تولید کیسه گیاهی

تولید کیسه گیاهی که قادر به تجزیه توسط باکتری ها یا موجودات زنده دیگر هستند، جایگزینی برای به حداقل رساندن تاثیرات زیست محیطی توسط آلاینده های پلاستیکی می باشند. به طوری که آنها با تخریب در محیط به مواد ساده تبدیل می شوند و این به طور طبیعی اتفاق می افتد.

تولید کیسه گیاهی

کیسه گیاهی چیست؟

کیسه های گیاهی از بیو پولیمرهایی تولید شده اند که در چرخه طبیعت هستند و از این رو به آنها پولیمر های طبیعی نیز گفته می شود. برای کاربردهای مواد بکار گرفته در آنها، پلی ساکارید های اصلی و مورد علاقه سلولزو نشاسته هستند که طی تجزیه بیولوژیکی در طبیعت مخلوط می شوند.

موارد کاربرد کیسه های گیاهی

پلاستیک های زیست تخریب پذیر

اغلب موارد کاربرد کیسه های گیاهی؛ کیسه های دسته دار فروشگاهی، کیسه زباله زیست تخریب پذیر، سفره های یکبار مصرف، موارد کشاورزی(مالچ) می باشند اما از بیو پلاستیک ها امروزه استفاده های زیادی در دنیا می شود که شامل: ظروف یکبار مصرف، بطری های آب، داروسازی، دفن موارد عفونی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کارخانه تولید کیسه های گیاهی در ایران

کارخانه تولید کیسه های گیاهی تلاش های بسیاری برای این منظور انجام داده و در حال انجام دادن است و یکی از آنها تولید پولیمرهای زیست تخریب پذیر با پایه گیاهی (نشاسته) می باشد و هر روز در حال بالا بردن تقویت و کیفیت این محصول با تکنولوژی جدید می باشد که علاوه بر ارائه کیسه های تجزیه پذیر، رضایت مشتریان عزیز را جلب کند.

برترین شرکت های تولیدی نایلون و نایلکس تجزیه پذیر در کشور

خرید نایلون تجزیه پذیر

برترین شرکت های تولیدی پلاستیک های تجزیه پذیر در کشور، محصولات خود را با استانداردهای داخلی و بین المللی در بازار عرضه می کنند و توانسته اند با تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر جایگاه بسیار خوبی در بازار های خارجی ایفا کنند.

بالا رفتن خط تولید نایلون تجزیه پذیر به علت تقاضا

مواد پلاستیکی امروزه به یکی از عناصر ضروری در زندگی ما به خصوص در قرن بیست و یکم  تبدیل شده است و این به دلیل مزایای بسیار زیاد آن ماننده؛ سهولت در استفاده، انعطاف پذیری، سبکی، کار آسان و اقتصادی بودن آن است.
به هر حال به دلیل نتیجه رفتار غلط انسان (رها کردن محصولات پلاستیکی در محیط) و همچنین تخریب ناپذیر بودن آن در محیط، آن را به یک معضل و خطر زیست محیطی تبدیل کرده است.
طبق مطالعات محیط زیست جهانی، با این روند در سال 2015 به جای ماهی بسترهای پلاستیکی در دریاها شناور خواهد بود. همان طور که مستحضرید هر ساله کیسه های پلاستیکی دور ریخته شده از بدن هزاران ماهی دریایی جدا می شوند و همچنین 90 درصد پرندگان دریایی آلوده به ضایعات پلاستیکی هستند.

هر سال میلیون ها کیسه پلاستیکی باعث آلودگی خاک، محیط زیست و آب می شوند و به همین دلیل جلوگیری از مصرف کیسه های پلاستیکی در دستور کار بسیاری از کشورها قرار گرفته است و هر سال به تعداد آنها در جهان اضافه می شود.
به علت بالا رفتن تقاضا برای کیسه های زیست تخریب پذیر که یکی از راه حل های مقابله با آلاینده های پلاستیکی معرفی شده است، خط تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر از رونق بسیار خوبی همراه بوده است و کارخانجات تولیدی پیشرو در این تکنولوژی در بازارهای داخلی و خارجی موفق عمل کرده اند.

تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر در اندازه های مختلف

تولید نایلکس فروشگاهی

در این کارخانه سفارش ساخت نایلون تجزیه پذیر اعم از نایلون و نایلکس فروشگاهی و کیسه زباله زیست تخریب پذیر در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شود و متقاضیان و مشتریان عزیز می توانند سایز دلخواه خود را با چاپ بر روی آن با کیفیت بسیار خوبی سفارش دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *