود تا سایزهای بزرگتری که در حین خرید موادغذایی، شوینده ها کتاب ، لوازم منزل قابل حمل ،لباس و کفش و… بطور روزانه از آنها استفاده میکنیم. اندازه نایکس ها متناسب با مورد مصرف از ۲۵*۳۵ تا ۶۵*۷۵ قابل تغییر است .

همچنین نایلکس ها با رنگها و اشکال مختلف و کیفیت متفاوت قابل تولیدند . بطور عمده نایلکس دسته دار شفاف در دسترس عموم قراردارند که محتوای درون کیسه برای ما نمایان است و از طرفی نایلکس ها با رنگ های متفاوت تیره و روشن در بازار موجودند.

فروش انواع نایلکس دسته دار

فروش انواع نایلکس دسته دار همانطور که گفته شد نایلکس نیاز روزمره ماست بنابراین باید بطور عمده و به راحتی در دسترس ما قرار بگیرد و برای تهییه آن دچار مشقت نشویم. ازین رو کارخانه ها و تولیدی های زیادی مشغول به تولیدند و از راه فروشگاه های پلاسکو عمده فروشی های پلاستیکی در انواع مختلف سایز و رنگ به فروش میرسند.

نایکس های دسته دار هم بصورت شفاف و شیری برای مصارفی مانند خرید از سوپرمارکتها و یا سبزی و میوه فروشی ها قابل تولیدند هم بصورت اختصاصی و چاپی برای فروشگاها و برندهای خاص برای معرفی محصول خود به خریدار .

نایلکس های دسته دار باتوجه به شکل دسته آنها انواع مختلفی دارند بطور مثال نایلکسهای دسته رکابی ، دسته تقویت شده یا دسته موزی که هرکدام متناسب با مورد فروش و سفارش خریدار، توسط تولید کننده انتخاب و بکار برده میشود .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • این محصولات بسیار کاربردی در همه جا مورد استفاده قرار می‌گیرد. و اگر با مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید شوند مشتری زیادی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *