خرید انواع نایلون شیری دسته دار با کیفیت بالا ، تولید شده از مواد اولیه درجه یک ، امکان تولید در سایز های متفاوت و بصورت ساده یا چاپ دار.

خرید نایلون شیری دسته دار با توجه به درخواست شما مشتریان در سایز های متفاوت و چاپ دار با بدون چاپ.تولید شده از مواد پلی اتیلن مرغوب و درجه یک

خرید انواع نایلون شیری دسته دار

راهنمای استفاده نایلون شیری

راهنمای استفاده نایلون شیری نایلون های شیری دسته دار از انواع کیسه هایی می باشد که در فروشگاه ها و مغازه ها استفاده می شود. یکی از رنگ های پر کاربرد و پرفروش، نایلون های شیری دسته دار می باشد . چون امکان دیدن محتوای داخل نایلون وجود ندارد.

مردم به دلیل رعایت اصول بهداشتی نایلون شیری را ترجیح می دهند به دیگر پلاستیک های رنگی یا مشکی، و بسته های مواد غذایی و خوراکی را هرگز در نایلون ای مشکی ، زرد ، سبز، قرار نمی دهند به دلیل مواد ساختی که در آن ها بکار رفته است.

همچنین اگر از مواد بازیافتی درجه بالا در تولید پلاستیک های شیری بکار رود ، باعث کدر شدن پلاستیک می شود ، و پلاستیک شفافیت خودش را از دست می دهد . اما این محصول به دلیل مواد تشکیل دهنده درجه یک ، بسیار شفاف بوده و استحکام و دوام بسیار بالایی دارد.

قابل عرضه در انواع طرح ها و چاپ سفارشی ، در سایز های متفاوت ، کاست دار و بدون کاست ، با توجه به سفارش و نیاز مشتری تولید می شود.

ما هیچ وقت ضایعات و مواد بازیافتی را به این نایلون ها اضافه نمی کنیم و جنس تضمین کیفیت به دست مشتری می دهیم . این نایلون در مصرف خانگی و گذاشتن حبوبات ، و سبزی ها ، گوشت ها نیز کاربرد دارد و قابل استفاده است. همچنین این نایلون شیری درنوع ها ( دسته تقویت، رکابی ، بغل کاست ، ته کاست ) تولید و عرضه می شود .

فروشنده انواع نایلون شیری دسته دار

فروشنده انواع نایلون شیری دسته دار بازار نایلون شیری رونق خاصی گرفته است. چون به دلیل آگاهی مردم نسبت به نایلون های مشکی و رنگی که از مواد بازیافتی درجه ۲،۳ می باشند، دیگر برای قرار دادن مواد غذایی و مصرفی خود استفاده نمی کنند .

کاربرد : این محصول در اکثر اصناف قابل استفاده است ( فروشگاه های بزرگ، و مغازه ها). به دلیل کیفیت بالایی که دارد مناسب، قرار دادن مواد غذایی می باشد.

نایلون شیری که از مواد اولیه بسیار مرغوب ساخته شده است و محتویات داخلش دیده نمی شود مورد استقبال مردم و فروشگاه ها قرار گرفته است . کیفیت نایلون و چاپ آن به صورت تضمینی به مشتری ارائه می شود.

برای خرید نایلون شیری دسته دار با کیفیت با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *